נבחרת המחזור ה-13 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-13 בליגה א' צפון הגיע לסיומו והוא סיפק לנו כדורגל נהדר ותוצאות מפתיעות. במוקד, רובי שפירא ניצחה וסיבכה את טירה, כאוכב ממשיכה לקרוס עם הפסד לצעירי כפר כנא, טבריה עם ניצחון מרשים ומגדל העמק וערערה הפתיעו. בחרנו את מצטייני השבוע

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 08-12-2021
  • 10:50

שוער 

עומר קציר (צור שלום)

השוער, ששיחק אשתקד בליגה הלאומית, רשם משחק נהדר בתיקו המאופס של קבוצתו מול הפועל כפר כנא. קציר רשם כמה הצלות מרשימות ועזר לקבוצתו לחלץ נקודה מול יריבה חזקה

 

הגנה

טנוס בנא (טמרה)

מגנה הצעיר של מכבי טמרה, טנוס בנא רשם משחק אדיר בניצחון האדיר 1-5 נגד איכסל. בנא, שגדל במחלקת הנוער של סכנין ואף זכה לשחק בבוגרים בליגת העל, כבש שער נהדר והציג יכולת נפלאה שבני צידי המגרש.

 

רז לוי (מגדל העמק)

בלמה של מגדל העמק, רז לוי היה המצטיין במגרש בניצחון קבוצתו 1-2 על באקה אל גרביה. לוי שלט במשחק הגובה והציג יכולת מנהיגות נהדרת שעזרה לקבוצה לרשום ניצחון חשוב.

 

רז לוי במשחק גדול עזר למגדל העמק לנצח (צילום : חגאג רחאל)

 

מוחמד עבאס (צעירי כפר כנא)

בלמה של צעירי כפר כנא הוביל את קבוצתו בחלק האחורי בצורה נהדרת והיה חלק מרכזי בניצחון 1-3 על הפועל כאוכב

 

מוחמד עבאס הצטיין במדים של כפר כנא (צילום : חגאג רחאל)

 

קישור

אביתר ברק (עירוני טבריה)

איזה קשר נהדר גדל בעירוני טבריה. דווקא בעונה בה טבריה נוצצת מתמיד עם שמות בכירים ושחקנים נוצצים, אביתר ברק הצעיר חווה עונת פריצה אדירה כשהוא תופס מקום של קבע בהרכב של שמעון הדרי. ברק הציג יכולת נפלאה בניצחון 1-3 של טבריה על זלפה כשהחזיק את הקישור המרכזי של הקבוצה וסידר כדורים יפים לחבריו.

 

אביתר ברק הוא בנתיים תגלית העונה בליגה א' צפון! (צילום : עודד חסין)

 

מחמוד עבאס (פרדיס)

הקשר, ששיחק בעבר ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי, נהפך לסמל בבני פרדיס. בתחילת השבוע למנות אותו לשחקן - מאמן וזאת בעקבות בעיות תקציביות. עבאס לקח על עצמו את האתגר והוכיח בענק שהוא מסוגל כשהוביל את פרדיס לניצחון 1-2 על בועיינה החזקה ובכך החזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות. עבאס כבש את השער הראשון במשחק.

 

מחמוד עבאס החזיר את פרדיס לעניינים (צילום : חגאג רחאל)

 

עמיר אבלס (הפועל הרצליה)

שחקנה הנהדר של הרצליה להט על הדשא בניצחון הגדול 2-4 על עירוני נשר. אבלס כבש, בישל וסחט פנדל.

 

התקפה

 

אחמד קאסום (טמרה)

השחקן, שמחזיק ברזומה בליגת העל במדים של בני סכנין, פשוט מגלה את עצמו מחדש במכבי טמרה. לאחר שאשתקד קאסום איכזב עם מכבי טמרה בפלייאוף העלייה, העונה הוא פשוט לוהט כשהשבוע הוא חגג צמד גדול מול איכסאל.

 

 

ראם ג'והאג'ה (ערערה)

שחקן ההתקפה רשם הופעה נהדרת בניצחון החשוב של קבוצתו על טייבה. ראם היה דינאמי מאוד על הדשא כשחילק כדורים נהדרים לחבריו והיה ממושמע טקטית.

 

ראם ג'והאג'ה במשחק גדול מול טייבה (צילום : חגאג רחאל)

 

רן רול (עירוני טבריה)

איזה שער ענק כבש רן רול בניצחון 1-3 על בני זלפה. מעבר לכך שחקן ההתקפה היה נמרץ מאוד כשלא הפסיק לרוץ ולעבוד על הדשא כשהוא הפעיל לחץ כבד על הגנת היריבה. במחזור האחרון הוא כבש את שערו השני ברציפות ולאחר שבפתיחת העונה הוא טרם מצא את הרשת.

 

רן רול מתחיל לספק מספרים (צילום : עודד חסין)

 

יובל אבידור (רובי שפירא)

אחד החלוצים הבכירים בליגה, יובל אבידור, הוכיח שוב עד כמה הוא איכותי כשחגג צמד שערים גדול בניצחון החשוב של קבוצתו על מ.ס טירה ובכך העלה את מאזנו לשישה שערים בכל המסגרות.

 

יובל אבידור עם צמד גדול (צילום : עודד חסין)

 

מאמן המחזור

ארז בנודיס 

אלעד בראון רשם ניצחון מרשים, עומרי ביטון חילץ את מגדל העמק מהתחתית ומחמוד עבאס החזיר את פרדיס לעניינים אך מעל כולם נמצא ארז בנודיס. המאמן הנפלא, שחווה אשתקד כישלון עם מרמורק, מוביל העונה בצורה יוצאת מן הכלל את הפועל הרצליה שכרגע נראית הקבוצה היחידה שיכולה לתת פייט לטבריה. עם איזון נהדר של שחקנים מנוסים דוגמת עידן דוד לצעירים מבטיחים, הרצליה מציגה כדורגל התקפי ומהנה. השבוע הקבוצה הביסה 2-4 את נשר וקטעה לה את הרצף החיובי. אין ספק שבקצב הזה בנודיס יהיה מאמן העונה.

 

ארז בנודיס הוא מאמן המחזור! (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הטיית משחקים (שפיים 08-12-2021, 17:29)
    תכתבו על פרשת מכירת המשחקים תקראו מה כתוב בספורט one