ממשיכים לשקוע: כאוכב הפסידה 2:1 לצעירי כפר קנא

בבכורה של המאמן החדש, כאוכב סופגת הפסד נוסף ויורדת מתחת לקו האדום, ומנגד צערי כפר קנא התאוששו מהתקופה הרעה, ויצאו לדרך חדשה עם ניצחון ראשון זה חודש. עיסא נוג'ידאת: "משחק הימשך ליכולת החלשה של הקבוצה מתחילת העונה".

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 04-12-2021
  • 19:13

בכאוכב קיוו שתחת המאמן החדש עיסא נוג'ידאת הם יצאו לדרך חדשה, אבל לצערה אתמול (יום שישי) הם פגשו את צעירי כפר קנא, אשר לא וויתרו ובסופו של  דבר לקחו את שלושת הנקודות איתם לכפר. 

 

העולה החדשה, צעירי כפר כנא חגגה מול כאוכב (צילום : חגאג רחאל)


את השער הראשון כבש אופק מרום, כאשר כבר בדקה ה-15 הוא מצא את הרשת, והעלה את האורחים ליתרון, שהחזיק כמעט עד סוף המחצית כשאחמד חלאילה השווה בתוספת הזמן. במחצית השנייה היה זה ארמלי סוהיל בדקה ה-60 שקבע את התוצאה ושלח מצד אחד את צעירי כפר קנא מאושרים הביתה, ומנגד את כאוכב עם עוד לא מעט סיבות לדאגה.

 

עלי דחלה מוציא כדור חוץ (צילום : חגאג רחאל)

 

עיסא נוג'ידאת ועבד מורג'אן יצאו מאוכזבים מהתוצאה (צילום : חגאג רחאל)


עיסא נוגידאת, המאמן המפסיד, סיכם את המשחק ואמר: "משחק ראשון שלי בקבוצה אחרי שני אימונים, אני עדיין לומד את הקבוצה. קיוויתי את האמת להתחיל ברגל ימין , אבל זה היה משחק הימשך ליכולת החלשה של הקבוצה מתחילת העונה. מצפה לי עבודה מאוד מאוד קשה כדי לשפר את הקבוצה הן מבחינת יכולת והן מבחינת תוצאות"

 

מועמר קראקרה הוחלף במחצית (צילום : חגאג רחאל)

 

מוחמד עבאס עוקף את אחמד חלאיילה (צילום : חגאג רחאל)


בנוגע לסיבות ליכולת הרע האמר מאמן המארחת: "יהיו הרבה שינויים בקבוצה, והקבוצה תתחזק בקרוב האפשרי בכל החוליות, לדעתי הקבוצה צריכה להתחזק לפחות בששה שחקנים איכותיים וצעירים,למרות שבתקופה הזאת קשה למצוא שחקנים איכותיים וחופשיים, אבל נעבוד קשה כדי למצוא ונמצא"

 

לעיסא נוג'ידאת עוד המון עבודה (צילום : חגאג רחאל)


לגבי מיקום הקבוצה בהווה ובעתיד אמר: "כאוכב עכשיו היא קבוצת תחתית לכל דבר, אין שום לגטמציה לחשוב אחרת, נעבוד קשה כדי לצאת ולברוח מהתחתית וזאת המטרה היחידה"

 

צעירי כפר כנא עם ניצחון חשוב (צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות