מחזור 5 : נבחרת המחזור בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור החמישי בליגה א' צפון הסתיים והוא סיפק לנו המון שערים, רגעים דרמטים ותוצאות מפתיעות. במוקד, טבריה ניצחה את הפועל הרצליה בתוספת הזמן, כאוכב הפסידה בפעם השלישית ברציפות, טירה התקשתה מול בועיינה אך יצאה עם שלוש נקודות והמשחק בין נשר לפרדיס פוצץ. בחרנו את מצטייני השבוע.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-10-2021
  • 20:13

שוער

דן דרורי (צעירי טייבה)

שוערה הצעיר של צעירי טייבה הצטיין בשורות הקבוצה בתיקו 0-0 מול צור שלום. דרורי לא ספג בשלושת המחזורים האחרונים ונראה שעיסא נוג'ידאת זכה בשוער מוכשר שיכול להגיע לרמות הגבוהות. אשתקד דרורי שימש כשוערה השני של טייבה, העונה הוא מקבל צ'אנס בהרכב ועד כה הוא מחזיר על כר הדשא.

 

הגנה

בר איבגי (עירוני טבריה) 

מגנה של עירוני טבריה סגר את האגף השמאלי בצורה נהדרת ולא הפסיק לתמוך בהתקפה של טבריה. בנוסף איבגי אף קינח עם בישול שער הנצחון לאליאס זאנה. 

 

בר איבגי הצטיין בשורות עירוני טבריה (צילום : עודד חסין)

 

אחמד צביח (צור שלום)

אחת הסיבות לכך שצור שלום הצליחה לשמור על שער נקי היא תפקודו הנהדר של הבלם אחמד צביח שלאט לאט מראה ניצוצות בצור שלום. הבלם, שאשתקד שיחק ברובי שפירא, מרשים גם בצור שלום.

 

בן בנימין (רובי שפירא)

בלמה של רובי שפירא, בן בנימין, רשם משחק נהדר בניצחון 3-0 על מכבי טמרה. הבלם שלט ביד רמה בנעשה ברחבה ודחף את קבוצתו קדימה בניצחון הראשון שלה העונה.

 

בן בנימין הציג משחק מעולה מול מכבי טמרה

 

קישור

ספואן זועבי (הפועל כפר כנא)

קשרה של כפר כנא, ספואן זועבי, רשם משחק ענק בניצחון על כאוכב. זועבי שלח מסירות נפלאות לשחקני ההתקפה ועבד קשה על המגרש. הקשר ההתקפי אף בישל את אחד השערים. זועבי, שאשתקד רשם עונה מצוינת בבועיינה, נראה שיכול להוביל גם את כפר כנא.

 

ספואן זועבי הצטיין אשתקד בבועיינה, גם בכפר כנא הוא מציג יכולת טובה (צילום : עלאא בדרנה)

 

עמית תקתוק (רובי שפירא)

שחקנה הצעיר של רובי שפירא, עמית תקתוק, הצטיין בניצחון 3-0 של קבוצתו על מכבי טמרה. תקתוק הציג יכולות טכניות נפלאות ואף כבש את אחד השערים. כעת רק ניתן לחכות ולראות עם הכישרון הצעיר יצליח לשמור על יציבות לאורך זמן.

 

אופק מלול (מגדל העמק)

אחד השחקנים המזוהים ביותר עם מגדל העמק, אופק מלול, היה השחקן המצטיין בניצחון הגדול של קבוצתו על הפועל איכסל כשעל הדרך כבש את אחד משערי העונה.

 

מוחמד אבו ראס (כפר כנא)

אחד הקשרים הטובים ביותר בליגה א' צפון רשם משחק נהדר בניצחון קבוצתו על הפועל כאוכב כשהציג יכולת טכנית נפלאה ואף כבש את השער השלישי במשחק. זהו שערו השני העונה של אבו ראס.

 

מוחמד אבו ראס ששיחק אשתקד בפרדיס מתחיל להכנס לעניינים (צילום : עודד חסין)

 

רוסלן קוזניצוב (מגדל העמק)

הקשר בן ה-25 הציג יכולת נפלאה בניצחון של קבוצתו על הפועל איכסל כשכבש את השער השני במשחק בביצוע יפה.

 

 

התקפה

מאי מזל (זלפה)

שחקן ההתקפה, שעלה אשתקד לליגה א' עם עירוני נשר, מציג יכולת נפלאה גם בליגה א' כשבסוף השבוע הוא כבש שער שחילץ עבור קבוצתו נקודה חשובה מול בני ערערה.

 

יריב קלמרו (מ.ס טירה)

השחקן, שיכול לשחק במספר עמדות, כבש את שער הניצחון לקראת סוף המשחק ב1-0 של קבוצתו על בועיינה ובכך העלה אותה למקום השני בטבלה. זהו שערו הראשון של קלמרו העונה, אשתקד הוא שיחק בהפועל ר''ג ועירוני אשדוד.

 

מאמני השבוע

1. פאיד חסון (הפועל כפר כנא)

המאמן, שהגיע הקיץ לכפר כנא לאחר עונה מוצלחת בפרדיס, רשם בסוף השבוע את ניצחונו הגדול ביותר העונה כשגבר על הפועל כאוכב 3-1 וזאת לאחר מחצית שנייה יוצאת מן הכלל של קבוצתו שחזרה מפיגור. אין ספק שחסון יכול להוביל את כפר כנא לפלייאוף העליון.

 

פאיד חסון הוא מאמן המחזור החמישי בליגה א' צפון (צילום : חגאג רחאל)

 

2. אלעד בראון (רובי שפירא)

המאמן הצעיר, שהגיע לרובי שפירא לאחר שנזי עודה עזב, רשם ניצחון ליגה ראשון העונה כשהביס את מכבי טמרה. לא מעט ביקורות הושמעו על ההתנהלות של המועדון במחזורים הראשונים, בראון והשחקנים הבינו שהפיתרון לשקט במערכת הוא ניצחונות, יהיה מעניין לראות אם בראון יצליח לייצר יציבות.

 

אלעד בראון עם ניצחון בכורה בליגה (צילום : חגאג רחאל)

 

3. עומרי ביטון (מגדל העמק)

מגדל העמק של עומרי ביטון פתחה את העונה בצורה מחרידה עם שלושה הפסדים בליגה. המאמן הצעיר והמקומי לא התייאש, הרים את קבוצתו ובסוף השבוע הוא חיבר ניצחון שני ברציפות כשהביס 4-0 את הפועל איכסל ובעיקר נראה שחיבר את קבוצתו מהצד. ביטון הצליח לנטרל רעשים ולהתרכז בכדורגל ולכן מגיעות לו כל המחמאות.

 

עומרי ביטון ומגדל העמק הצליחו להתרומם ממשבר (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות