בכרמיאל יוצאים בהצהרות: "רוצים לעלות לליגה א' "

כך אמר אלעד ז'אן, מנהל הפועל עירוני כרמיאל שהייתה קרובה מאוד לעליית ליגה השנה, אך לא הצליחה לגבור במשחקי הפליאוף על צעירי כפר כנא ובני שפרעם. בכרמיאל שמו את העונה האחרונה כבר מאחוריהם והחלה במסע ההחתמות לקראת העונה הבאה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-07-2021
  • 10:13

אלעד ז'אן, המנהל של הפועל עירוני כרמיאל היה קרוב מאוד לחגיגת עלייה לליגה א', אך בפליאוף דברים פחות עבדו. לקראת העונה הבאה שמתקרבת בצעדי ענק החלו במסע החתמות בקבוצה.

שחקני כרמיאל - בחגיגות לאחר אחד הניצחונות השנה (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

 

"החתמנו תשעה שחקנים מהעונה החולפת שיהוו עמוד התווך של הקבוצה שבראשם הקשר המצטיין יובל שבתאי." סיפר אלעד ז'אן, מנהל הקבוצה. בנוסף לשחקנים שנשארים בקבוצה לעונה נוספת ישנם עוד ארבעה שחקנים משמעותיים שלא היו איתנו בשנה שעברה – השוער בשאר דהאר מעירוני צפת, החלוץ מוחמד אבו ריא שמגיע ממכבי כפר קנא עם 9 שערים בעונה החולפת והקשר ראמי דהאר שמגיע לפורדיס והחלוץ שאדי חמדאן שמגיע ממעלות."

 

ואם מישהו חשב שבזה הקבוצה סיימה את ההחתמות, כנראה שלא: "הקבוצה מבטיחה עוד הפתעות בהמשך" סיפר ז'אן. "אנחנו רוצים לעלות השנה לליגה א'. "

 

ההחתמות החמות בכרמיאל (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

שחקני כרמיאל מהעונה האחרונה - האם בשנה הבאה יצליחו לעלות ליגה? (צילום: אלעד ז'אן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כרמיאל? (מיקי 11-07-2021, 11:19)
    רוצה שתעלו ליגה אבל זה לא החומר שעולים איתו ליגה צריך שחקנים שוברי שוויון על צוות אימון מיקצועני
  2. ביזיון (כרמיאל 11-07-2021, 20:21)
    תמשיכו לבזבז כספי ציבור יקרים שחסרים מאוד לחינוך למשל או לרווחה כל שנה מיליון שקל ומעלה נזרקים לפח. תתבישו לכם זה נקרא גזל!!!!!!!
  3. כרמיאל (טל 22-07-2021, 00:06)
    צריכים בלמים דחוף אם אתם רוצים לעלות באמת