מחזור 7: נבחרת המחזור בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור השביעי בליגה א' צפון הגיע לסיומו והוא סיפק לנו תוצאות מפתיעות והמון שערים. במוקד, זלפה היממה את טירה, מגדל העמק סחטה נקודה מול טבריה, כאוכב הביסה את איכסל וכפר כנא ובועיינה נפרדו בתיקו. בחרנו את מצטייני השבוע

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 25-10-2021
  • 17:45

שוער

שלומי אזולאי (מגדל העמק)

שוערה של מגדל העמק, שלומי אזולאי, הציג יכולת נהדרת במשחק הבית הקשה מול עירוני טבריה כשהציל את קבוצתו ממצבי כיבוש ודאיים ועזר לעומרי ביטון והקבוצה לצבור נקודה חשובה מול הקבוצה החזקה בליגה.

 

הגנה

מנאר דראושה (כאוכב)

אחד הבלמים הטובים בליגה, מנאר דראושה, רשם משחק נהדר מול איכסל. השחקן הציג יכולת הגנתית נפלאה כששלט ברחבה ואף כבש את אחד השערים לזכות הקבוצה של עודד קוטר בניצחון הגדול.

 

טראס שולקובסקי (מגדל העמק)

הבלם הנפלא של מגדל העמק, טראס שולקובסקי, רשם משחק גדול מול עירוני טבריה החזקה כשהציג משחק לחימה מרשים והיה חלק חשוב בתוצאה החיובית של קבוצתו.

 

עלי זועבי (זלפה)

מגנה של בני זלפה, עלי זועבי, הציג משחק נפלא בשני צידי המגרש כשבפן ההתקפי הוא רשם בישול גדול למאי מזל ובפן ההגנתי הוא עצר את ניסיונותיה של טירה ליזום דרך האגף.

 

עלי זועבי הציג משחק נפלא בזלפה 

 

קישור

 

יהב חיו חמו (הרצליה)

אחד השחקנים המוכשרים בליגה א' צפון, יהב חיו חמו, שוב הציג משחק נהדר במדים של הפועל הרצליה כשכבש את השער השני במשחק והוסיף המון מהירות וחדות לחלק הקדמי.

 

יהב חיו חמו הוא אחד השחקנים המוכשרים בליגה (צילום : חגאג רחאל)

 

סעיד דיאב (כאוכב)

הקשר ההתקפי, שרשם אשתקד עליית ליגה עם ריינה, הציג השבוע יכולת נהדרת במשחק מול איכסל כששימש כמנוע של הקבוצה בחלק הקדמי ואף הוסיף צמד שערים והוסיף המון איכות.

 

יגל פרץ (נשר)

הכישרון הצעיר של עירוני נשר, להט בסוף השבוע האחרון כשהוביל את משחק ההתקפה של העולה החדשה ורשם צמד שערים גדול. אין ספק לילד המוכשר הזה מצפה עתיד מזהיר.

 

יגל פרץ הוא אחת מנקודות האור של נשר העונה (צילום : חגאג רחאל)

 

אחמד סייד אחמד (טמרה)

הקשר הנהדר, שפתח את העונה במכבי טמרה, רשם משחק נפלא מול בני ערערה כשהוסיף המון כח ואיכות ואף כבש. הרבה בזכות יכולתו הטובה, מכבי טמרה ניצחה את המשחק ועלתה למקום השני בטבלה.

 

התקפה

שרון גורמזנו (זלפה)

אחד החלוצים הטובים ביותר בעשור האחרון בליגה א', שרון גורמזנו, מציג מספרים ויכולת נהדרת גם בגיל 38. החלוץ כבש צמד שערים מול טירה החזקה והרבה בזכותו זלפה רשמה ניצחון מפתיע. 

 

שרון גורמזנו מציג יכולת טובה גם בגיל 38 (צילום : חגאג רחאל)

 

מאי מזל (זלפה) - שחקן המחזור

שחקן ההתקפה, שרשם אשתקד עליית ליגה עם עירוני נשר, הוא שחקן המחזור השביעי בליגה א' צפון. מזל רשם משחק ענק מול מ.ס טירה כשחגג שער גדול ושני בישולים לשרון גורמזנו.

 

עידן דוד (הרצליה)

השחקן הנפלא ממשיך לככב בהפועל הרצליה כשחגג צמד שערים גדול בניצחון 4-0 על בני פרדיס. עידן דוד בשבעת המחזורים הראשונים שישה שערים ואין ספק שמדובר באחד השחקנים האיכותיים בליגה.

 

עידן דוד לא מפסיק לכבוש העונה (צילום : חגאג רחאל)

 

חילופי השבוע :

אחמד רביע ומוהאנד ריאן (טייבה)

הקבוצה של עיסא נוג'ידאת התקשתה מול באקה אל גרביה. במחצית השנייה המאמן הכניס למשחק את אחמד רביע ומוהאנד ריאן שכבשו את השערים המכריעים שהביאו לטייבה שלוש נקודות חשובות.

 

קאמבק השבוע 

הפועל רובי שפירא 

קבוצת האוהדים, שפתחה את העונה בצורה לא טובה, הציגה משחק טוב מאוד מול צור שלום וצברה שלוש נקודות חשובות כשהקבוצה נראתה מאומנת ומחוברת וזאת למרות השבוע הקשה שעבר על הקבוצה.

 

רובי שפירא נכנסת לעניינים (צילום : מחסאן נסאר)

 

הפתעת השבוע

הפועל מגדל העמק

הקבוצה של עומרי ביטון, ששמה לה למטרה לשרוד בליגה, הציגה משחק הקרבה גדול מול עירוני טבריה החזקה כנראתה נהדר בחלק האחורי והצליחה לחזור למשחק לאחר שספגה. אם מגדל העמק תמשיך בגישה הזאת, היא תוכל להבטיח הישארות בשלב מוקדם.

 

מגדל העמק הפתיעה את טבריה (צילום : חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור 

מומו ניסטל (בני זלפה)

הקבוצה של מומו ניסטל רשמה משחק ענק מול מ.ס טירה כשהציגה יכולת התקפית מרשימה במיוחד, כבשה ארבעה שערים ואף הייתה יכולה להוסיף עוד 2-3 שערים. כיף היה לראות מאמן שבא בגישה התקפית ולא מפחד לשחק פתוח. 

 

מומו ניסטל הוא מאמן המחזור השביעי (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדורגל מודרני (רמי אוחיון 25-10-2021, 19:12)
    ‏איך יכול להיות שמאיר כהן שוער מגדל העמק יצטיין והבלם סטארס שני ק סקי היה מצוין ושחקנית טבריה לא בנבחרי השבוע של ליגה א צפון משהו פה לא מובן
  2. תגובה ל1 זה ברור שיבחרו בשחקני מגדל העמק (אוהד עירוני טבריה 25-10-2021, 20:29)
    הם עצרו פעם אחר פעם את התקפות של טבריה וראויים לכל המחמאות. גם בשבוע שעבר נבחר שוער טירה אגוזי שעצר את שחקני טבריה פעם אחר פעם. אז ברור שיבחרו בהם. שחקני טבריה זילזלו והחמיצו אז על מה יבחרו אותם?
  3. חחחחח, איזה נבחרת מעניינת (יובל 26-10-2021, 07:50)
    בלי אינטרסים בכלל. חן ידען מעל הליגה, הוא לא בנבחרת ?
  4. מומו ניסטל (אבו עלי 26-10-2021, 19:34)
    פלוסופיית הכדורגל של ניסטל עובדת בזלפה, אתה ועומרי ביטון, רודפים אחרי עיתונאים, ששווים חצי אגורה, ככה אתם עובדים על הקבוצות שלכם.