גביע המדינה: כאוכב התפוצצה על איכסל, טמרה גברה על הרצליה

הסיבוב המוקדם של משחקי גביע המדינה לליגה א׳, ממשיך גם הערב (שלישי) ובו הקבוצות ערכו ניסוי כלים ראשון בליגה ובסיומו כאוכב התפוצצה על איכסל 0-3 מצמד שערים אדיר של עבד מורג׳אן, ושער נוסף של קאסם נאג׳ר מהנקודה הלבנה, כמו כן, טמרה רשמה מהפך אדיר וגברה בסיום על 1-2 על הפועל הרצליה. במשחק השלישי שהתקיים היום בין הפועל אשקלון לבית״ר נורדיה, הקבוצה הירושלמית ניצחה לאחר דו קרב פנדלים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 31-08-2021
  • 21:16

הפועל איכסאל- הפועל כאוכב 3-0:

היורדת הטרייה לליגה א׳ דרום, הפועל איכסל אירחה את הפועל כאוכב למפגש מסקרן. מצד אחד איכסל, שעדין לא הספיקה להתאושש מהסאגה סביב הירידה מהליגה הלאומית בעקבות החלטה של הבקרה התקציבית, והיא כבר נזרקת למים במשחקי הגביע בליגה בליגה א׳. מנגד, החבורה של עודד קוטר אחת מהקבוצות היציבות ביותר בליגה א׳ צפון, פספסה את העלייה ומכוונת לשם גם העונה. 

 

הפתיחה הייתה של האורחת שהציגה יכולת טובה וגם חיפשה יתרון מהיר, והוא הגיע בדקה ה-33 משער נהדר של עבד מורג׳אן שסובב כדור מדויק לפינה פנימה. איכסאל הציגה לאורך היריבות יכולת בינונית ונראה שעדין לא מוכנה לליגה, האורחת ניצלה זאת וחמש דקות לסיום מורג׳אן סגר צמד. בדקה התשעים השופט העניק פנדל לזכותה של כאוכב, קאסם נאג׳ר ניגש לבעוט וכבש את השלישי, וכואכב רשמה ניצחון אדיר על איכסאל. 

 

 

עבד מורג׳אן בגולר של כאוכב (צילום: חגאג ראחל) 

 

הפועל הרצליה- מכבי טמרה 2-1:

החבורה של ארז בנודיס אירחה הערב את מכבי טמרה. מצד אחד הרצליה שרשמה אשתקד עונה מאכזבת רוצה לעשות עונה טובה יותר ואף מכוונת לצמרת. מנגד טמרה שהייתה אשתקד אחת מהקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה, העונה נבנתה בצורה שונה ומבוססת על סגל צעיר.

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות עם יתרון קל להרצליה, שגם עלתה ליתרון מהיר בדקה ה-15 משער של משה דבורה. טמרה לא הלכה אחורה כתוצאה מהפיגור, ובדקה ה-31 עאדהם עזאם כבש את שער השוויון. במחצית השנייה טמרה עלתה ביכולת טובה יותר, והצליחה לעשות מהפך בדקה ה-66 משער של ראזי מנסור שהביא ניצחון  לקבוצתו. 

 

הפועל אשקלון- בית״ר נורדיה 5-3:

שתי הקבוצות שעדין לא ברור כיצד הן יראו השנה בליגה. נפגשו למשחק מסקרן אך בפועל הציגו יכולת מאכזבת מאוד, ללא שערים ומצבים מסוכנים. גם בהארכה הקבוצות לא הבריקו, ונראה שהן עדין לא מוכנות לליגה והכושר הגופני בא לידי ביטוי. בתום דו קרב פנדלים ידה של הקבוצה מהבירה הייתה על העליונה

כאוכב רושמת ניצחון בשלבים המוקדמים של גביע המדינה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה וחרפה כל עוד שטרית הזבל שמקבל כספף חינם נמצא בפועל היא לא תצליצ לא בליגה ולא בגביע שיש אנשים (אוהד אדום בדם בגלל שטרית העריה לא מעבירה תקציב לקבוצה והיא צודקת כל הכסף הולך לאוכל חינם שיטרית לך ת 01-09-2021, 10:20)
    כל שנה אתם אומרים השנה יהיה טוב אבל כל שנה חוזרים אחורה עד שתגיעו לליגה ג ומשם תתחילו מחדש בושה וחר