נבחרת המחזור ה-14 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-14 בליגה א' צפון סיפק לנו תוצאות מפתיעות ושערים יפים. במוקד, טבריה סחטה נקודה בבית מבני פרדיס, מגדל העמק המשיכה להרשים מול רובי שפירא, כאוכב רשמה ניצחון חשוב ובועיינה הביסה את טמרה. בחרנו את מצטייני השבוע

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 13-12-2021
  • 14:44

שוער

שרבל אדביה (הפועל כפר כנא)

שוערה הנהדר של כפר כנא רושם עונה אדירה יחד עם כל החלק האחורי של קבוצתו כשבסוף השבוע האחרון הוא שמר על שער נקי בפעם החמישית ברציפות, הפעם מול באקה אל גרביה.

 

שרבל אדביה הוא אחד השוערים הטובים בליגה (צילום : חגאג רחאל)

 

הגנה

עידן וינטראוב (הפועל הרצליה)

איזה משחק אדיר רשם עידן וינטרוב. הבלם הצעיר, שרושם עונה אישית נהדרת, היווה תחנה אחרונה וקינח בגול ניצחון.

 

רז לוי (מגדל העמק)

בלמה של מגדל העמק חווה עונת פריצה יוצאת מן הכלל. הבלם, ששיחק אשתקד בצור שלום התחבר בצורה נהדרת בקבוצה של עומרי ביטון כשהוא מציג יכולת הגנתית אדירה כשבמחזור האחרון הוא כבש שער חשוב. מאז הצטרפותו למגדל העמק הקבוצה פשוט לא מפסידה וללוי יש חלק חשוב בכך.

 

רז לוי פורח במגדל העמק (צילום : חגאג רחאל)

 

תאופיק דבאבסה (בועיינה)

מגנה השמאלי של הפועל בועיינה, תאופיק דבאבסה רשם משחק נהדר בניצחון הגדול 0-3 על מכבי טמרה כשהיה מעורב בכל השערים ובנוסף הציג יכולת מעולה בקו משני צידי המגרש.

 

קישור

מוחמד אבו פאני (פרדיס)

איזה שחקן אדיר פורץ העונה בבני פרדיס. הקשר הצעיר מוחמד אבו פאני ניהל את החלק הקדמי של קבוצתו במשחק הקשה מול טבריה כשלא הפסיק לחלק כדורים טובים לחבריו שכבשו שלושה שערים מול היריבה החזקה. 

 

קאסם חילף (צעירי כפר כנא)

קשרה הצעיר (19) של צעירי כפר כנא, קאסם חילף, רושם עד כה עונת בכורה מוצלחת בבוגרים בליגה א' כשהוא מראה המון ניצוצות, בסוף השבוע האחרון הוא כבש את שער הניצחון של קבוצתו מול הפועל איכסל.

 

עבד מורג'אן (כאוכב)

שחקנה החשוב ביותר של הפועל כאוכב בשנים האחרונות, עבד מורג'אן, שוב היה שם בשביל הקבוצה בזמנים קשים כשכבש שער חשוב מול מול צור שלום שנתן לכאוכב שלוש נקודות קריטיות. 

 

עבד מורג'אן הציל את כאוכב (צילום : עלאא בדרנה)

 

יהב חיו חמו (הרצליה)

אחת מתגליות העונה עד כה בליגה א' צפון הוא ללא ספק יהב חיו חמו. הקשר ההתקפי הצעיר הגיע להרצליה הקיץ ממחלקת הנוער של הפועל כפר סבא ומאז הוא פשוט מציג יכולת אדירה. במחזור האחרון הוא היה המסוכן בשחקני החלק הקדמי בהרצליה כשהביך את הגנת היריבה לא פעם ובישל את שער הניצחון.

 

יהב חיו חמו לא מפסיק להרשים (צילום : חגאג רחאל)

 

להב דהן (מגדל העמק)

הקשר המרכזי מקבל הזדמנות בהרכב מהמאמן עומרי ביטון ומחזיר לו בגדול על הדשא כשגם נגד רובי שפירא הוא שלט בנעשה במרכז השדה וכבש שער נהדר שעזר לקבוצה לנצח.

 

התקפה 

דור מלכה (פרדיס)

חלוצה של בני פרדיס, דור מלכה הצטיין ב3-3 הדרמטי של קבוצתו מול טבריה החזקה. מלכה הירבה לסכן את שערה של היריבה וכבש את השער השני במשחק כשידע לנצל חור בהגנת טבריה וחלף בקלות על פני אסף רז.

 

דור מלכה הוא חיזוק אדיר לפרדיס (צילום : מוחמד אמארה)

 

נור ביסאן (טבריה)

החלוץ, שפתח את העונה ברובי שפירא והצטרף לטבריה על תקן מחליף, הציל את קבוצתו מהפסד מביך לפרדיס. ביסאן עלה מהספסל כעשרים דקות לסיום במצב של פיגור כפול, בדקות הסיום החלוץ רשם צמד ענק ואין ספק שהעובדה שטבריה עדיין ללא הפסד היא הרבה על שמו.

 

דני עאמר (בועיינה)

החלוץ הצעיר, שהגיע לבועיינה מבני אילת רשם משחק אדיר בניצחון 0-3 הגדול על מכבי טמרה כשכבש צמד שערים מהיר. 

 

דני עאמר להט מול טמרה (צילום : חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור

עומרי ביטון (מגדל העמק)

נידאל שלעאטה רשם ניצחון אדיר על טמרה, מחמוד עבאס היקשה על הקבוצה החזקה בליגה וארז בנודיס המשיך לנצח אך השבוע מעל כולם נמצא עומרי ביטון. מאמנה הצעיר והמוכשר של מגדל העמק הצליח להתאושש מפתיחת העונה הרעה והפך את מגדל העמק לאחת הקבוצות המלהיבות בליגה. בזכות עבודה קשה ואמונה עצמית ביטון ביצע שינויים בקבוצה ואת התוצאות אפשר לראות על הדשא - מגדל העמק עם שישה משחקים ללא הפסד כשבסופ''ש האחרון היא ניצחה 0-2 מרשים את רובי שפירא . לאחר שכבר רבים הורידו את מגדל העמק ליגה ושלחו הביתה את עומרי ביטון, הקבוצה רחוקה כעת שלוש נקודות בלבד מהמקום שמוביל לפלייאוף.

 

עומרי ביטון הוא מאמן המחזור בליגה א' צפון (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס של הפועל (שפיים 13-12-2021, 15:45)
    תתחילו להעריך מה שעושה מחמוד עבאס בפרדיס. קצת פרגון לא יקרה כלום
  2. הפועל הרצליה (שרון אזולאי 13-12-2021, 15:47)
    עידן וינטרוב בלם גדול אישיות כובשת שחקן מעל הליגה מהר יחטף לליגה בחירה יותר ????
  3. אחד שיודע (אחד שיודע 14-12-2021, 01:23)
    או אה מי זה בא יהב חיו חמו הוא הדור הבא