השמש העולה : בני אילת ניצחה את מכבי הרצליה

החבורה הצעירה והמוכשרת של שרון חיטמן רשמה הופעה מוצלחת ביותר בגביע המדינה כשניצחה 2-0 את מכבי הרצליה ומשערים של ארז שיפמן ודן אבוטבול. למאמן יש הרבה סיבות לחייך, לעופר טלקר קצת פחות. בני אילת תפגוש את שמשון ת''א בסיבוב הבא בגביע. שרון חיטמן : ''לא מסתנוור מהניצחון.'', עופר טלקר : ''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 31-08-2021
  • 12:53

מכבי הרצליה אירחה את בני אילת למשחק במסגרת הסיבוב המוקדם של גביע המדינה. המפגש בין הקבוצות פתח באופן רשמי את עונת הכדורגל בליגות הנמוכות. שתי הקבוצות רצו לפתוח ברגל ימין ולהעפיל לשלב הבא, המאחרת, שהחלה להתכונן לעונה בשלב דיי מאוחר, נאלצה הקיץ לבצע שינויים משמעותיים בסגל כשרוב השחקנים הבכירים עזבו, ובמקומם צורפו מספר שמות מעניינים דוגמת אור חסידים, מולאט גברה, סתיו נסיקובסקי ועוד. מנגד, בני אילת עברה קיץ דיי סולידי כשהיא בעיקר ניסתה לשמור על התלכיד הצעיר מהעונה החולפת בליגה ב'. המשחק נפתח לעיני 50-60 איש משני המחנות.

 

שחקן הרכש החדש של הרצליה, מתן כהן, בא לצפות במשחק יחד עם סוכנו גיא וייס (צילום : יח''צ)

 

הקבוצה של טלקר נראתה מסוכנת יותר בפתיחה כשאור חסידים ואביהו עזר ניסו לסכן את השער אך דווקא האורחת הייתה ראשונה לעלות על הלוח, בדקה ה-12 השוער הצעיר מאור כלפה ביצע טעות חמורה כשמסר את כדור השוער דווקא לארז שיפמן שאמר תודה והעלה את בני אילת ליתרון, 1-0.

 

ארז שיפמן העלה את אילת ליתרון (צילום : יח''צ)

 

לאחר השער הכחולים קיבלו ביטחון, כשהגיעו לכמה מצבים, המסוכן מביניהם במחצית הראשונה קרה בדקה ה-25 כשקרן מוצלחת פגשה את ראשו של ניקו כץ שנגח למשקוף, מנגד סתיו נסיקובסקי ניסה להחזיר את הרצליה למשחק אך סחט הצלה יפה מיאיר חמו, במחצית, יתרון שבירי לבני אילת.

 

אור חסידים בהופעת בכורה במכבי הרצלי (צילום : יח''צ)

 

החצי השני נפתח בעצלתיים כששתי הקבוצות לא סיכנו את השער, עד לדקה ה-59. לחץ גבוה של אילת הוביל לחטיפת כדור בחלק הקדמי, החלוץ החדש של הקבוצה, דן אבוטבול, קיבל כדור נהדר מול השער והכניע את מאור כלפה, 2-0 בני אילת.

 

דן אבוטבול חגג את השער השני (צילום : יח''צ)

 

לאחר השער אילת חיפשה את השלישי כשדניאל אלמליח, עומר מזרחי ואיליי אלימלך פספסו ממצבים קורצים. בעשר הדקות האחרונות חניכיו של עופר טלקר התעוררו כשהגיעו למצבים של גול בטוח אך רום אליאס, אביהו עזר ומולאט גברה לא השכילו לכבוש. בסיום, אילת בשלב הבא, מכבי הרצליה מודחת מהגביע.

 

שרון חיטמן בסיום : ''שיחקנו בסדר, היינו קרובים, נלחמנו, רצנו, עבדנו, נלחמנו אבל אני לא מסתנוור מהניצחון, חסר לנו עוד הרבה. אנחנו עדיין לא מספיק איכותיים בפעולות האחרונות, צריך לשפר את קבלת ההחלטות. אנחנו ''ליד'', לא איפה שאני רוצה שנהיה. הייתי רוצה להביא שחקני חיזוק אבל אנחנו עובדים לפי תקציב. ההכנות הקיץ היו קצרות בגלל מסע העלייה לליגה א', עובדים קשה ומנסים להשתפר כל הזמן.''

 

עופר טלקר בסיום : ''בסך הכל שתי הקבוצות מתכוננות לליגה, אילת היו קצת יותר טובים, יש לנו המון מה לשפר, יחד עם זאת ראינו דברים טובים, ממשיכים קדימה. אנחנו חסרים עוד בכמה עמדות וצריך להכניס את השחקנים החדשים לכושר כדי להגיע מוכנים למחזור הראשון בליגה.''

בני אילת ניצחה במשחק הרשמי הראשון (צילום : יח''צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיים בסרט (אחד שרואה את הנולד 31-08-2021, 18:19)
    הרצליה קבוצה של נקניקים.30 אוהדים.