הטובה בהיסטוריה: תחזית לליגה א' צפון

ביום שישי הקרוב עונת הכדורגל בליגה א' צפון תפתח. השנה הנוכחית צפויה להיות מעניינת מתמיד, מספר רב של שחקנים בכירים נחתו הקיץ בליגה ואנו צפויים לראות כדורגל מהנה מידי שבוע וכנראה לראות ליגה של קבוצה אחת- טבריה. והשאלה האמיתית מי יסיים במקום השני...או שנראה הפתעה אחת גדולה...שווה לראות..

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 08-09-2021
  • 15:20

הפועל כאוכב

מאמן : עודד קוטר

מטרות : צמרת גבוהה

אשתקד הפועל כאוכב הייתה רחוקה משחק אחד בלבד מהמקום בליגה הלאומית, הקיץ הקבוצה של עודד קוטר הייתה הראשונה להיערך לעונת המשחקים החדשה כשהצליחה לשמור על רוב הבסיס האיכותי מהעונה הקודמת ואף רשמה כמה חיזוקים מעניינים בדמותם של אוסאמה שעאבן, סעיד דיאב. עבדאללה עזאם ועוד. נקודת התורפה של כאוכב העונה היא עמדת הבלם, נמיר אגא ואיהאם אבדאח עזבו ועד כה לא הגיעו מחליפים ראויים כשבמועדון עדיין מחפשים בלם. להערכתנו, כמו בכל עונה בשנים האחרונות, כאוכב תדבר חזק בצמרת הגבוהה ותתמודד עד הסוף במירוץ לעלייה. היתרון המשמעותי של הקבוצה הוא הניהול השקט והמסודר שגורם לשחקנים לרצות להגיע לקבוצה. 

 

הערכה שלנו : מקומות 1-2

 

כאוכב תלך העונה עד הסוף? קצת נאיבית לקראת סיום העונה אבל בהחלט יכולה לסיים שניה לטבריה.. (צילום : עלאא בדרנה)

 

עירוני טבריה

מאמן : אמיר כהן

מטרות : עליית ליגה

לאחר שאשתקד עירוני טבריה הייתה קרובה משחק אחד מירידה לליגה ב', העונה הכיוון יהיה שונה לחלוטין. בטבריה הושקעו הקיץ סכומים חסרי תקדים כדי לעלות לליגה הלאומית תוך שנה אחת בלבד. במועדון הוחתמו מספר רב של שחקנים בכירים מהליגות הגבוהות דוגמת אופיר מזרחי, ישראל ראש ואסי גומה, לצידם צורפו שחקנים משמעותיים שמכירים את הליגה וחוו בה הצלחות כמו בין היתר רן רול, ראול גרשומוב ועוד. להערכתנו טבריה הולכת להיתקל במהלך הדרך בקשיים כיוון שקבוצות הולכות לשחק מולה בצורה מאוד מסוגרת ואגרסיבית ובנוסף יהיה מעניין לראות כיצד שחקנים מליגות בכירות ישתלבו ויתאימו לסגנון בליגה א' צפון. כדי להוריד לחץ, טבריה תצטרך להציג יכולת טובה ולנצח כבר במחזורים הראשונים, במידה וזה לא יקרה, זה עלול להלחיץ ולזעזע את כל המערכת בטבריה.

 

הערכה שלנו : כל תוצאה מלבד עליית ליגה תיחשב אכזבה עצומה, להערכתנו זה לא יהיה קל אך אין ספק שטבריה היא המועמדת מספר אחת לעלייה.

 

אמיר כהן ושמעון הדרי עומדים בפני מבחן גדול. בנו קבוצה מעל הליגה כדי לעלות כבר במחזור ה 18...(צילום : עודד חסין)

 

הפועל רובי שפירא חיפה

מאמן : אלעד בראון 

מטרות : צמרת גבוהה

לאחר שבעונה החולפת קבוצת האוהדים מחיפה התבססה על שחקנים צעירים תוצרת בית ושרדה בליגה רק במחזור האחרון, העונה הוחלט להשקיע כספים רבים כדי להחזיר את רובי שפירא לצמרת של ליגה א' צפון. הקבוצה נבנתה בצורה אחראית ולא בפזיזות כשההכנות לעונה החלו בשלב מוקדם. במועדון צירפו מספר שחקנים משמעותיים דוגמת יובל אבידור, ירדן קרישטול, חן ידען ונור ביסאן כשהמטרה העונה היא צמרת גבוהה. מי שיוביל את הקבוצה על הקווים הוא אלעד בראון שבקדנציה השנייה שלו ינסה לקחת את רובי שפירא גבוהה ככל הניתן.

 

הערכה שלנו : מקומות 2-4

 

נור ביסאן יכבוש העונה במספרים דו ספרתיים? רובי חיפה חייבים אותו בכושר. וחייבים עוד יותר לעמוד בהתחייבויות הגדולות שלהם העונה..(צילום : מדיה עיר הפועלים)

 

מ.ס טירה

מאמן : חיים סירוטקין

מטרות : מאבק על עליית ליגה

בעונה הקודמת מ.ס טירה הייתה רחוקה שני משחקים מעליה לליגת הלאומית. הקיץ הקבוצה נפרדה ממספר רב של שחקני מפתח שהתקדמו לליגות בכירות יותר ובמקומם הוחתמו שחקנים שברובם לא חוו הצלחות מסחררות בליגה א'. כדי שטירה תתמודד שוב על עלייה סירוטקין יצטרך לגבש ולחבר את התלכיד החדש וכשהאתגר המרכזי יהיה לנסות למצוא פיתרון הולם לעזיבתם של שחקני ההתקפה ניר עזריה ורן רול.

 

הערכה שלנו : מקומות 3-4

 

טירה תתמודד שוב על עליית ליגה? עושה רושם שסירוטקין שוב בנה קבוצה מצויינת בטירה שתשחק את הכדורגל היפה בליגה. (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל כפר כנא

מאמן : פאיד חסון

מטרות : פלייאוף עליון

לאחר שאשתקד כפר כנא עברה עונה שקטה באמצע הטבלה, הקיץ הושקעו כספים רבים במועדון במטרה לקחת אותו לצמרת הגבוהה. לקבוצה צורפו שחקנים בכירים שמכירים את הליגה דוגמת באסל טאהא, איהאם אבדאח, מוחמד אבו ראס, ספואן זועבי ועוד. האתגר הגדול שיעמוד בפני המאמן פאיד חסון הוא גיבוש הסגל החדש לגמרי. כל תוצאה מלבד פלייאוף עליון תיחשב אכזבה בכפר כנא.

 

הערכה שלנו : מקומות 5-7

 

פאיד חסון יקח את כפר כנא לפלייאוף? בנה קבוצה קצת וותיקה ועייפה, אם יתחזק בצעירים רעבים יכול להגיע רחוק.  (צילום : חגאג רחאל)

 

 

עירוני נשר - הפתעת העונה

מאמן : עומר לוינזון

מטרות : לשרוד בליגה

העולה הטרייה לליגה א', עירוני נשר , עברה הקיץ חילופי משמרות כשוואהב ברכאת פינה את מקומו על הקווים למאמן קבוצת הנוער עומר לוינזון שרוב הסגל שלו העונה יבוסס על שחקנים מקבוצת הנוער שמשחקת בליגת העל. במחלקה של נשר יש מספר שחקנים מוכשרים שעתידם עוד לפניהם וכעת הם יקבלו צ'אנס ראשון בקבוצת בוגרים. סביבם הוחתמו כמה שחקנים מוכחים דוגמת הייתם חלבי הנהדר, תמיר ברזילי ואדיר אטייה. להערכתנו עירוני נשר תפתיע את כל הליגה כשתציג כדורגל אטרקטיבי ותיאבק על המקום בפלייאוף העלייה.

 

הערכה שלו : מקומות 5-7

 

נשר תהיה הפתעת העונה של ליגה א' צפון? כייף יהיה לראות את הצעירים של נשר "פורצים" העונה לתודעה שלנו.  (צילום : חגאג רחאל)

 

מכבי צור שלום קריית ביאליק

מאמן : קובי דנינו

מטרות : להתמודד על מקום בפלייאוף

לאחר שבעונה הקודמת הקבוצה הציגה יכולת מאכזבת והייתה בתחתית, העונה יש כוונה להיאבק בצמרת, לשם כך הקבוצה החתימה מס' שחקנים איכותיים דוגמת שאקר סאקר, טרס שולקובסקי ועוד ושמרה על רוב הבסיס הטוב מהעונה הקודמת כשבולט מביניהם הוא החלוץ הנהדר באסל שעאבן. להערכתנו הצהובים יאבקו על מקום בפלייאוף.

 

הערכה שלנו : מקומות 5-7

 

צור שלום תיאבק בצמרת? אחרת למה עשו את האיחוד? לקחו 2 קבוצות חלשות כדי לבנות קבוצה בינונית?  (צילום : מחסאן נסאר)

 

צעירי כפר כנא 

מאמן : הישאם זועבי

מטרות : אמצע הטבלה

העונה הטרייה לליגה א' בנתה הקיץ סגל לא רע בכלל כשצירפה כמה שחקנים משמעותיים דוגמת אופק מרום, סוהיל ארמלי, גיזי דורבור ועוד. כמו כן הקבוצה תשתף העונה לא מעט שחקני בית מוכשרים שיזכו להזדמנות בליגה א'. להערכתנו צעירי כפר כנא תעבור עונה מוצלחת בליגה א' כשתסיים בעשירייה הראשונה

 

הערכה שלנו : מקומות 8-11

 

צעירי כפר כנא תחגוג גם בליגה א'?  הדרבי נגד הפועל זה הגל בשבילם...(צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל באקה אל גרביה

מאמן : מוחמד עואדי

מטרות : אמצע הטבלה

בעונה החולפת באקה עברה עונה מוצלחת כשעם סגל צנוע היא הצליחה לשרוד בליגה בבטחה. הקיץ הקבוצה נפרדה מאלעד בראון ומינתה את המאמן הצעיר מוחמד עואדי. מי שינסו להוביל את הקבוצה על הדשא הם שחקני ההתקפה חן ראובן ומוחמד בדיר אבו סאבר שצורף הקיץ משמשון כפר קאסם ולהערכתנו הוא יכבוש העונה בדו ספרתי. להערכתנו באקה תעשה חיים קשים לכל יריבה ותסיים בעשירייה הראשונה.

 

הערכה שלנו : מקומות 8-11

 

באקה תנסה לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה ותקווה לשלם את המשכורות בזמן... (צילום : מחסאן נסאר)

 

מ.ס צעירי טייבה

מאמן : עיסא נוג'ידאת

לאחר שאתשקד הקבוצה שרדה רק במשחק המבחן, במועדון החליטו לתת את המושכות העונה לעיסא נוג'ידאת שהשאיר את הקבוצה בליגה בעונה הקודמת. המאמן צירף כמה שחקנים משמעותיים דוגמת ויקטור מרעי, פיטר אלוהאב ושמרה על רוב הסגל מהעונה הקודמת. אנו סבורים שתחת המאמן הנהדר עיסא נוג'ידאת צעירי טייבה תעבור עונה טובה במרכז הטבלה.

 

הערכה שלנו : מקןמות 8-11

 

טייבה של עיסא נוג'ידאת תפתיע?  (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל הרצליה

מאמן : ארז בנודיס

מטרות : להיאבק על הפלייאוף העליון

לאחר שבעונה שעברה הקבוצה הציגה יכולת דיי מאכזבת לאורך רוב שלבי העונה, הקיץ הוחלט למנות את ארז בנודיס שצירף איתו כמה שחקנים בכירים דוגמת בן וולובלסקי ועידן דוד. כמו כן הקבוצה שמרה על חלק מהסגל שהיה לה בעונה הקודמת. להערכתנו, למרות החיזוקים, הרצליה שוב תסיים באמצע הטבלה.

 

הערכה שלנו : מקומות 8-11

 

הפועל הרצליה תבצע העונה את קפיצת המדרגה? או שתשאר הלוזרית הנצחית של ליגה א צפון (צילום : עודד חסין)

 

מכבי טמרה 

מאמן : פטריסיו סייג

מטרות : לשרוד בליגה

לאחר שאשתקד בטמרה בנו קבוצה לעלייה וחוו כישלון בפלייאוף העליון, העונה במועדון הוחלט לצמצם הוצאות ורוב הסגל יהיה מבוסס על שחקנים צעירים תוצרת בית. מי שינסה להוביל את הקבוצה כמה שיותר גבוה הוא פטריסיו סייג שמונה הקיץ למאמן הקבוצה וזאת לאחר שמומו ניסטל בחר לעזוב עוד לפני המשחק הראשון. להערכתנו טמרה תשרוד בליגה.

 

הערכה שלנו : מקומות 12-13

 

הקהל של טמרה יקווה להינות העונה מכדורגל שמח והרבה צעירים.  (צילום : מחסאן נסאר)

 

הפועל בני פרדיס

מאמן : אדהם זועבי

מטרות : לשרוד בליגה

לאחר עונה מוצלחת, קיץ לא פשוט עבר על הפועל בני פרדיס שנקלעה לחובות ונאלצה לשחרר את רוב הסגל מהעונה הקודמת. לאחר שהעניינים הכספיים נסגרו, במועדון הצליחו להחתים שחקנים טובים שיעזרו לה לשרוד בליגה.

 

הערכה שלנו : מקומות 12-13

 

אדהם זועבי יוביל את פרדיס על הקווים. קבוצה נחמדה בפרדיס שק תקווה להישאר בליגה ללא מאבקים. 

 

הפועל מגדל העמק

מאמן : עומרי ביטון 

מטרה : לשרוד בליגה

עבור המאמן הצעיר והמוכשר עומרי ביטון יעמוד העונה אתגר גדול - להשאיר את מגדל העמק בליגה. לרשותו יעמוד סגל שחקנים דיי צנוע ובמצב שנוצר בליגה א' צפון כל תוצאה שתשאיר את מגדל העמק בליגה תיחשב להישג גדול של המאמן.

 

הערכה שלנו : מקומות 14-18

תומר סוויסה יהיה השחקן הבכיר ביותר של מגדל העמק העונה.יהיה שווה את התואר הזה בסוף העונה? 

 

הפועל בועיינה

מאמן : נידאל שלאעטה

מטרות : לשרוד בליגה

לאחר שאשתקד הקבוצה עברה עונה טובה מאוד והייתה קרובה למקום בפלייאוף, הקיץ בקבוצה בחרו להיפרד מאחמד סבע וכל ההתארגנות לעונה החדשה נעשתה בצורה מאוחרת מאוד ובכך הקבוצה נאלצה לוותר על הבסיס מהעונה הקודמת וליצור תלכיד חדש ברובו מבוסס על שחקנים אלמוניים שיצטרכו להוכיח את עצמם אם בכוונת הקבוצה לשרוד בליגה א'.

 

הערכה שלנו : מקומות 14-18

 

בועיינה תשרוד בליגה? שנה שעברה עם אחמד סבע היתה הצלחה גדולה רק חבל שמשום מה לא הגיעו לפלייאוף איתו.. (צילום : מחסאן נסאר)

 

הפועל בני זלפה 

מאמן : חנא פרהוד

מטרות : לשרוד בליגה

לקבוצה של חנא פרהוד יהיה את אחד הסגלים הצנועים והאלמוניים ביותר בליגה א' צפון. אם המאמן יצליח להשאיר את הקבוצה עונה נוספת בליגה זה ייחשב להישג גדול.

 

זלפה תקווה לשרוד עונה נוספת בליגה (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל בני ערערה

מאמן : נביל אבו הלאל

מטרות : לשרוד בליגה

לאחר שאשתקד עיסא נוג'ידאת השאיר את ערערה כנגד כל הסיכויים, במתכונת ובסגל הנוכחי יהיה לקבוצה מאוד קשה לשרוד. אם זה יקרה, כל המחמאות יהיו למאמן נביל אבו הלאל

 

בעונה הקודמת ערערה שרדה בליגה, גם העונה היא תשרוד? (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל איכסל

מטרות : לשרוד בליגה

הקבוצה שהורדה לליגה א' מגיעה לעונה עם שחקנים צעירים בלבד כשרוב הסגל שנבנה בקיץ עזב. יהיה מעניין לראות אם הקבוצה תצליח להתגבש תוך כדי תנועה

 

הערכה שלנו : מקומות 14-18

אסי גומה ייקח את טבריה ללאומית? (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאאלה טבריה ללאומית (טבריההההההההה 08-09-2021, 22:39)
    לא רואה קבוצה שיכולה להתחרות בטבריה אולי רובי שפירא אבל גם הם לא יסיימו מעלינו
  2. מגדל העמק (השכן 08-09-2021, 23:37)
    תמשיכו לזלזל במגדל העמק למרות הגרלה קשה אתם תראו שיהיה הפתעה גדולה השנה
  3. רק עליית ליגה על הפרק!! (טבריה אימפרייה 08-09-2021, 23:54)
    לכל אלה שעשו הכל שנרד ליגה חזרנו וחזרנו בגדול!!!!
  4. טבריה לא תעלה ליגה ! (דוד 09-09-2021, 05:04)
    תרשמו
  5. ותיקי טבריה (הצעיר שבחבורה 09-09-2021, 15:36)
    יהיה קשה לעלות ליגה עם סגל שחקנים שרובו מעל גיל 30. רק שלא יגמר להם האויר במחזור 18.
  6. טבריה מחזור שלישי מתפרקת . מחר טבריה מפסידה לבאקה . תרשמו (הוגה דעות 09-09-2021, 16:42)
  7. לכל הקנאים (אוהד טבריה 09-09-2021, 22:01)
    לכל הקנאים אנחנו השנה נקרע את הליגה ונעלה ליגה לאומית