דימונה מחכה לערן לוי ויפו

משחק העונה בליגה א׳ דרום, יתקיים היום (שישי 13:45) באצטדיון העירוני בדימונה. מצד אחד החבורה של רונן ווינשטיין ששואפת להגיע לצמרת הליגה ולה יתרון הביתיות, מהצד השני האורחת מכבי יפו, שחולמת לעלות ליגה יחד עם הכוכב המוביל של הקבוצה ערן לוי. על כר הדשא צפוי מפגש מסקרן עם הצהרת כוונות להמשך הדרך של הקבוצות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 22-10-2021
  • 08:33

משחק עונה בליגה א׳ דרום, יתקיים היום (שישי 13:45) באצטדיון העירוני בדימונה, בו הקבוצה המקומית תארח למפגש לוהט את מכבי יפו.

 

מצד אחד החבורה של רונן ווינשטיין, שבנתה סגל בתקציב גדול מאוד ביחס לליגה, והתוצאות לא איחרו לבוא. דימונה מציגה קבוצה מחוברת מאוד, עם שחקנים איכותיים וכדורגל חיובי. 

המארחת מגיעה למשחק אחרי ניצחון אדיר על אזור במחזור הקודם, זאת אחרי שנקלעה לפיגור והיא סופרת הפסד בודד העונה, ארבעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת.

 

דימונה נחשבת לקבוצה ביתית ואיכותית, ותעשה הכל על מנת להשאיר את הנקודות בבית. כאשר עודד בירו שנחשב לשחקן משמעותי מאוד, והורחק במחזור הקודם לא יקח חלק ביריבות. כמו כן, גם יוני שגיב שסוחב פציעה בספק למשחק.

 

לדימונה יש סגל מרשים מאוד, ויפו תצטרך להיזהר משחקנים כמו טל איילה שמביא את הניסיון שלו למגרש, עמית גבאי שחקן מהיר מאוד שיעשה הרבה צרות להתקפת יפו, ויגיל אוחנה המוציא לפועל של  דימונה.

 

מן העבר השני, מכבי יפו של איציק ברוך. הקבוצה שנבנתה במטרה לעלות ליגה ומתקדמת צעד צעד אל עבר המטרה, כאשר דימונה תהווה משוכה לא פשוטה בשבילה.

יפו, מגיעה למשחק אחרי ניצחון על שמשון תל אביב, ועד כה צברה ארבעה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת והפסד אחד. יפו נחשבת לקבוצת חוץ טובה מאוד שלא תעשה חיים קלים לדימונה בבית. 

 

יפו תגיע לדימונה עם הנשק הכי חם של הקבוצה העונה, ערן לוי. שחקן שכל מהלך שלו הוא תאווה לעיניים, והוא עלול לעשות הרבה צרות לאקס יפו שעומד בשער של דימונה, בן וולובלסקי. כמו כן, ליפו יש בסגל צמד בלמים מצוין בדמותם של עמרי כהן וגיא עיני, שוער צעיר ומוכשר מאוד אלמוג מלול, ושחקנים מבריקים ומוכשרים כמו ניב פילטר, גיא אמסלם וסאן טוריאל. מי שיחסר בשורות הבולגרים הוא הקשר המוכשר רונן פרץ, שלא יקח חלק במשחק עקב צהובים. 

 

על כר הדשא צפוי להיות מפגש לוהט, והוא יתקיים היום (שישי) בשעה 13:45 באצטדיון העירוני בדימונה.

האם ערן לוי יחגוג בדימונה? (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ההתקפה לא פוגעת זה רק ערן לוי וזהו (יפו חלשים 22-10-2021, 09:46)
    דימונה ינצחו 0-2
  2. ערן לוי מסוכן (שולי 22-10-2021, 09:55)
    מפחיד שלא ישחרר טיל קרקע אויר יחטיא את השער וימשיך אל הכור… מבריקים ומוכשרים חחחחחח