תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 1: אוהד רון מארח את מוחמד סמארה

ביום שישי הקרוב ליגה א׳ תשוב לפעילות באופן רשמי, ומשחקי המחזור הראשון יצאו לדרך. לקראת המשחקים המסקרנים החלטתי לארח את המאמן מוחמד סמארה שנחשב לאחד מהמאמנים הטובים ביותר בצפון. סמארה מזוהה עם מ.ס טירה בעיקר - ואימן בהצלחה קבוצות כמו בני ערערה וכפר קרע. סמארה חושב שטירה תנצח את מגדל העמק, ושאיכסל תנצח את נשר. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-09-2021
  • 16:03

מכבי צור שלום - בני זלפה:
אוהד
: שתי קבוצות שהתחזקו יפה בקיץ. קבוצתו של חנא פרהוד מזלפה תגיע למגרש הסינטטי במטרה להוציא נקודה. אני אישית נגד המשחקים במגרשים סינטטיים, והגיע הזמן שליגה א׳ תשוחק רק בדשא. צור שלום קבוצה עם תקציב אולי פי 2 מזלפה, אבל על המגרש יהיה שקול. תיקו. 

 

סמארה: שתי קבוצות שבנויות על שחקנים צעירים, זלפה עדיין לא מגובשת לפני מה שנראה במשחקי האימון, וצור שלום כל שנה בונה קבוצה קשה שלא קל נגדה ההימור שלי הוא תיקו.

 

באקה אל גרבייה - עירוני טבריה:
אוהד: 
הקבוצה המועמדת מספר אחד לעלות ליגה עם צוות מאמנים מצוין כמו שמעון הדרי ואמיר כהן, מול באקה של מוחמד עואדי הצעיר והמוכשר. נכון שהוא מאמן טוב, אבל זאת עונה ראשונה שלו כמאמן בליגה א׳ והקבוצה מהכנרת חזקה הרבה יותר והמשחק ישוחק באיצטדיון של באקה. טבריה עדיפה בכל עמדה על המגרש והם גם ינצחו.
 
סמארה: הפועל באקה נבנתה בצורה מאוזנת שמשלבת צעירים ושחקנים מנוסים, המאמן עואדי מוכשר ויכול להפתיע העונה עם באקה, מצד שני עירוני טבריה קבוצה מעל לליגה מבחינת סגל שחקנים וצוות מקצועי רחב, חסר טיפה חיבור והקבוצה הולכת לדהור עד העלייה. 
ההימור שלי 2

 


האם טבריה תמשיך את המומנטום מהגביע? (צילום: עודד חסין) 

 

מ.ס טירה - הפועל מגדל העמק מגדל העמק: 
אוהד: 
טירה בבית חזקים מאוד בטח עם סגל השחקנים המצוין שבנו העונה. מגדל העמק בשבוע שעבר כמעט והצליחו לעצור את טבריה החזקה במשחקי הגביע, אבל בליגה טירה עדיפה על מגדל והם גם ינצחו.

 

סמארה: מ.ס טירה קבוצה ביתית מאוד מאז שהיא עלתה לליגה א׳, קשה לנצח אותם בבית ועם סגל איכותי ומגובש כמו שיש שם כל תוצאה חוץ מניצחון לא תרצה את הקהל והנהלת המועדון. מנגד מגדל העמק קבוצה צעירה שבאה לקחת נקודה במשחק חוץ סופר קשה. ההימור שלי 1 

 

מ.ס רובי שפירה חיפה - הפועל בועיינה:
אוהד:
ברובי בנו העונה קבוצה חזקה מאד ונקווה שיעמדו במשכורות הגבוהות שהתחייבו עליהן. קצת מוזר לי כל הסוד סביב מי משקיע את הכספים ואני לא אוהד את החשאיות הזאת. בועיינה הייתה אשתקד בעונת שיא, והעונה הם החליפו הרבה שחקנים ומאמן משנה שעברה, והם ישלמו על זה במזומן. רובי עדיפים והם ינצחו בקלות. 

 

סמארה: רובי שפירא נבנתה מחדש עם הגעתו של בראון ויובל אבידור, והקבוצה מחוברת ומגובשת ויכולה לפתוח את העונה ברגל ימין כמו שעשתה בגביע. מצד שני הפועל בועיינה עברה טלטלות אבל בכל זאת הצליחה להחתים כמה שחקנים טובים והם יכולים לעשות חיים קשים לכל קבוצה. ההימור שלי תיקו

 


יובל אבידור, יביא איתו לרובי את הניסיון שצבר לאורך השנים (צילום: דוברות עיר הפועלים) 

 

הפועל הרצליה - הפועל כפר כנא:
אוהד
: בהרצליה תמיד מציגים על הנייר קבוצה חזקה, אך על המגרש היא תמיד לוזרית. כל עונה המועדון משקיע הרבה כסף ולא עומד במטרות שלו. העונה הגיע בנודיס לתקן את זה, אבל עם תקציב קצת נמוך יותר והרבה בעיות מול העירייה. כפר כנא קבוצה וותיקה מאוד עם שחקנים קצת עייפים ובעיקר מבוגרים, אך פאהד חסון ידע לעשות את השינויים שצריך כדי להעמיד קבוצה חזקה אבל במשחק הזה הרצליה תנצח. 
 
סמארה: בנודיס יכול להוציא מים מן הסלע, ועם השחקנים הצעירים והמוכשרים שיש לו הוא יכול לעשות הרבה דברים יפים העונה במיוחד במשחקי החוץ, מנגד כפר כנא קבוצה מצוינת שעם עוד עבודה יכולה להתברג בחלק העליון. ההימור שלי 1 

 


ארז בנודיס, ינסה להוביל את הרצליה לעונה מוצלחת

 

מ.ס צעירי כפר כנא - הפועל בני פרדיס:
אוהד
: כפר כנא עלו ליגה העונה ובנו קבוצה מאוד חזקה ביחס לליגה א׳, ואם זה יתחבר להם הם יכולים להיות בצמרת הגבוהה. בני פרדיס אומנם עם סגל לא רע, אבל המטרה שלהם מרכז הטבלה העונה. כפר כנא עדיפה בבית והם ינצחו.

 

סמארה: משחק בין קבוצות באותה רמה, יהיה צמוד ומעניין. ההימור שלי תיקו

 

עירוני נשר - הפועל איכסל:
אוהד: 
איכסל שבורים, הרסו אותם שלא נתנו להם לשחק בליגה הלאומית. אומרים שהפועל פ"ת דאגה שאיכסל לא תשחק בליגה הלאומית, אני לא מאמין שיש קשר אבל עובדה. לאיכסל יהיה קשה לשרוד בליגה א׳ לאחר מה שעשו להם, ולכן נשר שמתבססים על הנוער הסופר מוכשר שלהם ינצחו את איכסל.
 
סמארה: עירוני נשר קבוצה צעירה ומוכשרת, ובמשחק הראשון בגביע הראו יכול פנטסטית נגד טירה. מנגד הפועל איכסל כנראה לא התאוששה עדיין מירידת הליגה, אבל סומך על בהאא חליל שייצב את הקבוצה. ההימור שלי 2 

 

בני ערערה - הפועל כאוכב:
אוהד: 
ערערה בבית קבוצה חזקה מאוד, אבל כאוכב בעיניי קבוצה יציבה שמכירה את ערערה שתבוא במלוא המרץ ותנסה להשיג נקודות, אבל כאוכב תנצח בסופו של דבר, כי הם פשוט טובים יותר. ניצחון לכאוכב.

 

סמארה: בני ערערה קבוצה צעירה ומוכשרת, ועם השחקנים המנוסים עלי ועלא זאמל והקפטן וליד סידאוי הם יכולים להפתיע העונה. מנגד לכאוכב המוכשרת והמושקעת כספית, יש המון ניסיון בסגל ועם יתרון מבחינה מקצועית. ההימור שלי: 2

 

מכבי טמרה - צעירי טייבה:
אוהד:
טייבה הביאו את עיסא נוגידאת על מנת לא לחזור על מה שקרה בעונה שעברה ולא שוב להתמודד בחלק התחתון של הטבלה. טמרה עם פטריסיו סייג על הקווים בבית עדיפים על טייבה והם גם ינצחו למרות הסגל הצעיר שיש להם העונה.
  
סמארה: טמרה להבדיל מהעונה הקודמת היא מסתמכת על שחקנים צעירים וכמה שחקנים מנוסים ונבנה שם סגל מאוזן, מנגד עומדת לה טייבה שבנתה סגל איכותי עם שחקנים מנוסים מאוד בליגה א ולאומית ובאים לאחר דחיפה מהניצחון בגביע. ההימור שלי: 2

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה גרועההפועל הרצליה (אוהד מכבי 09-09-2021, 19:22)
    יורדים בליגה בעזרת השם
  2. ידע (גלזר א . 09-09-2021, 19:42)
    לא מבין על סמך מה ניתנת התחזית . האדונים הנכבדים לא ראו את הקבוצות במשחקי המבחן , לכן במקרה הטוב קראו איזה שחקן עבר לאיזה קבוצה ועל סמך זה כתבו את התחזית . אכן הם מפגינים ידע לרוב .
  3. אחד שיודע (אלעד 09-09-2021, 22:25)
    גלזר ראינו כמה ידע יש לך עך צור שלום עונה קודמת חשבץ שיעלו ליגה אם לא קניה של משחקים היו יורדים ליגה לך לישון חמוד