במצב הפוך : הפועל כפר כנא ומ.ס טירה נפגשות

ביום שישי בשעה 14:30 הפועל כפר כנא תארח את טירה, כשהראשונה רוצה למחוק מהזיכרון את התבוסה מהשבוע הקודם, ומנגד האורחת רוצה לייצר מומנטום חיובי. בראא קאסם: " אמרו 'טירה לא טובה, טירה חלשים' בסוף אנחנו משחקים יפה." מוחמד אבו ראס: " ואנחנו יכולים להראות יותר טוב"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 16-09-2021
  • 21:49

אחריי מחזור ראשון גדוש בהפתעות, ליגה א' צפון תמשיך השבוע אל המחזור השני וישנם לא  מעט מפגשים מעניינים לצפות אליהם. אחד המשחקים המסקרנים, של המחזור השני בליגה א' צפון, הוא של  הפועל כפר כנא, שתארח במגרשה את מ.ס טירה, כאשר לשתי הקבוצות יש מטרה ברורה לפתיחת העונה, לברוח לליגה כמה שיותר מהר.


מ.ס טירה:
הקבוצה מגיעה במומנטום מאוד חיובי אחריי פתיחת עונה מוצלחת בניצחון 3:1 על מגדל העמק במחזור הקודם, כשמי שכיכב בניצחון הוא בראא קאסם, שגם כבש את השער הראשון במשחק.


בראא גם התפנה לדבר לקראת המשחק ואמר: "ניצחון חשוב, משחק ראשון והיינו צריכים אותו, ניצחון ראשון תמיד משמח. אנחנו צריכים להתחבר עוד, ולאט לאט נתחבר. יש פה קבוצה טובה, חיים עשה קבוצה מכלום, כולם אמרו 'טירה לא טובה, טירה חלשים' בסוף אנחנו משחקים יפה."

 

בראא קאסם : ''יש פה קבוצה טובה, חיים עשה קבוצה מכלום.'' (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל כפר כנא:
אחריי פתיחת עונה קשה מאוד הפועל כפר כנא תנסה להתאושש, מההפסד 5:2 להפועל הרצליה, ולצאת לדרך חדשה אל המטרה צמרת הליגה.
מי שהתפנה לדבר על המשחק הוא קשר הקבוצה,  מוחמד אבו ראס: "היה משחק שלא באנו אליו, קיבלנו סטירה איך שאומרים, עכשיו הפנים לטירה."


בנוגע ליכולת הקבוצה לעתיד ובכללי ולמשחק מול טירה בפרט אמר מוחמד: "אנחנו קבוצה טובה ואנחנו יכולים להראות יותר טוב. נפלנו על יום לא טוב, אנחנו קבוצה טובה, ואנחנו ניראה יותר טוב."

 

אבו ראס : ''ניראה טוב יותר בהמשך'' (צילום : עודד חסין)

טירה תחגוג שוב? (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות