לירן ביטון מארחת את יובל שטרית לתחזית ליגה א׳ צפון מחזור 14

המחזור ה-14 בפתח והשבוע החלטתי לארח את המאמן הצעיר והמוכשר יובל שטרית, שמכיר את ליגה א׳ צפון מקרוב. יובל מאמן הנוער של הפועל עפולה, בעונה הכי מוצלחת של הנוער עד כה ואף אימן בעבר את בני זלפה. יובל נחשב למאמן בעל פוטנציאל גדול, ואין ספק שאנחנו עוד נראה אותו מוביל קבוצות רבות. יובל חושב שטירה תנצח את נשר, שהרצליה תגבר על ערערה ושטבריה תנצח את פרדיס. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 09-12-2021
  • 17:46

 

עירוני טבריה- בני פרדיס 

לירן: אני כל מחזור מחדש שואלת מי יכול על טבריה? הקבוצה כי טובה בליגה שעושה את דרכה בצעדי ענק לליגה הלאומית. טבריה בצמרת הטבלה, ואילו פרדיס בתחתית הליגה ומשחק כזה הוא לא כוחות עבור טבריה שתיקח עוד 3 נקודות.

 

יובל: משחק קצוות של ליגה א' צפון, טבריה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית ולא אמורה להתקשות מול פרדיס שמנגד בדרך הבטוחה לליגה ב'. 1

האם טבריה תחגוג מול פרדיס (צילום: עודד חסין) 

 

מכבי טמרה- הפועל בועיינה

לירן: טמרה רושמת עונה מרשימה מאוד ונמצאת במקום השלישי, ובועיינה שרושמת עונה נהדרת נמצאת במקום החמישי ומפרידות בין הקבוצות שתי נקודות בלבד. בועיינה מגיעה למשחק אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, טמרה במומנטום טוב יותר והיא גם תשאיר את הנקודות בבית. 

 

יובל: משחק צמרת בו המנצחת תשאר צמודה לצמרת הגבוהה. טמרה לא סופגת שערים בבית כבר שלושה משחקים רצופים. בועיינה מאבדת גובה ורושמת שלושה משחקים ללא נצחון ובנוסף הפסד מפתיע במחזור האחרון לפרדיס. אני הולך עם הקבוצה הביתית וגם היציבה יותר. 1.

 

בני ערערה- הפועל הרצליה 

לירן: הרצליה כבר מזמן הוכיחה לליגה שהיא קבוצה איכותית עם יומרות, ואולי הקבוצה היחידה שנושפת בעורף של טבריה, והיא נמצאת במקום השני ומפרידות בינה לבין טבריה שלוש נקודות. ערערה מגיע למשחק אחרי ניצחון ראשון מזה שלושה מחזורים, והיא מתחילה להתאושש, אך עדין אני חושבת שהרצליה טובה יותר והיא זו שתנצח. 

 

יובל: ערערה מתחזקת ורושמת נצחון סופר חשוב מבחינתה במחזור האחרון מול טייבה, הרצליה כרגע נראית כקבוצה היחידה שמסוגלת לדגדג את טבריה ויאמר לזכותו של בנודיס המאמן שהיא גם מציגה יכולת מרשימה עם ארבעה נצחונות רצופים. 2.

 

הפועל רובי שפירא - הפועל מגדל העמק

לירן: איזה שינוי עבר על שתי הקבוצות שיפגשו במחזור הקרוב, ואין ספק שעשו שם עבודה נפלאה. מצד אחד החבורה של אלעד בראון מציגה יכולת נפלאה ונראת מחוברת מאוד על המגרש, ומגיעה למשחק אחרי ניצחון על טירה. מצד השני, החבורה של עומרי ביטון, שפתחה לא טוב את העונה, והיא רושמת חמישה מחזורים ללא הפסד. על כר הדשא יהיה קרב צמוד מאוד שיסתיים בניצחון של רובי שפירא. 

 

יובל: שתי קבוצות שמצליחות להתאושש לאחרונה אחרי פתיחת עונה מאכזבת מאוד על אחת כמה וכמה ביחס לאיכות סגל השחקנים. חלוקת נקודות. X.

 

מ.ס טירה-עירוני נשר

לירן: איזה בלאגן יש במ.ס טירה שהחליפה כבר שני מאמנים מפתיחת העונה, ולא ברור לי איך קבוצה יכולה לוותר על מאמן כמו חיים לוי, אבל אני מבינה אותו והוא לא הבעיה. יש במועדון הזה בעיות עמוקות יותר. מי שירשום בכורה על הקווים הוא המאמן נועם שוהם, שנחשב למאמן מוכשר מאוד ומכאן נאחל לו בהצלחה בתקווה שהוא יצליח לגרום לטירה להתאושש.נשר פתחה לא טוב את העונה, אבל הצליחה להתאושש מהר מאוד והחלה להתרחק מהקו האדום. למרות ההפסד להרצליה במחזור הקודם, נשר נראתה טוב ומגיע שאפו למאמן עומר לוינזון. יהיה משחק צמוד מאוד על כר הדשא והוא יסתיים בתיקו. 


יובל: במשחקים של טירה עד השלב הנוכחי של העונה נכבש מספר השערים הגבוה ביותר. טירה מפסידה בבית ארבעה משחקים ברציפות. מנגד בנשר המאמן עומר לוינזון מצליח לייצב את הקבוצה. נשר לא עושה חיים קלים לאף יריבה וכך יהיה גם הפעם. אני בכל זאת אלך עם האיכות של טירה. 1. 

 

האם נועם שוהם ירשום ניצחון בכורה עם טירה? (צילום: מני בן ארי) 

 

צעירי כפר כנא- הפועל איכסל

לירן: כפר כנא פתחה טוב את העונה והיא מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון על כאוכב המאכזבת. איכסל רושמת עונה גרועה והיא נועלת את טבלת ליגה א׳ צפון, ואני לא רואה אותה לוקחת נקודות במשחק הזה. כפר כנא הרבה יותר טובה ולה הביתיות והיא זו שתנצח את המשחק.   

 

יובל: כפר כנא שהתחילה טוב את העונה לאחרונה מאבדת גובה מנגד באיכסל יעשו הכל בשביל להוציא לפחות נקודה. X.

 

הפועל באקה- הפועל כפר כנא

לירן: באקה אומנם מדשדשת מפתיחת העונה בתחתית, אך פתאום הפתיעה את טירה עם ניצחון ענק, ומצד שני מפסידה למגדל העמק. כפר כנא היא אחת הקבוצות הטובות בליגה מפתיחת העונה, היא מציגה יכולת טובה כאשר והיא שומרת על רצף ללא הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים וגם על שער נקי ללא ספיגות. כפר כנא טובה ויציבה יותר והיא זו שתנצח.

 

יובל: הפועל כפר כנא לא סופגת שער 4 משחקים ברציפות מנגד באקה קבוצה מאוד לא צפויה שמנצחת את טירה עם חמישייה ומפסידה בדקות הסיום במגדל העמק. X.

 

צעירי טייבה- בני זלפה

לירן: שתי קבוצות עם אותו מאזן נקודות, כאשר זלפה תופסת את המקום התשיעי בטבלה, ואילו טייבה את המקום ה-11. יגאל אנטבי הגיע לטייבה ורענן את השורות ואני מאמינה שנראה את הקבוצה הזאת תוך כדי תנועה במגמה טובה יותר. זלפה מגיעה למשחק אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, ואני חושבת שדווקא מולם טייבה תחזור לכבוש ותרשום ניצחון.


יובל: טייבה קבוצה שמתקשה מאוד להבקיע שערים וזה נתון שמוביל לירידת ליגה יחד עם העובדה שהשחקן המשמעותי ביותר שלה עוזב ומצטרף לפרויקט של עירוני טבריה בדרך ללאומית. זלפה אחרי משחק באמצע השבוע נגד כאוכב ואם השחקנים הבכירים שלה יגיעו רעננים הם יכולים וצריכים גם לקחת את הנקודות. 2.

 

 

האם החבורה של יגאל אנטבי תרשום ניצחון?

 

מכבי צור שלום - הפועל כאוכב

לירן: שתי קבוצות שצמודות מאוד בטבלה, עם אותו מאזן נקודות. כמה ציפיות היו מכאוכב מפתיחת העונה, וניסו לשחזר את העונה הקודמת ללא הצלחה, כאשר הקבוצה כבר שני מחזורים ללא ניצחון. מנגד, צור שלום מגיעה למשחק אחרי תיקו עם כפר כנא ולה הביתיות ואני חושבת שהמשחק הזה יסתיים בתיקו.


יובל: שתי קבוצות מאוד איכותיות שלא מצליחות לממש את הפוטנציאל. כאוכב עם סגל מאוד קצר ולא מעט שחקנים פצועים שיחקה באמצע השבוע משחק מאוד קצבי נגד זלפה. צור שלום מגיעה רעננה יותר ותקח את הנקודות. 1.

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. פעם ראשונה שאני רואה תחזית מאוד עניינית ומאוד מדוייקת (צור שלום 09-12-2021, 21:06)
  2. פרדיס של הפועל (שפיים 09-12-2021, 21:23)
    יובל חבל לא היית במשחק היום וראית את פרדיס טעית בגדווול היה צריך להיגמר חמש לפרדיס אבל נאיביות של שחקנים צעירים והיה לנו גם שתי קורות יא אהבל
  3. זלפה מוחמד (יובל 09-12-2021, 22:28)
    שנה שעברה .מה עשית כלום איתנו מה אתה מדבר כל מאמן מתחיל ומדבר על כדורגל כאילו מוריניו