סיכום מחזור 2: ליגה ב' צפון ב'

גם בליגה ב' השנייה לא היה משעמם בסופ"ש האחרון. נווה שאנן לא מרחמת ומבקיעה חמישה שערים לרשת של איכסל, נוג'ידאת אחמד במקום הראשון עם 100% הצלחה, גלבוע מנצחת ברמות מנשה ובית"ר חיפה עם ניצחון ראשון העונה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 28-09-2021
  • 11:29

בית א'

בבית א' היו לנו אחלה של משחקים. נווה שאנן מנצחת ובגדול באיכסל, בני מוסמוס במצב לא טוב עם הפסד ביתי לנוג'ידאת אחמד,פרדס חנה מפסידים בבית לאום אל פאחם ועוספיא מנצחים בחוץ את מאור סיסו ושחקניו.

 

מכבי איכסל – מכבי נווה שאנן 5-1

מכבי איכסל חשבו שיצליחו להשיג את הניצחון הראשון העונה במגרשם הביתי נגד הקבוצה החזקה מנווה שאנן, אך זה ממש לא קרה. קבוצתו של ליאור טל עם הסגל הנוצץ התפוצצו באיכסל כשהם משאירים להם חמישה כדורים ברשת. באיכסל המצב לא מזהיר והקבוצה עם נקודה אחת בלבד, בנווה שאנן רשמו את הניצחון הראשון העונה וממוקמים במקום השני בבית.

ארבעת המבקיעים בנווה שאנן (צילום: אורן יזירף - דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

הפועל בני מוסמוס –מכבי נוג'ידאת אחמד 1-0

בינתיים, מכבי נוג'ידאת נראית כמו הפתעת העונה! הקבוצה שבקושי שרדה את ליגה בשנה שעברה מוצאת את עצמה עם פתיחת עונה נהדרת כשהיא עם שני ניצחונות משני משחקים וממוקמת בפסגת הבית עם שש הנקודות שלה. במוסמוס, המצב הפוך לחלוטין. שחקניו של זיאד אגרביה עם נקודה אחת וללא שערים בתחתית הטבלה. שחקני מוסמוס צריכים להתעורר מהר, כי לשחק כדורגל טוב הם יודעים.

זיאד אגרביה - לא מצליח להשיג ניצחון (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

פרדס חנה / כרכור – צעירי אום אל פאחם 1-0

 

מ.ס. טירת הכרמל- מכבי עוספיא 1-0

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו כמה הפתעות. גלבוע מנצחת ברמות מנשה ורושמת ניצחון שני ברציפות, בני קרע נעצרו בבית"ר חיפה שחגגו ניצחון ראשון. בית שאן מסיימים בתיקו בבית נגד דליית אל כרמל ובני באקה מנצחים את ביר אל מכסור

 

הפועל רמות מנשה- סנדרלה גלבוע 2-1

הקבוצה המתחדשת מרמות מנשה אירחה את סנדרלה וקיוותה להשיג את ניצחונה הראשון העונה. שחקניו של אלעד ברצור עלו ראשון ליתרון משער של יובל לוי, אך שני שערים של האורחים מהגלבוע הפכו את התוצאה. במחזור הבא רמות מנשה יתארחו בדליית אל כרמל וגלבוע יארחו את בית"ר חיפה.

אלעד ברצור - לא מצליח להשיג ניצחון ראשון (צילום: פרטי)

 

בית"ר חיפה-  בני כפר קרע 1-2

בית"ר חיפה רושמים את ניצחונם הראשון העונה על חשבון שחקני כפר קרע. שחקניו של אורן זילכה עלו ראשונים ליתרון משער של רון בן בסט. מוחמד עקל השווה את התוצאה 7 דקות במחצית השנייה, אך שתי דקות לפני שריקת הסיום, אינעלם אברהם הבקיע את השער השני שהביא לקבוצה החיפאית את שלושת הנקודות. במחזור הבא חיפה יתארחו בגלבוע וכפר קרע יהיו חופשיים.

 

הפועל בית שאן – הפועל דליית אל כרמל 1-1

 

בני באקה – ביר אל מכסור 0-1

 

אורן זילכה - מאמן המחזור

 

נועם בראון - שחקן המחזור (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

שחקני נווה שאנן. צילום: אדיר יזירף, דוברות מכבי נווה שאנן אלדד

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדם ושחקן הצגה (אבי אינו 29-09-2021, 07:55)
    תותח