נבחרת המחזור ה-6 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור השישי הגיע לסיומו וסיפק לנו מפגשים מסקרנים, תוצאות דרמטיות וגם לא מעט שערים. הפועל מרמורק של דוד מרטן גברה על שמשון כפר קאסם, יפו רשמה ניצחון על שמשון ת״א, דימונה ואשקלון עשו מהפכים דרמטיים, ועירוני אשדוד רשמה ניצחון על שעריים. כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-10-2021
  • 15:09

 

שוער

איציק שולמייסטר (עירוני אשדוד)

השוער הצעיר נחשב לשוער מוכשר מאוד. הוא הגיע העונה לעירוני אשדוד, ובמשחק של קבוצתו מול שעריים הוא פתח בהרכב בפעם הראשונה העונה. השוער הציג משחק מצוין, והוכיח למאמנו אבי אבינו שהוא שוער איכותי מאוד. במשחק לא פשוט מול מכבי שעריים הוא הצליח לשמור על שער נקי והיה בורג מרכזי בניצחון של קבוצתו. 
 

הגנה

 

עומרי כהן (מכבי יפו)

הבלם המנוסה של יפו מוכיח כל פעם שהוא נכס חשוב לקבוצתו. במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, כהן הציג יכולת טובה בחלקת ההגנתי והביא הרבה מהניסיון שלו למגרש. 

 

ים ששון (הפועל מרמורק)

שחקנה הצעיר של מרמורק הציג במפגש מול שמשון כפר קאסם משחק הגנה מעולה, הוא נעל בצורה הרמטית את אוהד אדלשטיין וסיראז׳ נסאר, ותרם הרבה לחלק ההתקפי.

 

ברק לביא (מכבי הרצליה)

הבלם הבכיר של מכבי הרצליה מוכיח כל עונה מחדש שהוא רק משתבח עם השנים, ומהווה בורג מרכזי בהגנת הרצליה. במשחק לא פשוט מול הפועל כפר שלם, קבוצתו הצליחה לחלץ נקודה יקרה בזכות לביא, זאת לאחר שהבלם המנוסה מנע מהתותחים הכבדים מהכפר להגיע למצבי כיבוש. 

 

ברק לביא, אחד מהבלמים הטובים ביותר בליגה (צילום: מני בן ארי) 

 

קישור

 

עוז ראלי (ירמיהו חולון)

אחת ההחתמות היותר מסקרנות העונה בחולון הוא עוז ראלי, ששיחק ברמות הגבוהות והגיע בעונה הקודמת לליגה א׳ ורשם עלייה עם האדומים אשדוד. העונה הוא הגיע לחולון במטרה לעזור לקבוצה במטרותיה. ראלי חתום על הניצחון של קבוצתו מול נורדיה, הוא בישל וגם כבש שער ניצחון כשהקבוצה הייתה בעשרה שחקנים, והביא לחולון שלושת נקודות חשובות.

 

בנימין אמבה (הפועל מרמורק)

שחקנה הצעיר של מרמורק חזר לכושר משחק לאחר שנפצע במשחק מול יבנה. במפגש של קבוצתו מול שמשון כפר קאסם הוא שלט בקישור הגנתית והתקפית.

 

דולב אברג׳ל (הפועל אשקלון)

דולב אברג'ל הכנף הצעיר מאשקלון, נחשב לשחקן מוכשר מאוד שכל מחזור מחדש מוכיח שהוא נכס חשוב לאשקלון. במפגש של קבוצתו מול כסייפה, ואחרי שקבוצתו נקלעה לפיגור כפול אברג׳ל הציג יכולת טובה, וגם כבש שער חשוב שפתח לקבוצתו את המשחק.

 

אדי אדרי, הכל עובר דרכו על המגרש

 

אדי אדרי (מכבי יבנה) 

שחקנה של יבנה היה השחקן הדומיננטי ביותר על המגרש במפגש מול בני לוד. אדרי  נחשב לשחקן מהיר מאוד, יש לו שליטה מצוינת בכדור ובמחזור האחרון על המגרש הכל עבר דרכו.

 

התקפה

 

נבו מזרחי (הפועל בקעת הירדן)

חלוצה החדש של הבקעה, היה דומיננטי מאוד במפגש מול העולה בני אילת. הוא הציג יכולת התקפית מצוינת, הטריד את הגנת היריבה, הביא הרבה מהניסיון שלו למגרש וגם כבש צמד שערים שהעניק לקבוצתו של נקודות חשובות להמשך הדרך. 

 

נבו מזרחי חוזר לספק מספרים (צילום: מני בן ארי) 

 

יגיל אוחנה (מ.ס דימונה)
הרכש החדש של רונן ווינשטין, רק הגיע וכבר פורע שטרות. במפגש של קבוצתו מול אזור הוא כבש את שער השוויון במשחק והציג יכולת טובה מאוד. החלוץ כובש כבר מחזור שני ברציפות, ולדימונה מפתיחת העונה הייתה חסרה רגל מסיימת , ואוחנה הגיע!

 

בר סויסה (עירוני אשדוד)

שחקנה הצעיר של אשדוד משחק בקבוצה כבר עונה שלישית, ומוכיח שהוא בורג חשוב למועדון. במפגש מול שעריים הוא היה דומיננטי מאוד על המגרש, כבש שער מהנקודה הלבנה והביא לקבוצתו של נקודות יקרות. 

 

נועם אלבלח (הפועל אשקלון) - חילוף המחזור!

במחלקת הנוער של אשקלון העונה יש לא מעט שחקנים צעירים ורעבים, אחד מהם הוא נועם אלבלח, החילוף המנצח של המאמן שניר סופר. השחקן הצעיר נכנס כחילוף בדקה ה-70 , וכבש את שער הניצחון בדקה ה-90, זאת אחרי שבתחילת המשחק קבוצתו הייתה בפיגור כפול.

 

מאמן המחזור: דוד מרטן (הפועל מרמורק)

איזה מחזור מסקרן היה לנו, וללא ספק היו גם כמה תוצאות מרשימות. רונן ווינשטיין הוכיח השבוע שדימונה היא אחת מהקבוצות הטובות בליגה, אחרי שנקלעה לפיגור מול אזור במגרש שקשה מאוד לנצח בו, דימונה עשתה מהפך אדיר וחזרה הביתה עם שלוש נקודות. גם המאמן הצעיר בליגה שניר סופר, הרשים עם ניצחון אחרי מהפך אדיר של קבוצתו. אשקלון נקלעה לפיגור כפול מול כסייפה, והצליחה להפוך את התוצאה ולהשאיר את הנקודות בבית. 

 

דוד מרטן מאמן המחזור! ניצחון גדול עשה...

 

אך מי שחתום על התוצאה המרשימה ביותר הוא דוד מרטן, מאמן צעיר ורעב שלאט לאט סולל דרך מרשימה עם מרמורק, ובמשחק לא פשוט מול שמשון קבוצתו רשמה ניצחון חשוב, תוך שילוב מנצח בין שחקנים צעירים ומנוסים. מרטן מוכיח כל פעם מחדש שהוא מאמן מצוין ושמרמורק תהווה יריבה משמעותית לקבוצות בליגה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אף לא אחד משעריים ? (הוגה דעות 18-10-2021, 15:59)
    שכחתי,הם הפסידו
  2. פקוואסי אבקה (הפועל אשקלון 18-10-2021, 16:32)
    איך ניירקו פקוואסי אבקה מהפועל אשקלון לא בנבחרת המחזור? עם גול שוויון ועוד שני בישולים שהובילו למהפך זה לא מספיק? היה הכי טוב על המגרש אפילו יותר מדולב אברג'ל!
  3. חחחחחחחחח (מרטין 18-10-2021, 19:14)
    מתרגם בחיים שלו לא יהיה מאמן עוד 2 משחקים ילך הביתה סליחה לא היה תירוץ בגלל משטח הדשא חחחחחחחחחח מצחיק מאוד הבנאדם הזה איפה שהיה תמיד היה נעל דורכים עלו איפה שהוא היה חלש מאוד יש לו סגל שחקנים מדהים שלא יבכה מחזור הבא
  4. עם חלוץ ליד ערן לוי יפן עולה (שמעון כהן 18-10-2021, 19:28)
    רק להביא חלוץ טוב על יד ערןל לוי ואנחנו בלרומית