סוכן השחקנים עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 8

אנו במחזור השמיני וכבר יש לנו שני מאמנים שנפרדו ממשרותיהם. רוני אוואט לא ממשיך באשדוד על אף פתיחת עונה מדהימה ואלירן חודדה נפרד מרעננה דווקא אחרי נצחון. המשחק המרכזי הוא בין הראשונה לשניה-כפר סבא מול כפר קאסם. הפעם אני מארח את שמוליק אמירה, מנהל קבוצת הפועל עכו, שאחראי גם על הנוער וגם על הקבוצה הבוגרת. שמוליק טיפח וגידל עשרות שחקנים צעירים עוד מימיו במטה אשר וכעת הוא ממשיך לעשות זאת בהפועל עכו.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 14-10-2021
  • 20:01

המשחקים:

מ.ס כפר קאסם-הפועל כפ"ס

שי אבני: מהראן ראדי מחכה למשחקים כאלה ואני מאמין שהוא יתרום לנצחון הביתי של כפר קאסם ועלייתה למקום הראשון. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

שמוליק אמירה: משחק צמרת ששתי הקבוצות ישמחו לסיים בתיקו והם יחתמו להיות במקומות שהם נמצאים עכשיו גם בסוף העונה. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל כפ"ס נראית מעולה. אבל במשחק העונה מול כפר קאסם מה יעשו? צילום: סיון פרץ

 

א.ס אשדוד-בני יהודה ת"א

שי אבני: השלישית מלמעלה מול השלישית מהסוף. אם היו שואלים אתכם מי זו מי טרם פתיחת העונה-לא הייתם מעיזים לחשוב על המציאות של היום. אשדוד היא הפתעת הליגה. בני יהודה בפתיחה מסוייטת עם 5 נקודות מתוך 21 אפשריות. אשדוד תמשיך את התקופה הטובה. הניחוש שלי: א.ס אשדוד.

שמוליק אמירה: בני יהודה לא יכולה להפסיד את המשחק הזה. אני מאמין שכאן היא תצא לדרך חדשה. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

הפועל רעננה-הפועל ראשל"צ

שי אבני: רעננה נפרדה ממאמנה דווקא לאחר נצחון במחזור האחרון אך היא עדיין בתחתית עם חמש נקודות. ראשל"צ היא קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה ולאחר הנצחון בשבוע שעבר על עפולה תמשיך במומנטום הטוב. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

שמוליק אמירה: ראשון בתקופה טובה ותמשיך לנצח ולהיצמד לצמרת. רעננה, למרות הנצחון האחרון, עדיין לא יציבה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

מכבי אחי נצרת- הפועל פ"ת

שי אבני:  שתי הקבוצות קרובות בטבלה אך אחי נצרת תנצל את הביתיות ואת חוסר היציבות של הפועל פ"ת שוויתרה על גולר כמו יוסי אסייג. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

שמוליק אמירה: אחי נצרת לאחר מספר הפסדים וכעת תצא לדרך חדשה במשחק הבית מול פ"ת. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

אלירן עטר, בני יהודה מאכזבת האם יוביל אותם לניצחון על האדומים? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רמה"ש-הפועל עכו

שי אבני:  רמה"ש עם הפסד בודד מתחילת העונה וסך הכל 4 שערי חובה. עכו לעומת זאת מבקיעה בצרורות בניגוד לשנים קודמות וכיף לראות אותה. מסאי דגו הוכיח שגם עם תקציב לא גדול אפשר לשחק כדורגל חיובי.הניחוש שלי: תיקו.

שמוליק אמירה: עכו בתקופה טובה ובכל מקרה אני לא יכול לחשוב על משהו אחר חוץ משלוש נקודות לעכו. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

הפועל עפולה-מכבי בני ריינה

שי אבני: ריינה נרגעה במחזורים האחרונים לאחר תחילת עונה טובה. למרות זאת מול עפולה הם ינצלו את הנסיון שלהם על פני בוגרי קבוצת הנוער של מכבי חיפה ויקחו שלוש נקודות.הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

שמוליק אמירה: ריינה לאחר שלוש תוצאות תיקו אך היא עדיין טובה יותר מעפולה ותיקח שלוש נקודות. הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

אדומים אשדוד רוצים לחגוג גם מול בני יהודה המאכזבת. צילום: מדיה אשדוד.

 

סקציה נס ציונה-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: בית"ר ת"א הפגינה דקות טובות מול רעננה למרות ההפסד ואני מאמין שמול נס ציונה היא תצא לדרך חדשה. הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

שמוליק אמירה: נס ציונה בתקופה טובה ומול האחרונה היא תמשיך במסע הנצחונות. הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל ר"ג

שי אבני: פאחם בעונה טובה ונמצאת במקום הרביעי. הפועל ר"ג במקום הרביעי מהסוף ונראה שהמועדון הזה בכל עונה לא עומד בציפיות שלו. פאחם בצפון פייבוריטית ברורה לנצחון. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

שמוליק אמירה: הפועל ר"ג לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד ותגיע לצפון לקחת נקודה. משחק שייגמר בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את שמוליק אמירה מנהל הפועל עכו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק ניצחון לעכו (לאמירה 14-10-2021, 21:10)
  2. חייבים ניצחון (אדומים 14-10-2021, 21:10)