בעשרה שחקנים: רובי שפירא ניצחה 0-2 את הפועל כפר כנא

למרות חיסורים, פציעות והרחקה במחצית הראשונה, רובי שפירא מנצחת את הפועל כפר כנא, בזכות צמד של משה גולן ומתקרבת לפלייאוף העליון. אלעד בראון: "אני מקווה מאוד שהשחקנים הוותיקים בסופו של דבר ידביקו את הניסיון שלהם אל השחקנים הצעירים"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 19-12-2021
  • 15:25

באחד המשחקים הפחות מרשימים שלה, רובי שפירא חיפה רושמת ניצחון נוסף, ומתקדמת עוד במעלה הטבלה, בעוד הפועל כפר כנא מפספסת הזדמנות להידבק אל הצמרת.


המשחק לא התעלה לרמה גבוהה משני הצדדים, שלא הרבו להגיע למצבים ולאיים על השער, בעיקר לאור העובדה שמהדקה ה-39 הקבוצה נשארה בעשרה שחקנים, לאחר שעמית תקתוק הורחק בצהוב שני.

 

זיקו מול ראמי מיאזנה (צילום : חגאג רחאל)

 

אוסאמה שעאבן מול עמית תקתוק שהורחק (צילום : חגאג רחאל)

 

אך זה לא עצר את הקבוצה, כאשר בדקה ה-71 משה גולן נגח את הכדור אל הרשת, והעלה את הקבוצה ליתרון. לאחר שמונה דקות היה זה שוב משה גולן, שניצל השמטת כדור של שוער כפר כנא שרמל אדביה, הכניס את הכדור אל השער בפעם השנייה, וקבע את תוצאת המשחק, 2-0 לרובי שפירא.

 

משה גולן חוגג צמד שערים גדול (צילום : חגאג רחאל)


לאחר המשחק אלעד בראון, מאמן "רובי שפירא" סיכם ואמר: "הרגשה נהדרת, תמיד כיף לנצח, בטח ובטח בשמחק שהיה דיי דרמתי עבורנו, אם זה בחיסרון של מספר שחקנים שלא היו חלק מההרכב הפותח, גם פציעות שנגרמו תוך כדיי המשחק, לחן ידען ולזיקו, ועל כל זה נוסף כטיס אדום שיקבלנו במחצית הראשונה. גאה מאוד בשחקנים על משחק יוצא מן הכלל"

 


ביחס לחוסר היציבות של הקבוצה בשבועות האחרונים אמר המאמן: "אנחנו נעשה הכל כדיי לחבר מפה מספר ניצחונות, אנחנו סובלים מחוסר יציבות, זה נכון, בדרך כלל זה נובע משילוב של שחקנים צעירים עם שחקנים וותיקים, ואני מקווה מאוד שהשחקנים הוותיקים בסופו של דבר ידביקו את הניסיון שלהם אל השחקנים הצעירים ונצליח לחבר סוג של רצף, כדיי להתברג כמה שיותר גבוה"

 

רובי שפירא עם ניצחון חשוב (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עם מיאזנה והבלם שהבאת מליגה ב עווד איך לא תפסיד (מחמוד עזאיזה 19-12-2021, 18:39)
    אדון פאיד חסון עם מיאזנה החלש שיש לו טכניקה של חתול מסירה אחת נורמלית לא יודע לתת. והבלם שהבאת מליגה ב עווד שהתאמן בכל הקבוצות בליגה א וזרקו אותו אז אתה לקחת ונותן לו לפתוח בהרכב חכם גדול אתה . המגן השמאלי שלך חלש הימני אסור לו לשחק כדורגל יש לך בלם אחד טוב אמצע סבבה עם ילד שרץ עושה עבודה טובה שהחלפת אותו התקפה אין לך בכלל שחקני הרכש החדשים לא מחליף אותם בקופסת סגריות
  2. עם בלם מליגה ב בשם פאדי איך לא תפסיד אדון חסון (עומר 19-12-2021, 18:40)
    הבאת בלם מליגה ב ששם לא שיחק ישר נתת לו הרכב על סמך מה ? הוא התאמן בכל קבוצות הליגה כולם זרקו אותו רק אתה חכם גדול נותן לו לפתוח
  3. חסון אם אתה גבר אתה מתפטר עכשיו (אחמד 19-12-2021, 19:06)
    שנה שעברה ואסים עבאס בנה קבוצה בכלום כסף ועשה איתם עבודה גדולה אתה מביא כל מי שאתה רוצה ובסוף מפסיד לקבוצה עם 10 שחקנים
  4. ואסים השאיר אותם בליגה (עלי 19-12-2021, 19:08)
    ואסים עבאס השאיר אותם בליגה שקל אחד מהכיס לא שילמתם בא עכשיו חסון מדאליה כל מי שהוא רוצה הוא מביא הבעיה כולם עגלות ועוד בלם מליגה ב שאין לו מושג