סיכום מחזור 2: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' רצה מהר ובלי ששמנו לב אנחנו כבר אחרי שני מחזורים עם המון הפתעות ושערים. עירוני כרמיאל מכסחת את צפת, שפרעם לא מתחשבת ודורסת את יפיע, טמרה מנצחת בעראבה ואחי עכו עם תיקו שני ברציפות

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 28-09-2021
  • 09:09

בית א'

בבית א' היו לנו משחקים טובים ואיכותיים. צפת לא הצליחה לעמוד בפני שחקניו של לירון יגר וחוו את תחושת ההפסד, כפר מנדא חוגגים בבוקעתא וצעירי סכנין עם ניצחון חשוב על מג'דל כרום.

 

הפועל עירוני כרמיאל - הפועל צפת 0-3

שחקניו של לירון יגר רושמים את ניצחונם הראשון העונה כשהם לא מתקשים במגרשם הביתי נגד שחקני צפת. בשורות כרמיאל הבקיעו מוחמד אבו רידא, אוהד עדי ויובל שבתאי. בצפת, שחקניו של אלון אילוק רושמים את הפסדם הראשון העונה, לאחר שניצחו את צעירי סכנין במחזור הראשון.

שלושת המבקיעים בשורות עירוני כרמיאל - אבו רידא, אוהד עיד ויובל שבתאי (צילום: דוברות עירוני כרמיאל)

 

בני ממב"ע – כפר מנדא 3-1

שחקניו של ווג'די קיש האגדי מרמת הגולן אירחו את שחקני כפר מנדא והגיעו עם אנרגיות טובות לאחר התיקו נגד שחקני כרמיאל החזקים במחזור הראשון, אך הדברים פחות עבדו והם סיימו את המשחק עם הפסד. מנגד, בכפר מנדא חוגגים את ניצחונם הראשון העונה לאחר התיקו מול ג'דידה במחזור הקודם.

 

שחקני בני ממב"ע - לא הצליחו לשמור על הבית (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

צעירי סכנין – מג'דל כרום 0-1

 

בית ב'

בבית ב' גם היו לנו משחקים מעניינים ומרגשים. שפרעם מנצחת ביפיע, צעירי טמרה מנחת את שעב, כאבול מנצחים את עראבה ואחי עכו רושמת תיקו שני ברציפות.

 

מכבי עירוני יפיע – איחוד בני שפרעם 2-0

מכבי עירוני יפיע רושמת את הפסדם הראשון העונה, מול שחקני בני שפרעם החזקים. בשפרעם רושמים את ניצחונם השני העונה והם כבר פותחים פער של 3 נקודות מעל עראבה ששנייה להם בבית. במחזור הבא שפרעם יארחו את עכו ויפיע יתארחו בשעב.

 

קהל בני שפרעם - ממשיך לדחוף את קבוצתו (צילום: דוברות בני שפרעם)

 

צעירי טמרה – עירוני בני שעב 1-3

בטמרה חוגגים ניצחון ראשון העונה על בני שעב, הקבוצה החדשה של הליגה שעדין לא הצליחה להשיג אפילו נקודה אחת. עד לסיום המשחק התוצאה הייתה 1-1 והיה נדמה שזה עוד משחק שווה כוחות, אך צמד שערים זריז של אחמד דיאב בדקה ה- 86 סגרו את הפינה. המשחק הבא טמרה יתארחו בעראבה ושעב יארחו את יפיע.

 

אחי עכו – בית"ר נהריה 1-1

 

בני כאבול – הפועל עראבה 1-2

מאמן המחזור - לירון יגר

 

יובל שבתאי - שחקן המחזור (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

שחקני כרמיאל - משיגים ניצחון ראשון העונה (צילום: דוברות עירוני כרמיאל)

הוסף תגובה
תגובות