דרך חדשה: טירה ניצחה 0-1 את נשר

בבכורה שלו על הקווים, נועם שוהם קטע רצף של שלושה הפסדים והוביל את טירה לניצחון על נשר בזכות שער של עידו עומסי, וזאת לאחר שהקבוצה הייתה בעשרה שחקנים מהדקה ה-24. שוהם: "הקבוצה אחרי טראומה של שלושה הפסדים וחילופי מאמנים". עומר לוינזון: "חוששים מהתחתית כי זו שנה כזאת שאין הרבה פערים"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 12-12-2021
  • 10:37

מ.ס טירה יצאה לדרך חדשה, לאחר משחק לא קל מול נשר, ומשיגה ניצחון בבכורה של נועם שוהם על הקווים.


המשחק התחיל לטובת האורחת נשר, כאשר בדקה ה-23 עדן דהאן ספג כרטיס אדום והשאיר את טירה בעשרה שחקנים. לאחר מכן מי ששלטה ברוב המשחק הייתה דווקא נשר, שלא השכילה לכבוש מהמצבים אליהם הגיע, ולבסוף היה זה עידו עומסי, שבדקה ה-84 כבש וקבע את תוצאת המשחק 1:0

 

טירה חגגה ניצחון חשוב (צילום : חגאג רחאל)


לאחר המשחק המאמן המנצח, נועם שוהם, שיתף בתחושות: "תמיד כיף לנצח ניצחון של הרבה אופי ועבודה קשה, לא פשוט להישאר בעשרה שחקנים החל מהדקה ה,20 ובמיוחד לא שהקבוצה אחרי טראומה של שלושה הפסדים וחילופי מאמנים. הקרדיט מגיע כמובן לשחקנים, שנתנו את הלב במגרש ועבדו קשה מאוד. מבחינתי אין דרך אחרת להצליח ללא עבודה קשה"


לגבי המרחק מהצמרת והשאלה האם הם עדיין בתמונת הצמרת אמר: "הליגה מאוד צפופה אם צמרת זה פלייאוף עליון אז בהחלט אנחנו קרובים. אני יכול להבטיח לאוהדים של טירה, שהשחקנים ואני נעשה כדי לשמח אותם מידי שבוע, נבוא נחושים וחדים לכל משחק ובסוף אולי נשיג גם את החלום שלהם ושלנו"


לבסוף, התייחס המאמן למשחק הבא והמשך העונה: "בליגה הזו אין פייבוריטים, כל משחק הוא משחק קשה, וברגע שנחשוב כמו פייבוריטים ולא נכבד את היכולות של הקבוצות היריבות, נשלם בתוצאות. מקצוענים חושבים איך לעשות את המקסימום בכל אימון ומשחק, ורק ככה יבואו תוצאות. ערערה משחק קשה מאוד, המשכיות זה הדבר הכי חשוב לספורטאי"

 

נועם שוהם : ''הליגה מאוד צמודה, אין בה פייבוריטים.'' (צילום : רמי גרידיש)

 

גם המאמן המפסיד, עומר לוינזון, התייחס למשחק ואמר: "הרגשה לא טובה, הרגשנו שאנחנו יוצאים לדרך חדשה, שני המשחקים האלו החזירו אותנו לקרקע וגרמו לנו להבין שהשנה לא הכל ילך ורוד ולא הכל ילך קל, ואנחנו מקווים לחזור במהרה לדרך טובה"

 

עומר לוינזון : ''טירה לא היו יותר טובים מאיתנו.'' (צילום : חגאג רחאל)


לגבי החששות מהתחתית אמר: "חוששים כי זו שנה כזאת שאין הרבה פערים וכל משחק אתה שוויוני מול כל קבוצה, ויש ארבע יורדות. ידענו שקל זה לא יהיה, ואנחנו מקווים שנצא מהמקום הזה, סך הכל גם בשישי זה לא שטירה היו יותר טובים מאיתנו, גם הם היו בעשרה שחקנים חלק גדול מהזמן, קצת חוסר מזל ברגל המסיימת ונאיביות בחלק האחורי, בסוף זו הליגה, אם אתה כובש את מנצח, לא כובש אתה מקבל גול ממצב מקרי, ככה הליגה מתנהלת"

טירה חזרה לנצח (צילום : מוחמד אמארה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. השכן (נשר קבוצה טובה 12-12-2021, 10:55)
    ראינו בטלויזיה נגד הרצליה נשר קבוצה מיקום מטעה עכשיו מגדל העמק נשר בשישי איזה משחק זה הולך להיות
  2. טירה קבוצה חלשה מאוד. (חיפאי 12-12-2021, 10:57)
    גול אחד ממצב מיקרי נשר עשתה להם בית ספר כל המשחק ניצחתם בנס לא היה שום שינוי מהיכולת החלשה שלכם מתחילת העונה. ניצחון מקרי זה מה שהיה. טירה לא תגיע רחוק .
  3. טיראוי (אחמד 12-12-2021, 12:10)
    אדון חיפאי טירה היא הקבוצה ראויה להתמודד לעליה היא ימים לא טובים בטירה אבל מעכשיו קולם יראו אבק מול טירה הלה טירה
  4. טירה חבל על הזמן אתם בחיים לא תעלו .תזכרו (הוגה דעות 12-12-2021, 15:06)