מעורערת: בני ערערה גברה על כאוכב 0-1

הפתעה גדולה במחזור הפתיחה של ליגה א' צפון, כאשר כאוכב החזקה של עודד קוטר ספגה הפסד מפתיע לבני ערערה, זאת כנגד מהלכי המשחק. קוטר: " לפי המשחק זה היה בשליטה שלנו ולא הצלחנו לנצל את זה", באדר ג'ואהג'ה "אנחנו לא נהיה קבוצת תחתית כמו שאומרים בכל האתרים"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 12-09-2021
  • 16:49

לא ככה ציפתה לפתוח הפועל כאוכב את העונה. הקבוצה שהגיעה עם המון צפיות לפתוח את העונה ברגל ימין, רשמה אכזבה גדולה מאוד במפגש הפתיחה של העונה מול ערערה. החבורה של עודד קוטר שלטה בכדור והרבתה להחמיץ מול השער, אך לא השכילה לכבוש.

 

מנגד בני ערערה בהחלט יכולה להיות מרוצה, לאחר שהקבוצה הצליחה להשיג נקודות חשובות כבר במשחק הפתיחה של העונה, כשהמטרה המרכזית היא להתרחק מקרבות התחתית.


המשחק, שהתקיים במגרש בבאקה אל גרבייה, לא התעלה לרמה גבוהה, כאשר מי ששלטה ברוב המשחק הייתה דווקא כאוכב שהרבתה להחמיץ מול השער, ובסוף גם שילמה כל אותן ההחמצות כאשר בדקה השמונים היה זה דווקא שאדי כבהא, שכבש שער לאחר התקפה מתפרצת מהירה של בני ערערה והביא לקבוצתו שלוש נקודות חשובות מאוד.

 

שער של שאדי כבהא הצעיר הכריע את ההתמודדות (צילום : חגאג רחאל)


מאמן הפועל כאוכב, עודד קוטר, אמר לאחר הסיום: "תראה, המשחק היה במשחק בשליטה מוחלטת שלנו והגענו להרבה מאוד מצבים שלא הצלחנו לנצל אותם ובהתקפה מתפרצת אחת אני חושב שזאת הייתה ההזדמנות אולי היחידה הם הבקיעו שער במתפרצת, ואתה יודע זה חלק מהמשחק. אנחנו החמצנו מלא ועוד פעם לפי המשחק זה היה בשליטה שלנו ולא הצלחנו לנצל את זה".


לאחר מכן הוסיף קוטר בהקשר להמשך העונה: "ממשיכים רגיל, הקבוצה טובה הקבוצה עוד תשתפר ומסתכלים קדימה". 

 

עודד קוטר : ''אנחנו החמצנו מלא.'' (צילום : מאור אלקסלסי)

 

בדר ג'ואהגנה, יו"ר בני ערערה הגיב לניצחון קבוצתו:"היה משחק קשה, זה בסדר, יצא כזה אנחנו קבוצה מצוינת, אנחנו קבוצה צעירה, מתלהבת, כל השחקנים צעירים ורוצים להוכיח את עצמם ונתנו את המקסימום שלהם 150%"

 

כשנשאל מה הוביל אותם לניצחון הוסיף ואמר: "התלהבות שחקנים, שחקנים צעירים, כל אחד רוצה להוכיח את עצמו בליגה א, אנחנו בנינו קבוצה צעירה עם כמה שחקנים בעלי ניסיון מהכפר, שחקני בית וזה המתכונת של ערערה בעתיד אנחנו הולכים רק על שחקנים צעירים שמוכנים לתת את הנשמה במגרש זה הדרך החדשה של הקבוצה".

 

בנוגע להתמודדות של הקבוצה בצמרת אמר: "לא, זה רק משחק אחד זה שלוש נקודות, ולא יותר מזה. הליגה ארוכה, יש 17 משחקים כל מחזור, זה 34 משחקים, יש הרבה נקודות בקופה אבל אני מקווה גם לשמור על יציבות, על המשכיות, ואנחנו לא נהיה קבוצת תחתית כמו שאומרים בכל האתרים, ערערה מועמדת לרדת, ערערה תהיה באמצע הטבלה, ערערה תהיה 8-5, המקום שלנו זה שמה". 


ולסיום אמר בדר: "אני כל הזמן מאחל שנצליח לנצח. בטח אנחנו לא ננצח את כל המשחקים, יהיו לנו ירידות ונפסיד משחקים ונעשה תיקו אבל זה המשכיות, הקבוצה שתהיה לה המשכיות עם אופי היא תישאר בגדול בליגה הזו". 

 

ערערה חגגה במחזור הפתיחה (צילום : חגאג רחאל)

 

ערערה פתחה את העונה ברגל ימין (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות