סיכום מחזור 9: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון סיפקה לנו השבת משחקים נהדרים. כרמיאל הצליחה לנצח בסכנין לאחר פיגור, טובא רושמת ניצחון שני העונה, בני ממב"ע מככבים עם ניצחון חוץ בג'דידה, בני שפרעם חגגו ניצחון חוץ ויפיע הצליחו לעצור את הריצה של צעירי טמרה

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-11-2021
  • 08:13

בית א'

בבית א' היו משחקים מעולים. כרמיאל מצליחה לנצח בסכנין ולעלות לצמרת הטבלה, טובא מנצחת בבית את מג'דל כרום ובני ממב"ע רושמים ניצחון חוץ נוסף.

 

צעירי סכנין – הפועל עירוני כרמיאל 3-2

עירוני כרמיאל ממשיכה לאותת לעבר המטרה, רושמת עוד ניצחון לרזומה ועולה למקום הראשון בבית. משחק שהיה אמור להיות קל על הנייר, אך הוא לא היה כה פשוט כשהמארחים מסכנין עלו ראשונים ליתרון. בסכנין רושמים את ההפסד השמיני העונה ורק הפרש שערים משאיר אותם במקום השביעי.

 

שחקני כרמיאל - יש להם סיבה לחייך (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

בני טובא זנגריה – איחוד בני מג'דל כרום 1-2

שחקני טובא חוזרים לחיים ורושמים את ניצחונם השני העונה שרק הפרש שערים מונע מהם לעלות למקום השביעי שמתרחק מהתחתית. במג'דל כרום לא מצליחים עדין להשיג נקודות ומקווים לעשות זאת במחזור הבא.

 

מכבי ג'דידה מכר – בני ממב"ע 1-0

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים מרתקים. בני שפרעם מנצחים בחוץ את בני כאבול, בית"ר נהריה ועראבה חולקות נקודות ומכבי עירוני יפיע מצליחים לעצור את הריצה של צעירי טמרה.

 

עירוני בני כאבול – איחוד בני שפרעם 2-0

שחקני שפרעם לא מתקשים נגד כאבול ורושמים ניצחון חוץ נוסף. שחקניו של פיראס מוגרבי מכוונים מטרה ועושים הכל כדי להגיע לפליאוף העליון ומשם השמיים הם הגבול. עבור המארחים מכאבול זה היה ההפסד השני העונה ובקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.

פיראס מוגרבי - דואג ששחקניו יגיעו מוכנים לכל משחק (צילום: חגאג רחאל)

 

צעירי טמרה – מכבי עירוני יפיע 1-1        

שחקניו של רמי אבולעילה מיפיע רושמים תיקו שני ברציפות, אבל נשארים במקום השלישי בטבלה. שחקני יפיע התארחו בטמרה אצל קבוצה של שחקנים שמרבים להבקיע לא מעט שערים במחזורים האחרונים ויודעים לעצור אותם יפה. המארחים מטמרה מוסיפים נקודה אחת לרזומה ומקווים לחזור במשחק הבא למסלול הניצחונות.

 

שחקני יפיע - הצליחו לעצור את הכוכבים של טמרה (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

בית"ר נהריה – עירוני עראבה 1-1

שחקני בני שפרעם - חוגגים ניצחון נוסף (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות