ממשיכה קדימה: בועיינה ניצחה 0:2 את צעירי כפר קנא

צמד מאוחר של חאלד סלימאן בדקות הסיום קבע את התוצאה והשאיר את בועיינה במאבק העלייה, בעוד צעירי כפר קנא ימשיכו לחפש את ההזדמנויות שלהם להתברג בצמרת. אבו ניהד: "אנחנו נעשה כל מה שאפשר למען הצלחת הקבוצה, ולמען ההישארות בצמרת הטבלה"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 18-12-2021
  • 14:09

בבועיינה יצאו על סוף השבוע שמחים, וזאת לאחר ניצחון מתוק על צעיר כפר קנא, כאשר לאחר משחק שלם, שכלל לא מעט החמצות, הקבוצה ניצחה בזכות צמד שערים מאוחרים, של סלימאן חאלד, והיא ממשיכה להיות פקטור חשוב במרוץ העלייה.


 כאמור, המשחק כלל לא מעט החמצות משני הצדדים, והיה שוויוני ברובו, אך מי שפתח את הסחר היה סלימאן חאלד, שעלה מהספסל, וכבש את השער הראשון לקראת סוף המשחק בקה ה-82, כאשר עשר דקות מאוחר יותר בועיינה קיבלה פנדל, ושוב היה זה סלימאן שדייק מהנקודה וקבע את תוצאת הסיום 2:0.


מי שיכולים להיות מאוכזבים אל וצעירי כפר קנא, המשחק היה הזדמנות בשבילם לברוח לגמרי מהתחתית הצפופה של הליגה, ולהתברג חזק יותר בצמרת לקראת סוף הסיבוב הראשון, ולמרות שהקבוצה הצליחה לעמוד כשווה במשך רוב המשחק, דווקא בדקות האחרונות בועיינה הצילחו להכניע אותה.


לאחר המשחק אבו ניהד, יו"ר בועיינה, אמר את המילים הבאות: "יש לנו קבוצה מקצועית, קבוצה שעושה את העבודה מכל הלב. נידאל שלאעטה עושה את כל מאמצים, והוא עובד בצורה הכי מקצועית למען הצלחת הקבוצה, וכל זה רק מראה שאנחנו הולכים להיות בצמרת עד סוף העונה, וכל זה עם שחקנים צעירים, בלי כוכבים מליגת העל, אלה עם שחקנים צעירים בגילאי 19 עד 23, שאנחנו עובדים קשה על מנת להפוך אותם לכוכבים. אני מקווה שאנחנו באמת נצליח ליצור המשכיות, שוב, בעזרת נידאל שלאעטה והצוות המקצועי, אנחנו נעשה כל מה שאפשר למען הצלחת הקבוצה, ולמען ההישארות בצמרת הטבלה, ואתמול גם השחקנים נלחמו למרות הגשם והסערה שלא פסקו בכל המשחק, והם הוכיחו לכל הכפר והליגה, שהם לא יפסיקו להילחם בכל משחק"

 

צילום : חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס של הפועל (פרדיס 18-12-2021, 17:09)
    אוהבים אותך אבו ניהאד בפרדיס שיהיה בהצלחה