סיכום מחזור 6: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון השנייה תמיד יש משחקים טובים. שחקני טירת הכרמל חוגגים ניצחון על פרדס חנה כרכור, נוג'ידאת אחמד מנצחים את איכסל בחוץ, בני באקה מנצחים את בית"ר חיפה וגלבוע גוברים על בית שאן בביתם.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-10-2021
  • 14:38

בית א'

בבית א' היו במחזור האחרון משחקים נהדרים. טירת הכרמל מנצחת את פרדס חנה בבית, נוג'ידאת אחמד ממשיכה לנצח והפעם את איכסל בחוץ, נווה שאנן רושמת תיקו נוסף לרזומה ועוספיא לא מצליחה לגבור על כפר כמא.

 

מ.ס. טירת הכרמל – פרדס חנה / כרכור 2-3

שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל רושמים את ניצחונם השלישי העונה ומטפסים למקום השלישי בטבלה כשהם רחוקים נקודה אחת בלבד מהמקום השני. בפרדס חנה זה היה ההפסד השני העונה והקבוצה יורדת לכיוון המקום השישי בבית. במחזור הבא טירת הכרמל ינוחו במחזור חופשי ופרדס חנה יארחו את איכסל.

 

גל אלקנתי - כבש צמד במשחק (צילום: יח"צ)

 

מכבי אחי איכסל – מכבי נוג'ידאת אחמד 2-0

שחקניו של עבאס סואן מנוג'ידאת ממשיכים לככב בפסגת הטבלה בבית כשהקבוצה רושמת את ניצחונה הרביעי מחמישה משחקים. באיכסל רושמים השבוע את הפסדם השלישי העונה, אך למרות זאת הקבוצה דואגת להיות קרובה לצמרת הטבלה.

 

מכבי נווה שאנן אלדד – צעירי אום אל פאחם 2-2

 

מכבי עוספיא – מ.ס. כפר כמא 0-0

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים מעולים. בני באקה מנצחים את בית"ר חיפה, גלבוע מצליחים לנצח בבית שאן. טירת הכרמל וביר אל מכסור מתחלקים בנקודות ואותו הדבר גם בין דליית אל כרמל לבין בני כפר קרע.

 

איחוד בני באקה – בית"ר חיפה 3-4

בבני באקה רושמים את ניצחונם הרביעי העונה שמעלה אותם למקום השני בבית כשהם מצליחים לגבור על שחקניו של אורן זילכה מחיפה. בחיפה רושמים את הפסדם השני העונה ויורדים למקום הרביעי כשהם במרחק של ארבע נקודות בלבד מפסגת הטבלה.

 

אורן זילכה - לא הצליח להשיג ניצחון חוץ בבני באקה

 

הפועל בית שאן – סנדרלה גלבוע 2-1

שחקניו של מוריס אוזן לא מצליחים לשמור על הבית ומפסידים לשחקני גלבוע לאחר משחק קשוח עם שתי הרחקות. בבית שאן לא מצליחים לייצר רצף של ניצחונות השנה והצוות המקצועי חייב למצוא את הנוסחה לאיזון בקבוצה.

 

הפועל טירת הכרמל – ביר אל מכסור 0-0

 

הפועל דליית אל כרמל – איחוד בני כפר קרע 0-0

שחקני בית שאן וגלבוע בתחילת המשחק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דווקא על הפועל טירת הכרמל לא כתבתם כלום? (ברק 27-10-2021, 09:50)
    קרב קצוות מאופס.