"אני יכול להוביל את יפיע לפלייאוף השנה"

כך אמר מוראד דראושה, קשר מכבי עירוני יפיע לאחר שקבוצתו רשמה ניצחון שלישי ברציפות והפעם על בית"ר נהריה המדשדשת. דראושה, כבש עד כה שלושה שערים והוסיף שלושה בישולים, ורוצה להצליח השנה להוביל את קבוצתו עד לפלייאוף

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 28-10-2021
  • 08:16

מכבי עירוני יפיע, רשמה השבוע את הניצחון השלישי שלה העונה מתוך חמישה משחקים, והקבוצה כבר ממוקמת רביעית בבית כשהיא במרחק של חמש נקודות בלבד מהמקום הראשון. רמי אבולעילה מאמן הקבוצה הצליח לחבר את השחקנים, ומי שהמשיך מהעונה הקודמת הוא הקשר מוראד דראושה אחד השחקנים הבולטים ביותר בקבוצה..

 

מוראד, אתם ברצף ניצחונות יפה, איך האווירה בקבוצה?

"יש לנו בקבוצה אווירה מדהימה. במחזור האחרון השגנו את ניצחון שלישי ברציפות ואנחנו בדרך הנכונה להמשיך לטפס במעלה הטבלה. רמי אבולעילה מאמן מצוין שעושה הכל בשביל שנוכל להתרכז רק בכדורגל. "

 

רמי אבולעילה - מקבל תשבוחות (צילום: חגאג רחאל)

 

מה המטרות מבחינתך העונה?

"המטרה הראשונה היא לנצח בכל משחק. אני יכול להוביל את יפיע לפליאוף השנה. יש לנו קבוצה עם שחקנים צעירים שרוצים לנצח בכל משחק, עם מאמן טוב שנותן לנו את השקט. מכבי עירוני יפיע זה לא סתם מועדון כדורגל."

 

מה מיוחד במכבי עירוני יפיע?

"ביפיע זה לא סתם עוד מועדון, זאת קבוצה שהפכה למשפחה. המועדון הזה זה הבית בשבילי. שיחקתי פה בעונה שעברה והיו לי העונה הרבה הצעות, אך אני פה עד שנגיע למטרות שלנו. בנוסף לזה יש הנהלה תומכת ועושה הכל בשביל שנוכל להתקדם ולהצליח וזה לא מובן מאליו כלל."

 

ביום שישי שחקני יפיע יתארחו בדיר חנא שעדין לא הצליחה להשיג ניצחונות העונה, והם מקווים שזה לא יגיע על חשבונם.

 

מוראד דראושה - רוצה להוביל את קבוצתו לפליאוף השנה (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות