מ.ס טירה ניצחה 1-3 את מגדל העמק

החבורה של עבד טיטי וחיים סירוטקין פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון מרשים של 1-3 על מגדל העמק. בראא קאסם, ודיע פדילה וויאם עמאשה חגגו, אביב כהן רק צימק. חיים סירוטקין : ''יש לנו עוד הרבה חלודה להסיר.'' עומרי ביטון : ''ניסינו להמר על התקפה במטרה להשוות אך זה לא קרה״

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-09-2021
  • 13:47

מ.ס טירה אירחה את מגדל העמק למשחק במסגרת המחזור הראשון בליגה א' צפון. המארחת הגיעה למפגש לאחר ניצחון בדו קרב פנדלים בגביע על עירוני נשר כשבמועדון ידעו את חשיבות המשחק. מנגד, מגדל העמק באה לאחר הפסד דרמטי לעירוני טבריה בגביע במטרה להפתיע את טירה.

 

הקבוצה של חיים סירוטקין היה דומיננטית יותר מהפתיחה כשהגיעה למספר מצבים. בדקה ה-30 בראא קאסם העלה את מ.ס טירה ליתרון כשכבש את שערו השני העונה בכל המסגרות. שחקן הרכש מצעירי טייבה מציג יכולת טובה בתחילת העונה.

 

בראא קאסם בכושר נהדר (צילום : חגאג רחאל)

 

מ.ס טירה הכפילה את היתרון שבע דקות מאוחר יותר כשודיע פדילה, שקיבל הזדמנות בהרכב, כבש והעלה את קבוצתו ליתרון של 2-0 שהחזיר עד למחצית. את החצי השני מגדל העמק פתחה טוב יותר כשעומרי ביטון ביצע התאמות שהיטיבו עם הקבוצה. בדקה ה-52 אביב כהן צימק את התוצאה ל2-1.

 

האורחת ניסתה להשיג את השיוויון אך אקורד הסיום היה שייך לוויאם עמאשה שקבע 3-1 ונתן לקבוצתו שלוש נקודות חשובות. מגדל העמק תקווה להשיג את נקודות ראשונות בשבוע הבא. במחזור הבא טירה תצא למשחק חוץ נגד הפועל כפר כנא, מגדל העמק תתארח בטייבה.

 

 

מאמנה של מגדל העמק, עומרי ביטון בסיום : "טירה פתחו טוב יותר את המשחק, כבשו שני שערים עד המחצית. מחצית שניה עשינו כמה שינויים, הימרנו על התקפה וכבשנו שער מרגלי אביב כהן. עד סיום המשחק ניסינו להשוות בכל הכוח והגענו למצבים אך החמצנו, וטירה עקצו אותנו בסיום וכבשו את השלישי"

 

עומרי ביטון : ''טירה פתחו טוב יותר את המשחק.''

 

מאמנה של טירה, חיים סירוטקין בסיום : ''משחק אופייני למשחק ראשון.יש לנו עוד המון חלודה להסיר.הגיע לנו לנצח וטוב שככה פתחנו את העונה. הציפיה היא שהתקדם ממשחק למשחק. היה לנו משחק טוב,למעט הרבע שעה הראשונה בפתיחת המחצית השניה,עד כניסתו של עמשה,שהחזירה לנו את השליטה במשחק.ברור שאני מאמין יש לנו את עבד טיטי שיעשה הכל כדי לתת לי את הכלים להתמודד על העליה בסוף השנה. טירה בשנים האחרונות הקבוצה הכי יציבה בליגה ושם דבר בליגה א. השם טירה מחייב את כולנו לרצות להגיע הכי רחוק בכל שנה.שבת שלום.''

 

חיים סירוטקין : ''טירה בשנים האחרונות היא הקבוצה הכי יציבה בליגה.'' (צילום : דדי ברק)

טירה תיאבק גם השנה על עליית ליגה? (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות