סיכום מחזור 10: ליגה ב' דרום א'

כמה שהתגעגענו לליגה ב' דרום א'. לאחר פגרה ארוכה הליגה המעניינת חוזרת אלינו ובענק עם מחזור נהדר. ספורטינג תל אביב מנצחת את בני טייבה, בני יפו ממצחת את בית"ר כפר סבא. בית"ר רמת גן רושמת ניצחון גדול על פרדסיה וקלנסוואה לא מרחמת על רו"ח תל אביב.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-12-2021
  • 13:15

בית א'

בבית א' היה מחזור מצוין עם שערים מרהיבים. בית דגן והוד השרון מתחלקים בנקודות, ספורטינג תל אביב מנצחים את בני טייבה. כפר קאסם מנצחים את בית"ר פתח תקווה ובני יפו מנצחים את כפר סבא.

 

עירוני בית דגן – הפועל הוד השרון 1-1

שחקני בית דגן מצליחים להוציא נקודה במשחק נגד הוד השרון ולבסס את מעמדם במקום השני בבית לאחר מחנה יהודה שנחה השבוע. בהוד השרון זאת הייתה תוצאת התיקו השלישית העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.      

 

שחקני בית דגן - היו להם משחקים עם חגיגות גדולות יותר (צילום: דוברות עירוני בית דגן)

 

ספורטינג תל אביב – שמשון בני טייבה 1-2

בספורטינג תל אביב פותחים את הסיבוב השני ברגל ימין עם ניצחון יפה על בני טייבה ומטפסים למקום השביעי בבית. בטייבה, זה היה ההפסד החמישי העונה שמוריד אותם למקום השמיני, נקודה מתחת למארחים מתל אביב.

 

הפועל כפר קאסם – בית"ר פתח תקווה 1-2

 

מ.ס. בני יפו – בית"ר כפר סבא 2-4

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים מעולים. בית"ר רמת גן לא מרחמת על פרדסיה עם שישייה, קלנסוואה מנצחים בתל אביב ובין רמת ישראל לעמידר לא היו שערים כלל.

 

בית"ר רמת גן – הפועל פרדסיה 0-6

שחקני רמת גן מגיעים לסיבוב השני עם מאמן חדש על הקווים יעקב טל, שמוכיח את יכולתיו ובעיקר המוטיבציה שהחדיר לשחקניו שכאילו נולדו מחדש עם ניצחון ענק על פרדסיה. עבור שחקני רמת גן זה היה הניצחון הרביעי העונה שמעלה אותם למקום השישי, עם שלוש נקודות מעל היריבה העירונית. בפרדסיה פתחו לא טוב את הסיבוב השני, אך הפרש הנקודות מזערי וכך תוך ניצחון/שניים כל התמונה תיראה שונה לחלוטין בטבלה.

 

יעקב טל מאמן בית"ר רמת גן - מחזור ראשון בר"ג- ניצחון ענק לקבוצתו. 

 

רו"ח תל אביב – הפועל קלנסוואה 2-0

שחקניו של חיים סירוטקין חוזרים מהפגרה עם אנרגיות נהדרות ומנצחים את שחקני תל אביב מצמד שערים של נבו מזרחי. עבור שחקני תל אביב זה היה ההפסד השמיני העונה והם לא הצליחו להתמודד נגד הקבוצה עם הסגל הנוצץ מקלנסוואה.

 

חגיגות בקלנסוואה (צילום: חמודי זמורה)

 

עמישב פ"ת- הפועל קרית אונו 2-1

אלי מיכאלי, מאמן קרית אונו, היה גדול על אוהד בוזגלו שהגיע לפני מספר ימים לאמן את עמישב פ"ת על מנת לעלות אותה לליגה א. בוזגלו אומנם הגיע לעמישב כדי לעלות ליגה אבל אלי מיכאלי שבעונתו הראשונה מוכיח שהוא עם תקציב נמוך מביא את המועדון הגדול מקרית אונו לפלייאוף עליון. מיכאלי מתגלה כמאמן מהטובים שהיו בקרית אונו והכל בצניעות רבה ובתקציב נמוך מבעבר. לקריה כבש ליאור יהודה צמד. ואלי כהן השווה זמנית. 

 

אוהד בוזגלו, הגיע לעמישב כדי לעלות לליגה א. הפסיד בבכורה לאלי מיכאלי וקרית אונו. צילום: רמי גרידיש

 

עוד תוצאות:

הפועל רמת ישראל – הכח עמידר רמת גן 0-0

 

קלנסוואה - חוגגים (צילום: חמודי זמורה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוזגלו יכול לעלות ליגה? (בדיחה 06-12-2021, 13:38)
    חיים בסרט עמישב לבוזגלו אין מושג בכדורגל