גביע המדינה: שעריים הדיחה את ריינה, מרמורק עשתה מהפך על הבקעה

סיבוב ז׳ בגביע המדינה לא ניבא הרבה תוצאות מפתיעות, אבל סיפק לנו הרבה רגעים דרמטים ושערים מכריעים. כפר סבא התפוצצה על בני אילת שתחזור להתרכז בליגה, גם החבורה של אמיר כהן התפוצצה על רובי שפירא ושוב מוכיחה שהיא קבוצה מצוינת. שעריים של מוסא בן חיים הדיחה את ריינה מהלאומית, ומרמורק עשתה מהפך אדיר על הבקעה. כל הפרטים בסיכום שלפניכם.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-10-2021
  • 16:22

בני אילת- הפועל כפר סבא 4-0

החבורה של אורי גוטמן לא עוצרת וממשיכה את המומנטום החיובי מהליגה, לאחר שהיא מתפוצצת עם ארבעה שערים אדירים על העולה הטרייה לליגה א׳ בני אילת. החבורה של חיטמן לא הצליחה לנצל את יתרון הביתיות וגם את הרוחות במגרש כדי להפוך לסינדרלה. כפר סבא רושמת ניצחון אדיר באחד המגרשים הקשים למשחק, ואילת תצטרך להתרכז כל כולה בליגה ומצפה לה הרבה עבודה. 

 

הפועל מרמורק- הפועל בקעת הירדן 1-3

נכון שקשה לנצח את אותה פעמיים בשבוע, אבל מרמורק עשתה זאת על חשבונה של בקעת הירדן. למרות הבדלי הכוחות בין הקבוצות בליגה, בקעת הירדן כמעט ועשתה את דרכה לסיבוב הבא בגביע המדינה, לאחר שעלתה ליתרון משער של ניר גואטה (18) והובילה ברוב דקות המשחק. מרמורק לא וויתרה על המשך דרכה בגביע, ותקפה את השער של הבקעה וגם עלתה על לוח התוצאות (78) משער של שחר שפייר שעלה כמחליף, שלוש דקות לאחר מכן המהפך הושלם, המחליף נוריאל בוזגלו כבש את השני למרמורק, ומתן בית יעקב קינח עם שער בתוספת הזמן. מרמורק מנצחת את הבקעה במחזור הליגה השבוע וגם בגביע, ואין ספק שהחבורה של דוד מרטן מציגה הרבה אופי ואיכות.

 

מ.ס טירת הכרמל- מכבי קביליו יפו 4-2

איזה מפגש אדיר נערך בין טירת הכרמל ליפו. החבורה של מאור סיסו שמאמן לראשונה קבוצת בוגרים, הגיעה למפגש עם הבולגרים. קבוצתו שאומנם נמצאת בליגה ב׳, אך מלאה בשחקנים מנוסים ששיחקו בעבר בליגה א׳. למרות הבדלי הליגות, היה משחק שוויוני מאוד ואחרי שלושים דקות של כדורגל, סאן טוריאל העלה את יפו ליתרון, אילן רנקביץ מטירת הכרמל כבש צמד ועשה מהפך אדיר! יפו לא וויתרה ורונן פרץ השווה את התוצאה. הקבוצות הלכו להארכה. בניגוד למהלך המשחק ערן לוי כובש שער אדיר ומחזיר את קבוצתו למשחק, משה סבן סגר עניין. 

 

 

ערן לוי מחזיק את קבוצתו למשחק בהארכה (צילום: מני בן ארי) 

 

מ.ס צעירי טייבה- מכבי צור שלום  1-3

אם זה היה משחק ליגה טיפוסי על הנייר טייבה מרשימה הרבה יותר בליגה, אבל לגביע חוקים משלו. במשחק שוויוני מאוד ולא פשוט, צור שלום עלתה ליתרון משער של באסם שעבאן (11), טייבה כבשה את שער השוויון (34) מרגליו של מוראד חאג. ככל שחלפו הדקות הקבוצות תקפו אך לא הצליחו לכבוש שער נוסף , והמאמנים החלו לשלוח למגרש את כל התותחים מהספסל, אך הקבוצות הלכו להארכה שבמהלכה צעירי טייבה הצליחה לכבוש שני שערים נוספים.

 

רובי שפירא חיפה- עירוני טבריה 5-0

חבורת הגאלקטיקוס של אמיר כהן, לא השאירה לרובי שפירא מקום לספק. הקבוצה שמרשימה מאוד בליגה עושה חיל גם בגביע ומעפילה לשלב הבא. אחרי מחצית ללא שעריים, במחצית השנייה על המגרש הייתה קבוצה אחת בלבד וזו טבריה, שהתפוצצה עם חמישה שערים וסגרה עניין בתוספת הזמן.

 

 

טבריה לא משאירה לרובי חיפה מקום לספק (צילום: עודד חסין)  

 

מכבי יבנה- מ.ס כפר קאסם 2-0

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה השנייה, כפר קאסם החזקה בעלת הגנה מצוינת, לא השאירה ליבנה מקום לבוא לידי ביטוי וניצחה במשחק עם צמד שעריים מרגליהם של מאלה דואוגוי ומהראן ראדי. 60 דקות החזיקה יבנה מול כפר קאסם, עד שעלה מהראן ראדי המניג של קאסם על המגרש ששינה את המשחק. האורחת מהליגה הלאומית כבשה צמד שערים שהובילו אותה לשלב הבא בגביע.

 

מ.ס טירה- מ.כ צעירי טירה 1-2

הדרבי ההיסטורי של העיר טירה הסתיים בניצחון של מ.ס טירה אותה מוביל חיים לוי. ברא קאסם העלה את המארחת ליתרון, וסארי חאג יחיא הכפיל על סף הירידה להפסקת המחצית. צעירי טירה המשיכו לתקוף וגם הצליחו לצמק את התוצאה משער של אור אליהו. החבורה של חיים לוי הגיעה להרבה מצבים, אך הרבתה להחמיץ ולמזלה הייתה איכותית יותר וגם הצליחה לשמור על התוצאה ולהפעיל לשלב הבא. 

 

אחווה מנדא- מכבי עירוני אשדוד 1-2

מהארן לאלה מוכיח כל פעם מחדש שהוא רק משתבח עם השנים. השחקן המנוסה הגיע לאחווה מנדא כדי לכבוש שערים, והוא מוביל את קבוצתו לשלב הבא בגביע המדינה ממהפך וצמד שערים אדיר! החבורה של אבי אבינו הייתה זו שעלתה ליתרון ראשונה וכבשה שער אחד, שלבסוף לא הספיק לה כדי להמשיך לשלב הבא, והיא תחזור להתרכז במאבקי ליגה א׳ דרום.

 

 

מהארן לאלה הגולר של מנדא (צילום: חגאג ראחל) 

 

מכבי שעריים- מכבי בני ריינה 0-1

סנסציה ראשונה בגביע! שעריים גברה על בניי ריינה מהליגה הלאומית בזכות שער מהנקודה הלבנה של רחמים (55) במחצית השנייה. ריינה שנחשבת להפתעת העונה בלאומית לא הצליחה לבוא לידי ביטוי בשערים, למרות שהגיעה למס׳ מצבים. החבורה של מוסא בן חיים הציגה יכולת טובה יותר, וליאור חדריאן מנע כמה שערים בטוחים מצד ריינה, ושעריים קיבלה הרבה אוויר בדמות השלב הבא בגביע המדינה. 

טבריה מתפוצצת על רובי שפירא ומעפילה לשלב הבא (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יפו אכזבה גדולה (בושה וחרפה 26-10-2021, 16:28)
    קבוצות ליגה ב עושים להם בית ספר.הגנה חלשה ...חלוצים חלשים
  2. כל הכבוד לבחורים משעריים (הוגה דעות משעריים 26-10-2021, 16:41)
    הם עשו זאת !!פירקו את ריינה 1:0 אדיר וללא רחמים
  3. צור שלום ( גולן כרמל 26-10-2021, 17:31)
    האיחוד עשה רק רע ..צור שלום השנה תלחם נגד הירידה..אז מה הועיל האיחוד...?
  4. מס טירה על הפנים (חיפאי 26-10-2021, 17:43)
    בקושי מנצחת קבוצות מליגה ב וג גם במשחק הקודם נגד קבוצה מליגה ג בקושי ניצחו גם את נשר בפנדלים במזל נו באמת
  5. אוהד אדום (עבד 26-10-2021, 19:02)
    טירה הגיעה ל20 מצבי הבקעה בטוחים חלק ההתקפי היה לא מרוכז טירה שלטה בכל דקה במשחק עם קישור מפחיד וחזק
  6. עירוני טבריה (רונן מאילת 26-10-2021, 19:11)
    ליגת העל אנחנו בדרך.מי אמר אני ולא קיבל ??
  7. שעריים (גביע 27-10-2021, 06:54)
    פנדל לא היה ולא נברא לא דובים ולא זבובים השופט המציא פנדל וזה אפילו לא מצויין בכתבה
  8. טעות (אחד שרואה את הנולד 27-10-2021, 10:11)
    היה פנדל ברור הכשלה עם החלק הקידמי של כף הרגל
  9. פנדל ברור לזכות שעריים (הוגה דעות 27-10-2021, 13:22)
    אמנם אני לא ראיתי פנדל,אבל השופט ראה והוא הקובע שאכן היה פנדל