אוריאל פיניה, ישראל דמקה ואוראל חורב חתמו בעירוני אשדוד

מתחזקת : כשבוע לפני פתיחת הליגה הקבוצה של אבי אבינו הודיעה היום על צירופם של שלושה שחקנים. מדובר בבלם אוראל חורב ובקשר אוראל פיניה ששיחקו בהפועל אשקלון ובקשר ישראל דמקה שהיה שותף למסע ההישרדות של נורדיה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 01-09-2021
  • 20:06

קבוצת האוהדים מאשדוד מתחזקת ובגדול לקראת העונה החדשה כשהודיעה הערב (רביעי) על צירופם של שלושה שחקנים, מדובר באוריאל פיניה ואוראל חורב מהפועל אשקלון וישראל דמקה מאור יהודה. בעירוני אשדוד מקווים לעונה טובה יותר מהקודמת ובעקבות כך היא מבצעת התאמות שיעזרו לה להשיג את המטרות.

 

אוריאל פיניה (23) גדל במחלקת הנוער של הפועל אשקלון ושיחק במדי קבוצת הבוגרים בליגת העל ובלאומית. לפני כשנתיים השחקן המצטרף לאדומים אשדוד, בקיץ שעבר הוא חזר לאשקלון, כעת הוא יפתח פרק חדש בקריירה.

 

הבלם אוראל חורב (27) שיחק במספר תחנות בלאומית ובליגה א', ביניהן הפועל אשקלון, נורדיה, הפועל רמת גן , הפועל ירושלים ועוד. כעת הוא ינסה להצליח בעירוני אשדוד

 

ישראל דמקה (25) נחשב לפני כשנתיים לאחת מתגליות העונה בליגה א' כשהציג יכולת נפלאה במדים של אור יהודה. אשתקד הקשר שיחק בחצי העונה האחרונה בנורדיה כשהוא עזר לה לשרוד בליגה, כעת הוא חוזר לקדנציה שנייה בעירוני אשדוד.

הוסף תגובה
תגובות