קבוצה ביום: מכבי טמרה

לאחר שאשתקד מכבי טמרה השקיעה כספים רבים וכשלה במאמצים להעפיל לליגה הלאומית, העונה החליטו במועדון על שינוי גישה, טמרה תנסה להתבסס על שחקנים מקומיים במטרה להישאר בליגה כמה שיותר מהר. האם מכבי טמרה תעפיל לפלייאוף עליון כמו אשתקד או שתתמודד חזק נגד הירידה?

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 28-08-2021
  • 09:20

מאמן : פטריסיו סייג

איצטדיון : טמרה

מטרות יעד : מקומות 5-10

תקציב משוער :בין 900 אלף למיליון ש''ח.

קהל : 200-800 איש בממוצע למשחק

שחקנים בולטים שהצטרפו : עאהד עזאם (טירת הכרמל), אחמד עואד (פרדיס), אחמד שיבל (שפרעם), אביחי אלפסי (נהריה), רזי מנצור (נוג'ידאת).

 

אחמד עואד הצטרף הקיץ לטמרה (צילום : פרטי)

 

שחקנים בולטים שעזבו : משה בן לולו, אבירם זיאת, מוראד אבו אנזה, ואיל חרבאווי, מוחמד ג'ינג'י מחאמיד, נדב מוניס, אברהם צ'קול, אוסאמה שעאבן, נירן רוטשטיין, אחמד קסום.

 

מספר לא מבוטל של שחקנים עזבו הקיץ את טמרה (צילום : חגאג רחאל)

 

דבר היו''ר, האני פייסל : לאחר שהעונה הקודמת הסתיימה באי העפלה ללאומית אך מוצלחת מבחינת יכולת והישגים, העונה החלטנו לשנות כיוון. מכבי טמרה תתבסס על שחקנים צעירים ומקומיים, המטרה היא לשתף 4-5 שחקני בית בהרכב ויחד עם זאת צירפנו מס' שחקנים מנוסים שיעזרו לנו לאורך העונה. אני מאמין בקבוצה ובמאמן פטריסיו סייג ובטוח שאנחנו יכולים להתברג העונה בצמרת, רוצים להגיע כמה שיותר גבוה אך יודעים שיש קבוצות שהשקיעו העונה סכומים גדולים ולא הכל יהיה תלוי בנו, מי שמכיר את המועדון יודע שיש פה רצון ושאיפה להישגיות. אנחנו בשלבים אחרונים של בניית הסגל, נרצה לצרף עוד חלוץ ומגן כדי לעבות את הסגל. התקציב ינוע סביב המיליון ש''ח, בליגה א' קשה מאוד להחזיק קבוצה בפחות.''

 

''מאמין בקבוצה ובמאמן פטריסיו סייג.'' (צילום : חגאג רחאל)

 

הערכה שלנו: לאחר שאשתקד הקבוצה חוותה כישלון כשהשקיעה סכומים עצומים וסיימה רק בפלייאוף העליון שאומנם מכובד אך קצת מאכזבת, בטמרה החליטו לשנות גישה. במועדון הבינו שיש חשיבות עצומה בשילוב שחקנים צעירים ומקומיים שיוסיפו ערך מוסף ושלא תמיד קונים הישגים בכסף. טמרה שחררה את רוב השחקנים הבכירים מהעונה הקודמת ובכך פינתה תקציב בהחתמות לטווח הארוך. הרבה יקום וייפול על העבודה של המאמן פטריסיו סייג שיצטרך לחבר את התלכיד ולנסות להציג כדורגל יעיל. אם הכל יתחבר טמרה תוכל לעבור עונה שקטה במרכז הטבלה, אם לא , הקבוצה של האני פייסל יכולה למצוא עצמה במאבקי תחתית עם חשש אמיתי לירידת ליגה : מקומות 11-15

מכבי טמרה תחגוג הרבה העונה? (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלמה בן יוסף 3 מגדל העמק (יעקוב איטח 28-08-2021, 15:06)
    מאמן חלש ביותר מוריד את הקבוצה ליג