חוזרת לעצמה: הפועל הרצליה ניצחה 1-2 את זלפה

בני זלפה רשמה הפסד ביתי להפועל הרצליה, שהציגה יכולת טובה שמזכירה מדוע ציפו ממנה להיות אחת מהקבוצות החזקות בליגה. ארז בנודיס: "ניצחון אחד לא אומר כלום, אנחנו צריכים ליצור המשכיות"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 16-10-2021
  • 08:38

בני זלפה אירחה את הפועל הרצליה, בתקווה לצאת מהתחתית אליה הם נקלעו ולהמשיך את המומנטום החיובי מהמשחקים האחרונים , כאשר מנגד הפועל הרצליה רצתה לצאת מהבוץ בו התחפרה ולקבל קצת אויר לנשמה.

 

הפועל הרצליה קיוותה לצאת לדרך חדשה (צילום : חגאג רחאל)

 

בני זלפה באה במטרה לקחת שלוש נקודות (צילום : חגאג רחאל)


המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוה ולא נרשמו המון אירועים.

 

מאי מזל מנסה לעצור את יהב חיו (צילום : חגאג רחאל)

 

בדקה ה-64 דימטרי אנטין הבקיע את הראשון.

 

דימיטרו אנטין כבש את השער הראשון במשחק (צילום : חגאג רחאל)

 

השער של הרצליה פתח את הצוער למשה דבורה, שהכפיל בדקה ה-75. בני זלפה עוד נסיתה לחזור למשחק, אבל השער של ביאן אבורייה הגיע מאוחר מדיי בדקה ה-90, וייזכר רק כשער מצמק.

 

עידן דוד הצטיין בשורות הפועל הרצליה (צילום : חגאג רחאל)

 

אלדר פשכצקי במשחק טוב לא הצליח להביא נקודות לזלפה (צילום : חגאג רחאל)


ארז בנודיס, מאמן הרצליה, אמר בסיום: "אני חושב שבאנו למשחק חוץ קשה מאוד, ובאמת אחריי המשחק הראשון, שעשינו ניצחון, לא השכלנו לנצח עוד פעם, וזה היה מאוד קשה מבחינתנו, ובאנו למשחק חוץ קשה, ועבדנו קשה, והבנו שהיום צריכים לעשות הכל כדי להביא שלוש נקודות, ואני חושב שעל השלוש נקודות האלו מגיע כל הכבוד לשחקנים, על עבודה מאוד מאוד קשה, כי הם באמת עבדו קשה ומגיע להם שלוש נקודות"

 

ארז בנודיס : ''מגיע כל הכבוד לשחקנים.'' (צילום : חגאג רחאל)


על השינוי של הקבוצה אמר: "אני חושב שגם במשחקים שלא לקחנו נקודות שיחקנו כדורגל חיובי והתקפי והגענו להרבה מאוד מצבים היה חסר לנו תמיד טיפה מזל או הגרוש ללירה כמו שאומרים, היום גם השכלנו לכבוש במצבים שאליהם הגענו, והרצון של השחקנים. השחקנים היום הבינו, שצריך לעשות הכל בשביל שלושת הנקודות, וזה מאוד משמעותי בשבילנו"


בהקשר לעתיד הקבוצה הוסיף מאמן האורחת: "אנחנו קבוצה מאוד צעריה אבל איכותית. קבוצה שבאה לכל מקום ומשחקת כדורגל גם בחוץ וגם בבית. אחריי הניצחון הראשון כולם אמרו 'איזו קבוצה, היא תסיים מקום ראשון/שני' ואחריי זה באו הפסדים ומצאנו את עצמנו בירכתיי הטבלה, עכשיו אנחנו עושים מאמצים ועשינו ניצחון. אתה משחק משבת לשבת, ניצחון אחד לא אומר כלום, אנחנו צריכים ליצור המשכיות, ליצור ממומנטום חיובי עבורנו, משם ניראה מה יקרה בעוד חודש, חודש וחצי כשהליגה תתקדם ונראה מה יקרה, היום זה עוד מוקדם לדבר. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ולהנות, ולהציג כדורגל כמה שיותר יפה לעין, שהאנשים שבאים לראות יהנו."

 

יהב חיו והפועל הרצליה עם ניצחון שני העונה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות