חמסה חמסה : 5-5 מטורף בין מ.ס טירה לערערה

המפגש בין מ.ס טירה לבני ערערה סיפק לנו את אחת התוצאות המשוגעות ביותר בשנים האחרונות בליגה א', כשלאחר דרמת ענק הקבוצות נפרדו ב5-5 מטורף עם ארבע מהפכים. כובש הצמד מג'ד גיש : ''יוצאים בתחושת אכזבה, אעשה הכל כדי להשאיר את ערערה בליגה.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-12-2021
  • 08:04

מ.ס טירה אירחה את הפועל בני ערערה למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגה א' צפון. בגלל משחק הגביע של המארחת בשבת מול הפועל חדרה, המשחק נערך באמצע השבוע. מצד אחד, נועם שוהם קיוותה לחבר ניצחון שני ברציפות ומנגד וואסים עבאס רצה לצבור נקודות חשובות במאבק בתחתית.

 

הפתיחה הייתה שייכת לטירה. בדקה ה-13 בראא קאסם קיבל כדור נהדר מהאגף, ניצל חור בהגנת האורחת והעלה את קבוצתו ליתרון. ערערה לא הרימה ידיים ועשר דקות מאוחר יותר היא השוותה את התוצאה, מג'ד גיש העביר רוחב נהדר לראם ג'והאג'ה, שוערה של טירה שגה והחלוץ גילגל מקרוב את שער השיוויון. ערערה לא עצרה וביצעה מהפך שכולו רשום על מג'ד גיש. החלוץ חטף את הכדור במרכז המגרש, דהר קדימה תוך כדי שהוא חולף על שני שחקנים וכבש. שער ענק למג'ד גיש. 1-2 ערערה.

 

ראם ג'והאג'ה כבש את הראשון לזכות ערערה (צילום : חגאג רחאל)

 

לפני המחצית טירה חזרה למשחק, גונן עדו שלח כדור גדול לרחבה ודודו אדרי נגח פנימה. 2-2 במחצית.

 

דודו אדרי איזן את התוצאה (צילום : חגאג רחאל)

 

המארחת פתחה את המחצית השנייה בסערה, התקפה נהדרת של הקבוצה הסתיימה בבעיטה לרשת של אופיר טקיאר. 2-3 לטירה. ערערה שחייבת נקודות שוב הצליחה לבצע מהפך מצמד שערי של מג'ד גיש וויאם זחאלקה שהחזירו את ערערה ליתרון עשרים דקות לסיום. החבורה של נועם שוהם הייתה עירנית, ניצלה טעויות בהגנת האורחת וביצעה מצידה מהפך רביעי במשחק משערים של איימן כיאל וויאם עמאשה. 5-4 ענק לטירה. לקראת הסיום ערערה לחצה על השער והצליחה להשוות בתוך תוספת הזמן. באסל עות'מאני נגח לשער וניצל תגובה נוראית של שוער ערערה. בסיום 5-5 ענק בין הקבוצות.

 

איש המשחק הוא ללא ספק מגד גיש (צילום : חגאג רחאל)

 

כובש הצמד , מג'ד גיש בסיום  : ''אני מאוכזב מהתיקו, שיחקנו טוב, ביצענו מהפכים אך לצערי על טעויות משלמים, ספגנו את השערים מטעויות שלנו ונצטרך לתקן את זה בהמשך. היינו צריכים לנצח אבל כשכובשים שער בתוספת הזמן גם נקודה זה בסדר.  אנחנו תמיד שערערה בחיים לא תרד ליגה . יש בקבוצה שחקנים גברים ולא ניתן לערערה לרדת. כיף לשחק בשביל המקום בו גדלתי, יש כאן סבלנות וגב. כמו שבעבר עזרתי לקבוצה לעלות ליגה, כך אעזור לה גם לשרוד בליגה א'.''

חמישיה של ערערה לא הפסיקה לה לניצחון (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טיטי (עבד 15-12-2021, 10:27)
    טירה קבוצה רקובה כמו הבעל הבית טיטי..מי שצריך לעזוב זה עבד..די נמאס ממך..תכבד את הצמך
  2. טיטי (עבד 16-12-2021, 04:41)
    תמשיך למכור משחקים עם השחקני בית שלך ואז לבוא לכולם בתלונות ישוטר
  3. למס" 1+2 עבד מלך הכדורגל בטירה יא בני אלף תחיו ותסבלו (סמארה 17-12-2021, 12:49)