שחף הלמן חתם בעירוני מודיעין

עירוני מודיעין מליגה ב' דרום ממשיכה להתחזק: הקבוצה הודיעה על החתמתו של הבלם הוותיק שחף הלמן. שחף שיחק אשתקד בשמשון ת"א והיה מהבולטים בקבוצה שעלתה לליגה א'

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-08-2021
  • 09:10

עירוני מודיעין של שי מאור ממשיכה את מלאכת בניית הסגל לעונת המשחקים 2021/22 והיום (חמישי) ביצעה החתמה נוספת מרשימה במיוחד של הבלם שחף הלמן (31).

 

הלמן, שגדל בהפועל רעננה ונחשב לבלם מחונן, נוחת בעירוני מודיעין אחרי מספר עונות בליגה א׳ בהן שיחק בין היתר בהפועל בקעת הירדן, מכבי יבנה, הפועל מרמורק וחולון. בעונה האחרונה שיחק הלמן בשמשון תל אביב ועזר לקבוצתו לעלות ליגה.

 

בעירוני מודיעין מברכים על הצטרפותו של שחף לסגל ומאמינים שיביא איתו את הנסיון שצבר בשילוב היכולת הגבוהה והיציבות שהציג במרוצת השנים - ויהיה חיזוק משמעותי נוסף לקבוצה.

שחף הלמן, יעלה את מודיעין לליגה א? צילום: יוסי סוריק

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה כושלת עם הנהלה חסרת מושג. על מי אתם עובדים??? עירוני מודיעין זה המועדון הכי כושל בליגות הנמוכו (יובל טל 05-08-2021, 09:19)
  2. קבוצה כושלת, הנהלה חסרת מושג (יובל 05-08-2021, 09:21)
    קבוצה כושלת עם הנהלה חסרת מושג. על מי אתם עובדים??? עירוני מודיעין זה המועדון הכי כושל בליגות הנמוכות. עם תקציב של למעלה ממיליון שקל הקבוצה הבוגרת מדשדשת בליגה ב' ולאף אחד זה לא אכפת. כי זה נוח לכולם כנראה. רק מעניין לאן הולך הכסף שעמותת סחלבים (זרוע ביצועית של העירייה) מעבירה למועדון. בעונה שעברה זה היה השיא, עם תקציב של מיליון שקל וחצי כמעט. קבוצות עם תקציב של 250 אלף שקל הקדימו את מודיעין בטבלה. מבישששש. הבעיה שאף אחד במועדון לא נותן באמת דין וחשבון. שערורייה
  3. ויוה לוד (לודאים 05-08-2021, 10:28)
    שלף חתמת בהפועל לוד מה קרה ברחת למודעין אל תדאג נעשה לך קבלה יפה שתבוא ללוד בוגד