החתמת ענק: דניאל גרץ סיכם בירמיהו חולון

פרסום ראשון! קשרה המצויין של מכבי הרצליה, דניאל גרץ, סיכם בירמיהו חולון. דניאל שיחק בעברו בליגת העל וליגה לאומית ואשתקד כאמור היה מהמצטיינים במכבי הרצליה. כנפו: "דניאל שחקן מעל הליגה- שמח שחתם אצלנו". צרפתי:"דניאל שחקן מצויין, יעזור לנו הרבה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-08-2021
  • 21:20

ירמיהו "גריל טאון" חולון ממשיכה להתחזק ומודיעה על צירופו של הקשר המצויין דניאל גרץ. לאט, ובעיקר בשקט ומתחת לראדר בחולון בונים קבוצה שכבר מתחילה להדאיג כמה קבוצות שהשקיעו בתקציב ענק לעלות לליגה הלאומית. 

 

תגובת ליאור שולמן יו"ר הקבוצה: "דניאל שחקן מעל הליגה שעשה שיעורי בית והבין בדיוק לאן הוא מגיע . שמחים שהוא בחר בחולון ומאחלים לו בהצלחה " . 


תגובת רונן קנפו והאיש החזק במועדון: לאחר מספר פגישות עם צוות ההנהלה והצוות המקצועי התקבלה ההחלטה לצרף את דניאל . דניאל זה שחקן שאני באופן אישי מחזיק ממנו מעל הליגה ולכן מבחינתי ההחלטה היתה קלה . לאחר התייעצות עם פרדי צרפתי שהצטרף אלינו לאחרונה נתנו אור ירוק להחתמה."

 

פרדי צרפתי שהצטרף לחולון אמר:"שמח מאד ששחקן כמו דניאל גרץ הצטרף אלינו. אני בטוח שהוא יעזור לעמוד במטרות. החיבור ביני לרונן וליאור היה מהיר וטוב ואני בטוח שנעשה עונה לא פחות טובה מעונה קודמת".

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

דניאל גרץ במרכז. היה מצויין בהרצליה אשתקד, חיזוק מעולה לקישור של חולון. צילום: דדי ברק.

הוסף תגובה
תגובות