״אנחנו משחקים משבוע לשבוע, והמטרה היא ברורה לעלות ליגה״

לאחר פתיחה עונה טובה וההפעלה לסיבוב ח' בגביע. אחמד סבע, מאמן אחווה כפר מנדא, מדבר על פתיחת העונה המוצלחת, הניצחון על האקסית בגביע, מתייחס למטרה המרכזית לעלות ליגה ומסכם: "אני מקווה שנמשיך באותו מומנטום, נגיע ליעד ונעשה את מה שצריך"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 29-10-2021
  • 08:13

כפר מנדא נמצאת בתקופה מצוינת, זאת אחרי פתיחת העונה הטובה שלהם בליגה, יחד עם ההפעלה לסיבוב ח' בגביע המדינה, כאשר בדרך הם מנצחים שתי קבוצות מליגה א', אלייה הם שואפים להעפיל בסוף העונה.

 

מי שמוביל את הקבוצה על הקווים, הוא לא אחר מאחמד סבע, שחקן העבר, שברזומה שלו אפשר למצוא תארים כמו שחקן העונה ומלך השערים של ליגת העל, והיום הוא מנסה להוביל את מנדא לעליית ליגה.


אחמד, עברתם שלב בגביע ופתחתם את העונה בצורה טובה. איך התחושה?
"קודם כל אני שמח שעברנו עוד סיבוב בגביע המדינה. אני שמח בשבילי השחקנים שלי, שהולכים בדרך הכי טובה, משחקים טוב, נהנים מהמשחק, מנצחים גם בגביע וגם בליגה. זה לא קל לשחק שישי-שישי, בוא נגיד שזו פתיחת עונה טובה, אבל צריך לזכור שאנחנו משחקים משבוע לשבוע, והמטרה היא ברורה, לעלות ליגה. ואני מקווה שנמשיך באותו מומנטום, נגיע ליעד ונעשה את מה שצריך."


מה המטרה שלך במפעל כמו הגביע?
״את גביע המדינה לא ניקח. על מה שעברנו מגיע קודם כל "כל הכבוד" לשחקנים, אנחנו ניצחנו כבר שני משחקים, עברנו שני קבוצות מליגה א' כבר. אז אני מקווה שנקבל קבוצה גדולה מליגת העל, שיהיה קרנבל ספורט בעיר, שהמשחק יהיה בבית, ושהשחקנים שלי ייהנו"  


הדחתם בדרך את בועיינה, קבוצה שאימנת, ונפרדת ממנה בטונים צורמים. מה המשמעות של זה בשבילך?
"קודם כל זה לא חשוב, כל שנה אני יכול למצוא את עצמי במקום אחר. אני עובד ונותן את הנשמה איפה שאני נמצא, ואכן שנה שעברה, אימנתי בבועיינה, והם באו אליי ואני ניצחתי אותם. היה חשוב לי קודם כל להבהיר, שאני לא חייב להוכיח לאף אחד מה אני שווה, קודם כל הייתי צריך לנצח את המשחק בשביל השחקנים שלי, בשביל הקבוצה שלי, לא ניצחתי לבד. אני עושה הכל ומכין הכל כל השבוע, אבל בסופו של דבר, מי שעושה את הדברים אלו השחקנים שלי על הדשא. ואני שמח שעוד הפעם עברנו קבוצה מליגה א', אין משמעות לנגד מי אני משחק, חד וחלק אני רוצה לנצח."

אחמד סבע יוביל את כפר מנדא לליגה א'? (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות