מגדל העמק מתחזקת

רועי ארז, סאמר חמוד , שני סלם ועמית מזרחי חתמו הערב באמצעות סוכנות השחקנים D&A שאמרו: ״החתמות מעניינות מאוד של מגדל העמק הערב , בהחלט מדובר בשחקנים איכותיים וטובים שצריכים ואמורים להוביל את הקבוצה קדימה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 20-07-2021
  • 22:54

רועי ארז המגן הימני מהטובים בליגה א חתם וימשיך לעונה נוספת במועדון, המגן שעבר החל מחלקת הנוער של הפועל חיפה, הפועל עכו, קרית אתא ובעונה החולפת מהשחקנים הבולטים חתם וימשיך לעונה נוספת ,

 

 נציגיו: ״רועי מגן טוב ומנוסה והשתלב מצוין בעונה הקודמת במגדל העמק "

 

השחקן " שמח להמשיך עונה נוספת , התחברתי למקום ומרגיש לי בבית "

 

גם סאמר חמוד הקשר האחורי בעברו תוצרת מחלקת הנוער של סכנין ואף שיחק במספר קבוצות באזור ,הגיע בינואר שנה שעברה והיה לאחת מנקודות האור בקבוצה חתם הערב לעונה נוספת.

 

נציגיו: "סאמר הגיע בינואר ומיד התחבר למקום והיה לאחד השחקנים הבולטים , מדובר בקשר אחורי  אגריסיבי ואכותי"

 

סמאר: ״ברגע שהגעתי למגדל העמק הרגשתי טוב והצלחתי לבוא לידי ביטוי בצד הטוב ביותר ושמח מאוד על הקרדיט להמשיך עונה נוספת"

 

שחקן נוסף שחתם בשורות הקבוצה שני סלם הבלם המצוין שפרץ לתודעה במדי אסי גלבוע , היישר לליגה הלאומית לאום אל פאחם חתם ויחזק את הגנת מגדל העמק. 


נציגיו: ״שני אחד הבלמים המוכשרים היום באזור , אנו מאמינים שזה המקום הנכון עבורו לעשות שוב את הקפיצה לליגות הבכירות"

 

המסמר של הערב היא החתמתו של עמית מזרחי הקשר המוכשר ששיחק בליגה השלישית בספרד בעונה החולפת , קודם לכן בהפועל פתח תקווה והפועל עפולה , חתם ויהיה בורג מרכזי בקישור של הקבוצה.


נציגיו: " מדובר בשחקן סופר כשרוני שאנו מצפים ומקווים שהעונה במגדל העמק ייתן את הטון ויהיה לשחקן מוביל כדי להראות את יכולותיו ולשוב לליגות הבכירות "


השחקן: "שמח להגיע למגדל העמק ומחכה כבר לאימונים והמשחקים" 

הוסף תגובה
תגובות