נגמר בסולחה: אמיר כהן ואופיר רגב התפייסו

אחרי סכסוך מתוקשר בעונה הקודמת בין אמיר כהן לאופיר רגב, שגרר תביעת דיבה מצד כהן השניים התפייסו ועשו סולחה. אופיר רגב: ״מתנצל שוב ומקווה שהסיפור מאחורינו״, אמיר כהן: ״קיבלת את התנצלותו של אופיר״

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-08-2021
  • 13:22

בעונה הקודמת, כשלא היה ברור עתידה של ליגה ב׳ בעקבות משבר הקורונה. אופיר רגב נלחם על חזרת הליגה לפעילות והגיע להפגנה מול ההתאחדות לכדורגל שם סיטואציה לא נעימה ובה אמיר כהן יצא החוצה לאופיר רגב, ובלהט הרוחות ומי שמכיר את רגב יודע שהוא עובד מרגש והמון אמוציות ופלט כמה מילים לעבר אמיר כהן .

 

כתוצאה מהסיטואציה התפתח סכסוך בין השניים, והוגשה נגד רגב תביעת דיבה בבית משפט. אמש, רגב התנצל בפני אמיר כהן שהיה חברו של רגב בעבר, השניים עשו סולחה והתביעה הסתיימה.

 

תגובותו של רגב: ״אני מתנצל בפני אמיר כהן על דבריי ומבקש סליחה טעיתי פעלתי מאמוציות ולא היה נכון בטח לא לאמיר כהן להגיד את מה שאמרתי. מתנצל שוב ומקווה שהסיפור מאחורינו.״

 

אמיר כהן:"קיבלת את התנצלותו של אופיר. אני מאחל לו רפואה שלמה ובהצלחה עם לוד

 

עו''ד שי אבני: "אני שמח ששני הצדדים הגיעו להבנות. אמיר כהן בגדולתו הסכים לבוא לקראת אופיר רגב והתביעה תימשך מבית המשפט. מאחל להם הצלחה בכל מעשה ידיהם".

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגות חובבנים מעניין זו הכותרת הראשית מה אתם רצינים זה משמעניין את אוהדי הכדור (חב דור 18-08-2021, 14:32)
  2. לא יאמן (איך תמיד אמיר כהן מצליח להסתכסך עם כולם 18-08-2021, 20:31)
    איך אפשר שלא להתייעף כל היום ממכתבים להתאחדות לסכסוכים עם בעלי קבוצות/שחקנים בכירים בעיקר במשך ככ הרבה שנים ואני שואל למה?