סיכום מחזור 10: ליגה ב' צפון ב'

לאחר הפגרה סוף סוף היא חזרה - ליגה ב' צפון ב'. זה היה מחזור נהדר עם המון משחקים מצוינים. נוג'ידאת מנצחים את אום אל פאחם, כפר כמא מצליחים לרשום ניצחון חוץ עם שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן. בית שאן מנצחים ברמות מנשה ובית"ר חיפה חוזרים לנצח.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-12-2021
  • 12:08

בית א'

בבית א' היו משחקים נהדרים. מכבי נוגידאת מנצחת את אום אל פאחם, כפר כמא חוזרים לחיים עם ניצחון חוץ בפרדס חנה. נווה שאנן מנצחים עם שער מרהיב את נועם בראון ובני מוסמוס פותחים את הסיבוב עם הפסד ביתי לאיכסל.

 

מכבי נוג'ידאת אחמד – צעירי אום אל פאחם 1-2

שחקני נוג'ידאת פותחים את הסיבוב השני ברגל ימין ולא מתקשים בבית מול שחקני אום אל פאחם. חניכיו של עבאס סואן יודעים את העבודה וממשיכים את המומנטום החיובי שיצאו איתו לפגרה.

 

עבאס סואן - רושם ניצחון ראשון בסיבוב השני (צילום: עודד חסין)

 

פרדס חנה / כרכור – מ.ס. כפר כמא 2-1

שחקני כפר כמא ומאמנם משה ויצמן פותחים את הסיבוב השני עם ניצחון חוץ בפרדס חנה. כולם היו בטוחים שהמשחק יסתיים בתיקו, אך בעיטת פנדל מדויקת של מתן בראמי עמוק בתוספת הזמן עשתה את השינוי וכפר כמא לוקחים את שלושת הנקודות. בפרדס חנה לא ציפו לפתוח ככה את הסיבוב השני, אך ינסו לנצח במשחק הבא.

משה ויצמן - פותח סיבוב ברגל ימין (צילום: עודד חסין)

 

מ.ס. טירת הכרמל – מכבי נווה שאנן אלדד 1-0

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי אחי איכסל 3-1

 

בית ב'

בית ב' נפתח בסערה. בית שאן רושמים ניצחון גדול ברמות מנשה מגידו. בני באקה מנצחים את דליית אל כרמל, בית"ר חיפה חוזרים לנצח והפעם על חשבון הםועל טירת הכרמל ובין גלבוע לכפר קרע לא היו שערים כלל.

 

הפועל רמות מנשה / מגידו – הפועל בית שאן 2-1

הפועל בית שאן פותחת את הסיבוב השני ברגל ימין ומנצחת בחוץ את רמות מנשה ועולה למקום הרביעי. החבורה של שראל אזולאי גורמת לו לחייך עם פתיחת הסיבוב השני ולהיות אופטימי לקראת המשך הדרך. שחקניו של אלעד ברצור מרמות מנשה מקווים להשיג כמה ניצחונות שקודם כל יבטיחו את ההישארות בליגה.

 

בית"ר חיפה – הפועל טירת הכרמל 0-1

שחקניו של אורן זילכה רשמו כמה משחקים ללא ניצחון לקראת סיום הסיבוב הראשון, אך לסיבוב השני הם באים באנרגיות אחרות לחלוטין. שער של אור חודדה בדקה ה- 55 עשה את ההבדל והשאיר את שלושת הנקודות בבית. שחקניו של אייל הלטמן להטו בסיבוב הקודם וינסו לחזור במשחק הבא למסלול הניצחונות.

שחקני חיפה - היו ראשונים לכל כדור (צילום: אלמוג אליאס, דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

איחוד בני באקה – הפועל דליית אל כרמל 0-1

 

הפועל סנדרלה גלבוע – איחוד בני כפר קרע 0-0

שחקני נוג'ידאת - חוגגים ניצחון גדול (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת אחמד)

הוסף תגובה
תגובות