"לא חושבים על המקום הראשון"

לקראת המשחק מול בני ערערה, ארז בנודיס מתראיין ומספר על השאיפות למקום ראשון, העונה שהוא והפועל הרצליה עוברים עד כה, השאיפות להתקדם וקצב הכיבושים של החלוץ הבכיר: "השנה זו כנראה השנה של עידן דוד". הראיון על הכישלון של עירוני טבריה, האם הרצליה יכולים לעלות ליגה?

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 10-12-2021
  • 01:16

היום (יום שישי) בשעה 12:20 תארח בני ערערה את הפועל הרצלייה, כאשר המארחת תרצה להמשיך את היכולת הטובה מהמשחק מול טייבה, שקטע רצף הפסדים ארוך, ומנגד האורחת תרצה להוסיף עוד ניצחון לרצף המרשים שבו היא נמצאת.


הפועל הרצליה מגיעה במומנטום מעולה, וזאת לאחר שהיא משלימה רצף של חמישה ניצחונות ושמונה משחקים ללא הפסד, כאשר היא מתבססת במקום השני ורחוקה רק ארבע נקודות מהמקום הראשון (משחק פחות) , בו נמצאת טבריה. מנגד ערערה סיימו בדיוק רצף הפסדים ארוך, והם רוצים להתרחק מהתחתית הצפופה, ובמשימה כזו, כאשר כל נקודה חשובה, כל תוצאה פרט להפסד מול קבוצה חזקה כמו הרצלייה תהיה הישג בעל ערך רב. לקראת המשחק ראיינו את מאמן הרצליה, ארז בנודיס, על העונה שהוא וקבוצתו עוברים עד כה.

 

הפועל הרצליה רוצה להמשיך את המומנטום מול ערערה (צילום : חגאג רחאל)


בחמשת המשחקים האחרונים ניראה שאת לא מסוגלים לא לנצח, איך זה מרגיש אצלכם?
"אנחנו עובדים קשה, זה יאמר לזכות הקבוצה ולזכות הסגל הקיים. הקבוצה עובדת מאוד קשה ובאה לכל משחק בידיעה שאנחנו לא פייבוריטים, בידיעה שאנחנו שווים לכולם, כי כל הליגה שווה. אנחנו באים לעבוד קשה, ומשקיעים הרבה מאוד כדי בסופו של דבר להוציא תוצאה טובה"


פתחת את העונה בצורה קצת פחות טובה, מה הם הדברים שהשתנו?
"מי שעוקב אחרינו מתחילת העונה יודע ששיחקנו כדורגל טוב, התוצאות אמנם מבחינת הנקודות היו פחות טובות, אבל שיחקנו כדורגל טוב. לפעמים לוקח זמן עד שהכל מתחבר, ולאט לאט זה באמת מתחבר, ולאט לאט זה מתחבר, מסתדר ובדרך להיראות יותר טוב"


אתה מאמין שאתם יכולים לאיים על המקום הראשון?
"אנחנו כרגע לא מתסכלים ולא מאיימים על אף אחד, אנחנו מגיעים לכל מגרש כדי לשחק כדורגל חיובי ואטרקטיבי, ולעשות הכל כדי שכל מי שבא לראות ייהנה, ולנסות להשיג תוצאה טובה. אנחנו מסתכלים על הליגה משבת לשבת, ולא חושבים אל לאיים על קבוצה כזאת או אחרת, וגם לא על המקום הראשון"


עידן דוד מתפוצץ העונה, מה הסיבה לזה לדעתך?
"עידן דוד שחקן מוכשר, שחקן שעבר הרבה בכדורגל הישראלי, גם בליגות יותר גבוהות, וגם בליגה א' הוא רשם לא מעט עליות, עידן משרה ביטחון ושקט על השחקנים סיבובו, והוא עוזר לשחקנים הצעירים להתבלט, לפעמים יש שנים יותר טוב ופחות טובות, אבל השנה זו כנראה השנה של עידן דוד"


לסיום, אתה מאמין שאתה כמאמן עוד תגיע לרמות הגבוהות?
"אני לא נביא, אין לי אפשרות לנבא את העתיד, לכל ספורטאי יש את השאיפה לעלות הכי גבוה שאפשר, אני אעשה את המקסימום מבחינתי, ואם זה יקרה אני אשמח"

 

ארז בנודיס עושה עבודה אדירה בהפועל הרצליה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. וזו התחזית (הוגה דעות 10-12-2021, 06:51)
    יגיע למקום שני,יפסיד הפלייבלוף למקום 5 בפנדלים וזהו.
  2. משה דוברה (דוד 10-12-2021, 11:13)
    משה דוברה מס 1
  3. המושטים מטבריה אני מרגיש שהבצים מתחילים לרעוד עד מחזור 20 נעבור את המושטים ב5 נקודות (פיני מהרצליה אתם לגיון זרים אבל אנחנו מבית ספר לכדורגל שהקים בעל הקבוצה רן רול לך לאכול מחכים לך בגד 10-12-2021, 14:26)
    המושטים מטבריה מתחילים לאבד לא יעזור לא הדרי ולא זברי מי זה הדרי בחייםלא ידע לאמן מכל מקום זרקו אותו
  4. הוגה דעות אתה הוגה דמעות מטבריה (פיני המקום הראשון יהיה רחוק מטבריה כמו המרחק להרצליה מבטיח לך 10-12-2021, 14:31)
    לפני שאתה הוגה דעות אתה משלה את עצמך על המקום הראשון לך לישון ואל תחשוב בכלל על המקום הראשון