"כמובן שאנחנו רוצים לעשות עונה יותר טובה מהקודמת"

רביד גזל, מאמנה החדש של שמשון כפר קאסם קיבל את המושכות להוביל את הקבוצה בעונה הבאה על הקווים. למרות האכזבה שחווה אשתקד כמאמן כשירד עם הפועל כפ״ס לליגה הלאומית, המאמן הצעיר מגיע לתחנה הראשונה שלו בליגה א׳ עם תחושות חדשות. בראיון לאתר ״גולר״ הוא מספר על ההכנות לעונה החדשה, מספר על בניית הסגל ומצהיר: "אני אביא שחקנים שאני אראה בהם תכונות ואופי שמתאים לי"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 14-08-2021
  • 08:59

בתחילת העונה הקודמת, היה נראה כי שמשון כפר קאסם צפוי להיות אחת מהקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה א׳. היא העמידה תקציב גדול, החתימה שמות ביחס לליגה א׳ וחלמה על עלייה לליגה הלאומית. אך רצונות לחוד, ותוצאות לחוד. שמשון כפר קאסם מצאה את עצמה מחוץ לפלייאוף העליון עם יכולת. אכזבת, והמשיכה את העונה כשכבר אין לה על מה לשחק. 

 

למרות האכזבה, בשמשון כפר קאסם התעוררו מאוד מהר מהעונה המאכזבת והחליטו לשנות גישה. השינוי הראשון שנעשה בקבוצה הוא בעמדת המאמן. מי שקיבל את המושכות להוביל את הקבוצה על הקווים הוא המאמן הצעיר רביד גזל, שינסה להביא את הניסיון המכובד שצבר בתור שחקן לכדיי מימוש בתור מאמן.

 

זאת אחרי שעמד על הקווים בעונה הקודמת בהפועל כפר סבא אחרי פיטוריו של אלישע לוי, אך ירידת הליגה הייתה בלתי נמנעת עבור הקבוצה שכבר הספיקה לפתוח עונה חדשה בלאומית. כעת גזל ינסה להוביל את שמשון כפר קאסם לשינוי בגישה וגם להצלחה במטרותיה.

  

שמשון כפר קאסם תהיה העונה בצמרת? (צילום : חמודי זמירו)

 

רביד, העונה הקודמת בכפר סבא הסתיימה בטעם מר ובירידת ליגה. מה אתה חושב שהוביל למצב? 

''האמת שעל כפר סבא דיברתי מספיק ואמרתי את מה שאמרתי, נגמר ועכשיו אנחנו עסוקים בכפר קאסם.''

 

גם שמשון כפר קאסם לא חוותה עונה מוצלחת, לאן אתה צפוי להוביל את המועדון? 

''קודם כל מה שהיה שנה שעברה היסטוריה, אני בא עם הדרך שלי ועם מה שאני מה מאמין. כרגע הסגל לא הושלם, אז אין מה לצאת בהצהרות, כמובן שרוצים לעשות עונה יותר טובה.''

 

באיזה עמדות אתה מתכוון לחזק את הקבוצה? 
''למען האמת, המון שחקנים עזבו את כפר קאסם, צריך לבנות סגל חדש, אני מביא שחקנים שאני אראה בהם תכונות ואופי שמתאים לי, זה לא חייב להיות שחקן מליגה יותר גבוהה או נמוכה.''

 

לסיכום, מה המטרות של כפר קאסם העונה?
''שאני אסיים לבנות את הקבוצה, אני אכריז על מטרות, כמובן שאנחנו רוצים לעשות עונה יותר טובה מהקודמת.''

רביד גזל פותח פרק חדש בקריירה בליגה א'

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל על הזמן (מנסור 14-08-2021, 12:13)
    מקומכם בליגות הנמוכות תעלו במדרגות מאמן גונב דעת שכמוך חלש אופי חרה