בני אילת מחכה לשדרות

מאבקי הפלייאוף העליון בליגה ב׳ דרום ב׳ בשיאם. כאשר היום (שישי) מכבי עירוני שדרות של עופר טלקר, תצא למשחק חוץ קריטי מול החבורה המאומנת של שרון חיטמן מאילת. שתי הקבוצות מהטובות בליגה, מתמודדות על כרטיס לעונה הבאה בליגה א׳ ועל כר הדשא צפוי קרב לוהט

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-06-2021
  • 08:30

המחזור השלישי במסגרת משחקי הפלייאוף העליון בליגה ב׳ דרום ב׳ יצא לדרך היום (שישי) ומצפה לנו מחזור דרמטי במיוחד! אחד מהמשחקים המסקרנים שישוחקו היום הוא המפגש הקריטי בין בני אילת למכבי עירוני שדרות, שתי קבוצות אטרקטיביות שחולמות לעשות את הבלתי יאומן ולהפעיל בסיום העונה לליגה א׳.

 

מצד אחד הקבוצה הביתית בני אילת, שהוכיחה מפתיחת העונה שהיא אחת מהקבוצות הטובות בליגה. לא בתקציב גדול, וללא שמות גדולים החבורה המאומנת של שרון חיטמן מאותת לליגה, עם לא מעט שחקנים מקומיים, צעירים ורעבים.

 

האם אילת תשאיר את הנקודות בבית? (צילום: רון בלומנטל) 

 

אחרי עונה סדירה מצוינת, אילת הצליחה להפעיל לפלייאוף העליון ופתחה אותו בסערה עם ניצחון גדול על בני לוד, מחזור לאחר מכן היא סיימה בתיקו מאופס עם ירוחם. אילת תופסת את המקום הראשון בבית עם 4 נקודות ותרצה לשמור על המקום ולהשאיר את הנקודות בבית, אך מצפה לה משוכה לא פשוטה בדמות החבורה האטרקטיבית של טלקר.

 

מהצד השני נמצאת שדרות, קבוצה שבשנים האחרונות הגיעה לישורת האחרונה, אך איבדה את העלייה במאני טיים. טלקר מבין היטב את המשמעות של העונה הזאת, ומוכיח כל פעם מחדש שהוא מאמן מצוין שרוצה העונה להוביל את קבוצתו לעלייה. אחרי עונה סדירה חלומית שדרות הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון, אך פתחה אותו בהפסד מאכזב בדקה ה-90 לירוחם והתאוששה מהר מאוד על חשבונה של הפועל לוד.

 

האם שדרות תצליח לרשום ניצחון באילת (צילום: אורי גבאי באדיבות שדרונט) 

 

החבורה של טלקר נמצאת במקום השלישי בטבלה עם 3 נקודות, ותרצה לנצח את אילת כדי לנסות ולהתברג במקום הראשון. כזכור המפגש הקודם בו שדרות התארחה באילת הסתיים בהפסד מאכזב, אבל כיאה לעופר טלקר וקבוצתו הם לא יעשו חיים קלים לאילת ויבואו לקחת נקודות. 

הוסף תגובה
תגובות