נבחרת המחזור ה-15 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-15 בליגה א' צפון הסתיים והוא סיפק לנו הפתעות ומבול של שערים. במוקד, טירה וערערה נפרדו ב5-5 מדהים, עירוני נשר הביסה את מגדל העמק בחוץ, טייבה קטעה את הרצף של הרצליה ורובי שפירא חזרה לעניינים כשניצחה את הפועל כפר כנא. בחרנו את מצטייני השבוע.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-12-2021
  • 08:03

שוער

ירדן קרישטול (רובי שפירא)

שוערה של הפועל רובי שפירא, ירדן קרישטול רשם משחק מצוין בניצחון של קבוצתו 0-2 על הפועל כפר כנא. השוער רשם כמה הצלות מרשימות שעזרו לקבוצה לשמור על שער נקי ולקחת את שלושת הנקודות.

 

הגנה

עומר אסולין (נשר)

מגנה הימני של עירוני נשר, עומר אסולין, קיבל הזדמנות ממאמנו עומר לוינזון בהרכב הקבוצה מול מגדל העמק והחזיר בגדול. אסולין הצעיר (20) הציג משחק נהדר בשני צידי המגרש ועזר לקבוצתו לנצח 0-3 גדול.

 

שני סלם (צור שלום)

בלמה של צור שלום, שני סלם, כבש שער חשוב בניצחון 1-2 בקרב התחתית מול הפועל איכסל. מלבד שער היתרון, סלם הציג משחק הגנה טוב.

 

ליאור אסמרה (טייבה)

המגן, שחתם בטייבה לפני כמה שבועות התחיל לפרוע שטרות כשהציג יכולת אדירה בניצחון 1-3 של קבוצתו על הפועל הרצליה החזקה. אסמארה הציג משחק נהדר בשני צידי המגרש כשאף כבש שער נהדר.

 

קישור 

מחמוד עבאס (פרדיס)

איזה עבודה ענקית מבצע מחמוד עבאס בבני פרדיס העונה. הקשר, שמחזיק ברזומה ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי, מונה לאחרונה למאמן - שחקן בקבוצה ע''ח אדהם זועבי ומאז הוא מציג תוצאות אדירות. השבוע בני פרדיס רשמה ניצחון 0-1 חשוב על זלפה ובכך נחלצה מהמקום הכמעט אחרון. אין ספק שמחמוד עבאס מסוגל להשאיר את פרדיס בליגה.

 

מחמוד עבאס מוביל את פרדיס בצורה מדהימה ! (צילום : חגאג רחאל)

 

נביל עלי (כאוכב)

הקפטן של הפועל כאוכב, נביל עלי רשם משחק אדיר בניצחון 1-3 של קבוצתו על באקה אל גרביה. עלי שלט במרכז השדה, חילק כדורים נהדרים לחבריו ואף כבש את השער הראשון במשחק.

 

הקפטן של כאוכב, נביל עלי הצטיין מול באקה (צילום : עלאא בדרנה)

 

דוד אמזלג (נשר)

אחד הקשרים הטובים בליגה, דוד אמזלג, ממשיך להראות יכולת אדירה תחת עומר לוינזון כשהצטיין בניצחון קבוצתו 0-3 על מגדל העמק. אמזלג שלט בנעשה במרכז השדה ושימש כשברומטר של קבוצתו. כמו כן הוא כבש את השער השני במשחק.

 

טל איילה (טייבה)

אחד השחקנים הבכירים בליגה א' צפון, טל איילה הצטרף לצעירי טייבה בשבוע שעבר ובסוף השבוע האחרון הוא התחיל לספק קבלות כשרשם משחק ענק בניצחון 1-3 על הפועל הרצליה החזקה וניהל את מרכז השדה של טייבה והתבכד בשער השלישי במשחק.

 

התקפה 

מג'ד גיש (ערערה)

איזה תצוגת ענק רשם מג'ד גיש בתיקו 5-5 המטורף של בני ערערה עם מ.ס טירה באמצע השבוע שעבר. החלוץ של וואסים עבאס רשם צמד שערים וצמד בישולים, לצערו זה לא הספיק בשביל לנצח.

 

מג'ד גיש הוא שחקן המחזור (צילום : חגאג רחאל)

 

ח'אלד סלימאן (בועיינה)

חלוצה הצעיר של הפועל בועיינה, ח'אלד סלימאן עלה מהספסל במחצית השנייה במצב של תיקו מאופס בין קבוצתו לצעירי כפר כנא. סלימאן נכנס נהדר למשחק כשכבש צמד שערים גדול ונתן לנידאל שלעאטה שלוש נקודות חשובות.

 

משה גולן (רובי שפירא)

חלוצה הצעיר (19) של רובי שפירא, משה גולן, רושם עונת בכורה נהדרת בבוגרים כשהוא מציג יכולת איכותית מתחילת העונה. בסוף השבוע האחרון גולן היה חתום על ניצחון קבוצתו כשכבש צמד שערים גדול וקבע 0-2 על הפועל כפר כנא.

 

מאמן המחזור 

עומר לוינזון (עירוני נשר)

נידאל שלעאטה רשם ניצחון חשוב על צעירי כפר כנא, עיסא נוג'ידאת הרשים עם כאוכב ויגאל אנטבי קטע את הרצף הנהדר של הפועל הרצליה אך השבוע מעל כולם נמצא עומר לוינזון. מאמנה הצעיר והמוכשר של עירוני נשר הצליח לחבר את הקבוצה הצנועה שלו בצורה נהדרת, בסוף השבוע האחרון קבוצתו הציגה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר שלה השנה כשהביסה ללא תנאי 0-3 את מגדל העמק בחוץ. אין ספק שביכולת הזו נשר יכולה להיות הפתעת העונה בליגה א' צפון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער פרדיס (כדורג 21-12-2021, 09:55)
    שוער פרדיס היה מצטיין המשחק נגד זלפה פשוט הזוי שהוא לא שוער המחזור
  2. הגיע הזמן (נשרי 21-12-2021, 14:14)
    נשר הפתעה תמיד איתך לאורך כל הדרך יאלה נשר אוהבים אותכם