ריינה ניצחה את עפולה, אדומים אשדוד ובני יהודה נפרדו בתיקו

המחזור השמיני בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) והוא מספק לנו תוצאות מעניינות ושערים מרהיבים. מכבי בני ריינה הרשימה ובגדול כשניצחה את עפולה, אדומים אשדוד רשמה תיקו יוקרתי מול בני יהודה, כפר קאסם והפועל כפר סבא נפרדו בתיקו רב שערים בקרב הצמרת ועכו הביסה את רמת השרון. כל התוצאות בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-10-2021
  • 18:27

מכבי בני ריינה - הפועל עפולה 0-2

העולה החדשה של אדהם האדיה ממשיכה להרשים כשניצחה ובגדול את הפועל עפולה. לאחר שישים דקות מאופסות, המארחת זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים, אותו החמיץ ריף מסיקה שסחט הדיפה נפלאה מהשוער דניאל בניש. כמה דקות מאוחר יותר השוער שגה ובגדול כשתפס בתוך הרחבה שנמסר משחקן הגנה ובני ריינה זכתה בכדור חופשי בתוך הרחבה, אותו ניצל ריף מסיקה שהפעם דייק וכבש את הראשון. עפולה ניסתה לחזור למשחק אך נענשה בתוספת הזמן כשלואי חלף בישל בצורה נפלאה לבנג'מין קוקו שקבע את תוצאת הסיום. ריינה חוזרת לנצח, עפולה סופרת הפסד שלישי ברציפות.

 

ריף מסיקה שוב כיכב בריינה (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל אדומים אשדוד - בני יהודה 0-0

לאחר יממה סוערת שבסופה רוני אוואט חזר לאמן את הקבוצה, אדומים אשדוד אירחה את בני יהודה למשחק יוקרתי במיוחד. המאחרת נתנה משחק הקרבה מול היריבה הנוצצת והגיעה לכמה מצבים יפים ובפן ההגנתי היא סגרה נהדר את החוד האיכותי של הכתומים כשמי שהצטיין הוא הבלם אושר אבו. אדומים אשדוד עדיין בצמרת, בני יהודה שוב איכזבה והיא מתחילה להסתבך.

 

אדומים אשדוד ממשיכה להרשים בליגה הלאומית (צילום : רז זהבי)

 

מ.ס כפר קאסם סוהיב - הפועל כפר סבא 2-2

קרב הצמרת באיצטדיון המושבה סיפק לנו משחק נהדר. הפתיחה היה בשליטה מלאה של הירוקים. בדקה ה-17 וואליד דרוויש כבש מתוך הרחבה. כמה דקות מאוחר יותר טל מכלוף הכפיל את התוצאה כשהגיב נהדר לכדור קרן וכבש. רגע לפני הירידה למחצית מוחמד כליבאת צימק. במחצית השנייה הישאם לאיוס כבש שער נהדר וחילץ נקודה לזכות כפר קאסם. שתי הקבוצות נשארו במקומות הראשונים.

 

מ.ס כפר קאסם שוב הוכיחה עד כמה היא איכותית העונה (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל רמת השרון - הפועל עכו 3-0

מסאיי דגו והפועל עכו רשמו ניצחון חוץ גדול ברמת השרון. קארים אבובאקר כבש ראשון בבעיטה נהדרת שנחתה בחיבור. עכו הכפילה את התוצאה, לאחר גיתי סופר סיים מבצע קבוצתי יפה. את חותמת הסיום קבע אדם אליהו שסגר ניצחון גדול. רמת השרון תחפש את הנקודות בשבוע הבא.

 

אחי נצרת - הפועל פ''ת 0-0

שתי הקבוצות איכזבו עם תיקו משמים. הפועל פתח תקווה של עופר טסלפפה עם משחק שלישי ברציפות ללא כיבוש, מנגד, אחי נצרת סופרת חמישה משחקים ללא ניצחון.

ריינה חוגגת ניצחון מרשים (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות