סיכום מחזור 12: ליגה ב' צפון ב'

סופ"ש אדיר של כדורגל היה לנו בליגה ב' צפון ב'. בני מוסמוס הצליחו לגבור על נווה שאנן בבית, נוג'ידאת חוזרים לנצח. הכוכבים של מאור סיסו מטירת הכרמל כבשו רביעייה לשער של כפר כמא, בית"ר חיפה חוזרים לנצח וטירת הכרמל לא התבלבלו נגד בני באקה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-12-2021
  • 10:18

בית א'

בבית א' ראינו משחקים נהדרים. שחקניו של זיאד אגרביה ממוסמוס מנצחים את נווה שאנן, מכבני נוג'ידאת מנצחים את פרדס חנה/כרכור בחוץ, איכסל ועוספיא לא מצליחים לכבוש שערים וטירת הכרמל על הגל.

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי נווה שאנן אלדד 0-1

שחקני מוסמוס רושמים ניצחון גדול כשהם מצליחים להוציא שלוש נקודות מאירוח שחקני נווה שאנן. עלי חביב אללה כבש את שער הניצחון והביא לקבוצתו ניצחון יקר. בנווה שאנן כדאי להתעורר, שחקניו של ליאור טל הפסידו נקודות יקרות לאחרונה, בתקווה שזה לא יעלה להם ביוקר.

 

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל כפר כמא 1-4

שחקניו של מאור סיסו רשמו ניצחון גדול על שחקניו של משה ויצמן מכפר כמא. בזכות הניצחון בטירת הכרמל עברו את נווה שאנן בטבלה ועלו למקום השני. המצב של כפר כמא לא מדהים כשהם רחוקים נקודה אחת מתחתית הטבלה עם שני ניצחונות בלבד. בשורות טירת הכרמל כובשי השערים הם אסף אטיאס, מוחמד כבהה ורותם שימול עם צמד. בכפר כמא, עמי גילברט צימק עם שער בודד.

מאור סיסו - רושם ניצחון גדול (צילום: אבי רביבו)

 

מכבי אחי איכסל – מכבי עוספיא 0-0

 

מ.ס. פרדס חנה/כרכור – מכבי נוג'ידאת אחמד 1-0

 

בית ב'

בית"ר חיפה – הפועל סנדרלה גלבוע 1-2

איזה מותחן היה לנו במגרש אבי רן בחיפה. שחקניו של אורן זילכה רושמים ניצחון שהוכרע רק בתוספת הזמן. תחילה המארחים עלו ליתרון בדקה ה- 50 משער של רון בן בסט, שש דקות לאחר מכן שלו מלכה מהגלבוע השווה את התוצאה ורק בדקה ה- 92 אושר איזנקוט הצליח להכריע עם שער ענק. הניצחון של חיפה העלה אותם למקום השלישי והם הצליחו להשוות את הנקודות עם בני באקה שממוקמים במקום השני, שלוש נקודות מתחת לטירת הכרמל. בגלבוע זה היה ההפסד החמישי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.

אורן זילכה - מתקרב לצמרת

 

איחוד בני באקה – הפועל טירת הכרמל 2-0

משחק צמרת אדיר היה לנו בין בני באקה לטירת הכרמל. חניכיו של חנא פרהוד פוגשים את שחקני באקה שנצמדים אליהם מהמקום השני בטבלה, אך רק קבוצה אחת מצליחה לכבוש שערים. בדקה ה- 32 האורחים מטירת הכרמל עולים ראשון ליתרון משער של עובאדה חטא'ב ובדקה ה- 90 חסיב אבו רוקון סוגר את הסיפור על בעיטת פנדל מדויקת. בטירת הכרמל מצליחים לפתוח פער של שלוש נקודות מבני באקה, אך גם בית"ר חיפה מתקרבים אליהם בצעדי ענק.

שחקני טירת הכרמל  - יודעים לבנות חומה (צילום: אלמוג אליאס, דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

אחי ביר אל מכסור – הפועל בית שאן 0-0

 

הפועל רמות מנשה/מגידו – הפועל דליית אל כרמל 1-1

חגיגות טירת הכרמל (צילום: דוברות מ.ס. טירת הכרמל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נווה שאנן (בועז מעודה 20-12-2021, 15:35)
    שיתעוררו על החיים שלהם חבל על קבוצה נהדרת שבמקום לעלות ליגה בהליכה יחלמו על הירידה.תבינו המאמן שלכם לא קשור לענף