חודרת כמו יין לדם: יפו ניצחה את הרצליה במחזור הפתיחה

לאחר תשע שנים, מכבי יפו הצליחה סוף סוף לנצח את המשחק הראשון של העונה בליגה כשגברה 3-1 מרשים על מכבי הרצליה. טוריאל כבש ראשון, רוזנבליט איזן את התוצאה אך בחצי השני שערים של גיא אמסלם ועומרי כהן הכריעו את המשחק. סאן טוריאל : ''תמיד יהיו אנשים שידברו, אני צריך להוכיח את עצמי על המגרש.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-09-2021
  • 08:08

מכבי קביליו יפו אירחה את מכבי הרצליה למחזור הראשון של העונה בליגה א' דרום. החבורה של איציק ברוך הגיעה במצב רוח מרומם לאחר הניצחון בגביע על הפועל אזור בחוץ. מנגד, מכבי הרצליה של טלקר ניסתה להתאושש מההפסד המאכזב לבני אילת בסיבוב המוקדם בגביע.

 

הקהל של יפו התרגש לקראת המחזור הראשון (צילום : מני בן ארי)

 

הפתיחה של מכבי יפו הייתה מוחצת, לאחר לחץ כבד על שערה של הרצליה, בדקה ה-14 יאסמו קבדה השאיר כדור לערן לוי שהגביה נהדר לרחבה, סאן טוריאל ניצל יציאה רעה של מאור כלפה והעלה את יפו ליתרון. 1-0 לבן.

 

סאן טוריאל העלה את מכבי יפו ליתרון (צילום : מני בן ארי)

 

התגובה של הרצליה הגיעה לאחר שמונה דקות בלבד, דני רוזנבליט ניצל חוסר תיאום בין גיא עיני לעומרי כהן כדי להשוות את התוצאה. 1-1 לאחר 22 דקות של כדורגל.

 

אלמוג מלול ספג את השער הראשון העונה (צילום : מני בן ארי)

 

דני רוזנבליט איזן את התוצאה (צילום : מני בן ארי)

 

לאחר שער השיוויון מכבי יפו רשמה מספר מצבים קורצים מול השער אך חוסר דיוק בפעולות האחרונות מנעו ממנה לחזור ליתרון. מנגד הרצליה יצאה למתפרצות. תוצאת המחצית : 1-1.

 

רונן פרץ עם הכדור (צילום : מני בן ארי)

 

אור חסידים בהופעת בכורה בליגה במדי מכבי הרצליה (צילום : מני בן ארי)

 

סאן טוריאל וערן לוי הובילו את ההתקפה של יפו. האם ערן מצדיק את המשכורת הגבוהה שלו?  (צילום : מני בן ארי)

 

ניב פליטר חוסם בעיטה של אביהו עזר (צילום : מני בן ארי)

 

יפו פתחה בצורה מושלמת את המחצית השנייה, ערן לוי מסר בצורה נהדרת עם הראש לגיא אמסלם שהתגבר על איליי בכר וכבש את ה2-1 לזכות קבוצתו.

 

גיא אמסלם הצעיר עם שער ראשון לעונה החדשה (צילום : מני בן ארי)

 

בדקה ה-70 הגיע אקורד הסיום של יפו, מאור כלפה הגיב לא טוב לכדור חופשי של ערן לוי, עומרי כהן אמר טובה ונתן ליפו 3-1 גדול.

 

עומרי כהן כבש את השלישי לזכות יפו (צילום : מני בן ארי)

 

ערן לוי היה מעורב בכל שלושת השערים. שווה 40 אלף ש"ח בחודש?  (צילום : מני בן ארי)

 

התוצאה נשמרה עד לסיום ומכבי יפו יצאה עם שלושת הנקודות במחזור הפתיחה, מנגד, מכבי הרצליה תחפש את הנקודות במשחקים הבאים. במחזור הבא הקבוצה של איציק ברוך תצא למשחק חוץ באזור, הרצליה תארח את שמשון כפר קאסם.

 

הקבוצה של אריאל שיימן תחפש נקודות במחזור הבא. האם שיימן מתאים ל-ליגה א? עושה רושם שהוא התאהב בליגה.. (צילום : מני בן ארי)

 

סאן טוריאל בסיום : ''באנו אחרי שבוע של ניצחון בגביע עם אווירה ואנרגיות טובות. היה חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון שידעו שיפו הולכת העונה בכל הכח. הליגה עוד ארוכה ונצטרך לעבוד ממשחק למשחק.  תמיד יהיו אנשים שידברו, אבל אני בא לעבוד על המגרש ולתת גולים, מי שרוצה לדבר ידבר, אני צריך להמשיך לעבוד ולהוכיח את עצמי. היום זו הייתה הצהרת כוונות, אנחנו עוד לא ב-100 אחוז, הייתה הכנה לא ארוכה אבל בהמשך נכנס לקצב גבוה, באנו לעבוד היום ואני שמח על הניצחון.''

יפו עם ניצחון ראשון לעונה החדשה (צילום : מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי הרצליה בגסיסה (שלום 12-09-2021, 10:16)
    כל מכבי הרצליה חולה כבר שנים מתחיל ממחלקת הנוער שכושלת כל שנה ונמשך עד הבוגרים. מעבר השני הפועל הרצליה מועדון בפריחה מחלקת נוער מרעננת ומשהו חדש כנראה מתחלף בעיר . כן הפועל הרצליה אפשר לקרוא לילד בשמו יותר גדולה ממכבי הרצליה כיום. וזה מתחיל ממחלקת נוער !.
  2. אוהדים מגעילים (ימין אוהד מכבי הרצליה 12-09-2021, 13:15)
    בושה לאוהדים שמחקים למכבי הרצליה בפינה לא יעזור לכם מכבי הרצליה תישאר חזקה ותיצה מהבלגן הזה
  3. תחזירו את מתן ותביאו את אסייג (ליפו 12-09-2021, 14:58)
    עם כל הכבוד לטוריאל ואמסלים הם מחמיצים הרבה מול השוער והכל נשאר על הכתפיים של ערן שלא תמיד הוא יהיה חד.צריכים חלוצים עם ניסיון וברמה גבוהה לעלייה.
  4. אבי (ערן 12-09-2021, 16:41)
    מה הקשר מתן????? הוא לא חלוץ מה לא מובן…… מתן וערן יחד לא יכולים לשחק, אם מתן חוזר זה במקום ערן, ומתן בכסף שהוא מקבל במרמורק יפו לא יכולים לשלם, אז תירגעו ותבינו קצת……
  5. אחד שיודע (יפואי 12-09-2021, 20:30)
    ערן מעניין רק לפני שבוע רציתם את מתן פיתאום הם לא יכולים לשחק ביחד את מי אתה מחרטט
  6. איציק ברוך (אח אח הכח 13-09-2021, 01:09)
    שרק תצליח ותעלה מעלה מעלה אבל דקה 65 נגמר לשחקנים האוויר