סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 13

אנו במחזור ה-13 כשכולו ייערך היום בשעה אחידה עם שלל משחקים מעניינים. מהמקום הראשון למקום השמיני מפרידות רק חמש נקודות ויש לנו מוליכה חדשה בדמות מ.ס כפר קאסם שמכוונת לעלייה. בני יהודה התאוששה בזמן והיא רק 6 נקודות מהמקום הראשון. בתחתית משחק ענק בין עפולה מהמקום הלפני אחרון לרעננה שנמצאת מקום אחד מעליה עם אותו מספר נקודות.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 03-12-2021
  • 09:28

  המשחקים:

הפועל ר"ג-מ.ס כפר קאסם

שי אבני:  ר"ג נמצאת שלוש נקודות מירידת ליגה ומשהו לא טוב עובר על המועדון. כפר קאסם אולי בעונה היסטורית שבסופה תהיה עליית ליגה. קאסם פייבוריטית ברורה. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל פ"ת

שי אבני: בית"ר ת"א במקום האחרון ונראה שהיא חייבת לעשות שינויים גדולים בינואר- אחרת היא תרד ליגה. הפועל פ"ת בעונת פרווה וצריכה לדאוג שהיא לא תיכנס למאבקי הישרדות. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

כפר קאסם במקום הראשון, יעלו לליגת העל? חייבים לנצח את ר"ג..צילום: גחגאג רחאל

 

הפועל ראשל"צ-הפועל עכו

שי אבני: במשחקיה של ראשל"צ מובקעים בממוצע שלושה שערים למשחק אך ההגנה ספגה 20 שערים עד כה וזה הרבה. עכו מרוחקת רק 3 נקודות מהמקום השני ויכולה לנצח כל קבוצה בליגה. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

מכבי בני ריינה-הפועל רמה"ש

שי אבני: ריינה עם שני נצחונות רצופים ורחוקה רק שתי נקודות מהמקום הראשון. רמה"ש מעבירה עונת פרווה בליגה וריינה פייבוריטית ברורה. נצחון פה והיא יכולה להכריז על התמודדות לעלייה לליגת העל. הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

בני יהודה-מכבי אחי נצרת

שי אבני:  שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות אך בני יהודה של עכשיו חזרה למסלול ופייבוריטית מול כל קבוצה. נצחון היום ובני יהודה תחזור לצמרת ושאיפות העלייה חזרה לליגת העל תוך עונה תהפכנה למציאות. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

ריף מסיקה, ריינה נראים מעולה מפתיחת העונה. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל כפ"ס-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: כפ"ס כבר שלושה משחקים רצופים ללא נצחון וירדה השבוע למקום השני. פאחם ארבעה משחקים רצופים ללא נצחון ונראה שהורידה הילוך מתחילת העונה המופלאה. כפ"ס חייבים לנצח בבית כדי לשמור על מקומם בשתי המקומות הראשונים המובילים לליגת העל בתום העונה. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

א.ס אשדוד-סקציה נס ציונה

שי אבני: אשדוד הורידה הילוך מתחילת העונה המדהימה. נס ציונה רק משתפרת וכבר נמצאת במקום הרביעי מרחק שתי נקודות מהמקום הראשון. הבעיה היא שנס ציונה כבר תשעה משחקים רצופים ללא הפסד ואולי היום תהיה קצת ירידת מתח. הניחוש שלי: א.ס אשדוד.

 

הפועל עפולה-הפועל רעננה

שי אבני: עפולה לא האמינו שאחרי שחברו למכבי חיפה הם ימצאו את עצמם במקום הלפני אחרון. בדיעבד מסתבר שהיה עדיף לעפולה להיות עצמאית מאשר להסתמך על מועדון אחר ולמצוא את עצמה במקום של היום. רעננה שני משחקים רצופים ללא הפסד. עפולה בבית חייבת לקחת את הנקודות כדי לצאת מהמקום הלפני אחרון. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני בתחזית ליגה לאומית.

הוסף תגובה
תגובות