נקודה למחשבה: שעריים ויבנה נפרדו ב1-1

שתי הקבוצות, שפתחו את העונה בצורה סבירה קיוו לקחת שלוש נקודות להיצמד למקום שמוביל לפלייאוף, אך הן נפרדו בחלוקת נקודות שלא משרתת את שתיהן. גיא שטח כבש ראשון, רביד אשר השווה בתוספת הזמן. מוסא בן חיים : ''היה לנו משחק טוב, המצב בטבלה כרגע מאוד פתוח''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 27-11-2021
  • 15:18

מכבי שעריים אירחה את מכבי יבנה למשחק במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום. שתי הקבוצות בנו בתחילת העונה סגל במטרה להיאבק על אחד מחמשת המקומות הראשונים אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. 

 

נראה שבעשרת המחזורים הראשונים הקבוצות טרם התחברו אך כן הצליחו לצבור נקודות במגרשים שונים. גם שעריים וגם יבנה ידעו שניצחון במשחק ייתן להן דחיפה קדימה ויקטין את הפער מהפועל מרמורק לשתי נקודות.

 

הפתיחה הייתה שייכת לאורחים, בדקה הרביעית גיא שטח כבש והעלה את יבנה ליתרון. שעריים בהלם. הכחולים לא ויתרו וכמה דקות מאוחר יותר הם זכו לכדור עונשין מ-11 מטרים, אך סהר לוי המנוסה פספס.

 

גיא שטח העלה את יבנה ליתרון מוקדם (צילום : מדיה יבנה, צלם אלירן)

 

במחצית השנייה שעריים השתלטה על העניינים ולחצה את יבנה כשבעשרים דקות האחרונות היא החמיצה ממצבים קורצים. עמוק בתוך תוספת הזמן, בהזדמנות האחרונה של המשחק רביד אשר כבש שער וסחט נקודה חשובה לזכות שעריים.

 

לסיכום : שתי הקבוצות אומנם שמחות שהן יצאו לפחות עם נקודה אך למרות זאת חייבת להיות תחושת פספוס כיוון שהחמישיה הראשונה הולכת ומבססת ואם בכוונתן להיאבק על המקום החמישי הן יצטרכו להתחיל לצבור נקודות ממשיות ולנצח במגרשים קשים.

 

מוסא בן חיים בסיום : ''בסך הכל היה לנו משחק טוב, לאורך כל ההתמודדות שלטנו בכדור ויכולנו לכבוש גם בשלב מוקדם יותר, החמצנו פנדל  והגענו להרבה מצבים. אנחנו רחוקים ארבע נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון, המצב בטבלה כרגע מאוד פתוח, יש עוד מלא נקודות בקופה ואנחנו חושבים ומסתכלים ממשחק למשחק. כבר בשלישי נגיע להרצליה במטרה לקחת נקודות.''

רביד אשר נתן לשעריים נקודת ליגה חשובה (צילום : מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. למי אתה מוכר לוקשים מוסא אה? (שעריים בדם 27-11-2021, 16:46)
    אתה נכשל בענק קצב צבירת נקודות גרוע שוב עונה כישלונית בחסות מני הכישלון המתמשך שלנו
  2. יותר טוב לדבר במגרש (אוהד שעריים 27-11-2021, 16:59)
    עדיף לא לדבר צוות אימון שלא קשור לענף מי שטוב לא משחק !!! חייבים שינוי בעמדת המאמן. השחקנים לא מחוברים לקבוצה ולמאמן????????????
  3. מגן שמאלי תותח (שערוקי 27-11-2021, 17:10)
    המגן של יבנה חתיכת שחקן איזה בישול ומסירה גאונית לחלוץ שלהם גיא שטח
  4. ברור (הוגה דעות 27-11-2021, 17:58)
    יגיעו להרצליה וישמחו בתיקו.אי אפשר לחלום על על מקום בצמרת בלי חלוצים.אין דבר כזה וחבל שבשעריים משלים את עצמם
  5. שחקנים מהבית (המוכתר 27-11-2021, 19:01)
    זה מה שהמאמן עושה מביא הרכב מהבית לא משנה מי טוב באימונים אותם חילופים יש לנו סגל מצוין שחיב להיות בפלאוף.העליון אבל אם זו הדרך לא נגיכ לשם ומאות האוהדים יתאכזבו
  6. כול האוהדים עושים רעש על מה (חבר הנהלה בשעריים 27-11-2021, 19:13)
    כולם יודעים שעריים זה לא מרמורק עם ספונסר.לשעריים אין ספונסר.אס במקום להתלונן אתם אוהדי שעריים תרכשו כרטיסים יקמצנים רוצים כניסה חינם . יקמצנים תמנים
  7. האם המאמן הוא הבעייה ? (פלספן 28-11-2021, 16:55)
    ככל שחולפים המחזורים ברור שחסר משהו בקבוצת שעריים,אולי חלוץ או שניים