עו״ד שי אבני מארח את מוסא בן חיים בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 10

הגענו למחזור העשירי והשבוע החלטתי לארח את מאמן מכבי שעריים מוסא בן חיים שעושה עבודה נהדרת בקבוצתו ולראיה ההצלחה גם בגביע המדינה. השבוע יש משחקים סופר מעניינים ויהיה מעניין לראות האם הפועל כפ"ס תמשיך במומנטום ותנצח בחוץ את עפולה. והאם כפר קאסם ואום אל פאחם ינצחו ויישארו במאבק על עליה לליגת העל? שווה לראות!

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 29-10-2021
  • 10:18

אנו במחזור העשירי וכפר סבא המובילה מתחילה לברוח לליגה. במקום השני והשלישי נמצאות פאחם וכפר קאסם ובבני יהודה יש תקוות לחזור למסלול לאחר שהשפילו את עפולה 0-5. המשחק המרכזי הוא בין הרביעית לחמישית-נס ציונה נגד בני ריינה. המנצחת תידבק לצמרת הגבוהה.

הפעם אני מארח את מוסא בן חיים, מאמן מכבי שעריים שהוא גיבור השבוע החולף. מוסא וקבוצתו הם הסינדרלה של משחקי הגביע לאחר שהדיחו את מכבי ריינה מהליגה הלאומית. כולנו תקווה שהמסע של מוסא וקבוצתו בגביע יימשך עם הגרלה טובה ביום שני הקרוב והצלחה גם בשלב הבא.

 

המשחקים:

מ.ס כפר קאסם-א.ס אשדוד

שי אבני:  קאסם כבר שלושה משחקים רצופים ללא נצחון וכך גם אשדוד. קאסם חייבת לנצח כדי לשבור את המומנטום השלילי ולהישאר בצמרת הגבוהה.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

מוסא בן חיים: אשדוד היא הפתעת העונה בליגה הלאומית ומגיע להם כל הכבוד. קאסם היא קבוצה טובה מאוד שרוצה לעלות ליגה יחד עם מהראן ראדי ועוד שחקנים מצויינים. הניחוש שלי: תיקו.

 

משחקים חזקים צפויים לנו השבוע. צילום: חגאג רחאל. 

 

הפועל עפולה-הפועל כפ"ס

שי אבני: עפולה במקום הלפני אחרון ולאחר התבוסה 0-5 לבני יהודה. הדבר האחרון שהיא היתה צריכה זה פגוש את הראשונה בטבלה מכפר סבא. הקונספט של להביא את בוגרי מחלקת הנוער ממכבי חיפה לא כל כך מצליח וללא חיזוק רציני בינואר-הקבוצה מועמדת לירידת ליגה. כפר סבא פייבוריטית ברורה. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

מוסא בן חיים:  כפר סבא במקום הראשון, קבוצה מצויינת עם ההתקפה הטובה ביותר בלאומית. יש להם את גיל יצחק שנמצא בכושר מצוין והם ינצחו א המשחק למרות שעפולה חייבת את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

סקציה נס ציונה-מכבי בני ריינה

שי אבני: ריינה איכזבו בגדול בגביע כאשר הודחו מול שעריים מליגה א'. כעת הם יהיו חייבים לקחת נקודות מנס ציונה הצמודה להם בטבלה על מנת להמשיך את שני הנצחונות הרצופים בליגה וההתקרבות לצמרת הגבוהה. הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

מוסא בן חיים:  נס ציונה עושה דברים יפים בחודש וחצי האחרונים בליגה. ריינה ששיחקתי נגדם בגביע היא קבוצה טובה ופיזית ואני חושב שהם ייקחו את הנקודות. הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל ראשל"צ

שי אבני:  פאחם לוהטת , נמצאת במקום השני ועדיין ללא הפסד. ראשון קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה.  הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

מוסא בן חיים: פאחם קבוצה עם הרבה אופי שידעה לנצח משחקים גם בעשרה שחקנים. ראשון קבוצה טובה אבל פאחם של מוטי איווניר יקחו את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

מ.ס. כפר קאסם. יחגגו כל הדרך עד לליגת העל? צילום: חגאג רחאל.

 

הפועל רמה"ש-הפועל ר"ג

שי אבני:  רמה"ש יעבירו עוד עונה בלאומית. הפועל ר"ג בסכנת ירידה וכמו כל עונה-לא עומדים בציפיות. ר"ג חייבים את הנקודות כדי לברוח מהתחתית.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

מוסא בן חיים:  יש לי סימפטיה לעידן בר און חברי  ואני רוצה שהוא ינצח את המשחק מול ר"ג. עידן וליאור סילוק עושים עבודה נהדרת ברמת השרון והם ישאירו את הנקודות בבית. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל רעננה-בני יהודה ת"א

שי אבני: בני יהודה ימשיכו את המומנטום מהחמישייה נגד עפולה, ינצחו את רעננה ויחזרו למסלול במטרה לחזור לליגת העל. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

מוסא בן חיים:  בבני יהודה בנו סגל מצוין, פתחו את העונה לא טוב, אך אחרי החמישייה מול רעננה אני מאמין שאם יחברו כעת את הנצחון השני,  יצאו לדרך חדשה שבסופה הם גם יעלו ליגה. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

אלירן עטר, בני יהודה ימשיכו את המומנטום החיובי? צילום: חגאג רחאל.

 

מכבי אחי נצרת-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: בית"ר ת"א סיימה בתיקו מול פאחם במחזור האחרון ועצרה את שרשרת ההפסדים. כעת היא יוצאת למשחק חוץ קשה בצפון אך אני מאמין שהם לא יפסידו. הניחוש שלי: תיקו.

מוסא בן חיים:  משחק זה הוא משמעותי לתחתית הליגה ואחי נצרת בבית צריכים לנצח. הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

הפועל עכו-הפועל פ"ת

שי אבני: עכו משחקים כדורגל יפה ומסאי דגו עושה שם עבודה נהדרת. הפועל פ"ת הבקיעה רק שלושה שערים עד היום ונמצאת במקום העשירי. עכו בבית יקחו את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל עכו.

מוסא בן חיים:  פ"ת של טסלפפה והחלוץ הפורה ניר שרון ינצחו את עכו בחוץ וזו תהיה הפתעת המחזור בליגה הלאומית. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

עו"ד שי אבני מארח את מוסא בן חיים מאמן מכבי שעריים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. עושה עבודה נהדרת. .. (הוגה דעות 29-10-2021, 11:21)
    לא ראית את טבלת ליגה א דרום לפני שפלטת את השטות הזאת.
  2. אין מושג בכדורגל (אוהד שעריים 29-10-2021, 12:44)
    קודם שיבין בליגה א
  3. שמעתי גם היום (הוגה דעות 29-10-2021, 14:44)
    על העבודה הנהדרת של בן חיים.הפסידו רק 1-0.יפה מאוד"
  4. לא מבין בליגה הלאומית (אבי 30-10-2021, 08:10)
    מוסא בן חיים לא פגע אפילו בתוצאה אחת