קבוצה ביום: הפועל כאוכב

בעונה החולפת הקבוצה של עודד קוטר הייתה רחוקה משחק אחד מעליית ליגה אך היא הפסידה לריינה ונשארה עם המחמאות, כעת בכאוכב ינסו לעשות הכל כדי שהשנה הקבוצה סוף סוף תצליח להעפיל ללאומית כשעל הדרך היא התחזקה במספר רב של שחקנים משמעותיים, היום היא תפתח את העונה כשתשחק בגביע מול איכסל. האם זו תהיה העונה של הפועל כאוכב?

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 31-08-2021
  • 08:08

מאמן : עודד קוטר

איצטדיון : כאוכב

מטרות  : מקומות 1-5

תקציב משוער : 1.2-1.5 מיליון ש''ח

קהל : 100-400 איש למשחק.

 

הקהל של כאוכב ימשיך לצבוע את היציעים (צילום : חגאג רחאל)

 

שחקנים בולטים שהצטרפו : מנאר דראושה (ריינה), עבדאללה עזאם (מ.ס כפר קאסם), סעיד דיאב (ריינה), אוסאמה שעאבן (טמרה), אחמד קאסום (טמרה).

 

החלוץ עבדאללה עזאם הצטרף הקיץ לכאוכב

 

שחקנים בולטים שנשארו : עבד מורג'אן, עבדאללה חולי, קאסם נג'אר, חאלד עזאם ונביל עלי.

 

חאלד עזאם וקאסם נג'אר ימשיכו בכאוכב (צילום : מחסאן נסאר)

 

שחקנים בולטים שעזבו : גבי גורי ומוחמד חלאיילה (בני סכנין), נמיר אגא (ריינה), איהם אבדאח (הפועל כפר כנא), סלאח חוסיין (אחי נצרת).

 

תגלית העונה בליגה א' צפון, גבי גורי, עזב לבני סכנין (צילום : חגאג רחאל)

 

דבר המאמן עודד קוטר : ''הקבוצה צרפה שחקנים חדשים  בקיץ שיכולים וצריכים לשדרג את הקבוצה מהרבה בחינות וכרגע הקבוצה צריכה להתחבר.
העונה כרגע אמורה להיות קשה וארוכה כי יש 18 קבוצות בליגה אחת והליגה תהיה מאוד מעניינת לדעתי גם בצמרת וגם בתחתית. המטרות שלנו זה להיות קבוצה חזקה בליגה ולהמשיך את הדרך שהמועדון נמצא בצמרת כבר שנתיים.''

 

עודד קוטר התייחס למשחק הגביע הקרוב מול איכסל : ''משחק גביע קשה ונעשה הכל כדי לנצח ולעבור שלב.''

 

הערכה שלנו : אשתקד כאוכב רשמה עונה יוצאת מן הכלל כשהיא סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בבית ב' והייתה רחוקה משחק אחד מעליית ליגה. הקיץ הקבוצה של עודד קוטר עברה כמה שינויים בסגל אך שמרה על רוב התלכיד הקיים. ניתן לציין שמספר שחקנים מנוסים הצטרפו הקיץ למועדון וזה דבר שיכול להשפיע לחיוב במשחקי ההכרעה וכמו כן חשוב לזכור שכאוכב מייצרת מידי שנה שחקנים צעירים ומוכשרים שמתקדמים לרמות הגבוהות. אם אכן הכל יסתדר וכאוכב תמשיך על אותו הגל מהעונה הקודמת, היא תוכל לבצע את קפיצת המדרגה, לכאוכב יש את כל מה שצריך כדי להיות בצמרת - מאמן טוב, סגל שחקנים מגוון וניהול נהדר. הערכה שלנו - 1-3

כאוכב רוצה לחגוג העונה כל הדרך אל הלאומית (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות