סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 16

אנו במחזור ה-16 כאשר הליגה רותחת! ההפרש בין המקום הראשון למקום השביעי הוא רק ארבע נקודות! המשחק המרכזי הוא בין נס ציונה הרביעית לכפר קאסם מהמקום הראשון.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 24-12-2021
  • 08:55

המשחקים:

סקציה נס ציונה-מ.ס כפר קאסם

שי אבני:  המשחק המרכזי של המחזור. נס ציונה הפסידה נגד רעננה לראשונה לאחר 11 מחזורים. קאסם כבר שני משחקים רצופים ללא ניצחון. נראה כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל רעננה-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: הפועל רעננה עם ארבעה נצחונות רצופים פוגשת את פאחם שחזרה למסלול ועושה חיל גם בגביע המדינה. רעננה במומנטום אדיר. הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

אדומים אשדוד. ינצחו את רמת השרון? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל עפולה-מכבי אחי נצרת

שי אבני: עפולה ניצחה במחזור האחרון את פאחם ואחי נצרת הובסה מול אדומים אשדוד דווקא אחרי תקופה נהדרת שלה. הניחוש שלי: תיקו.

 

א.ס אשדוד-הפועל רמה"ש

שי אבני: רמה"ש עם שלושה הפסדים רצופים פוגשת את אדומים אשדוד שהביסה במחזור האחרון את אחי נצרת. אשדוד פייבוריטית בבית. הניחוש שלי: א.ס אשדוד.

 

הפועל כפ"ס-הפועל עכו

שי אבני:  כפ"ס חזרה למסלול כאשר לקחה את הפועל חיפה עד הפנדלים בגביע המדינה והביסה את רמה"ש במחזור האחרון. עכו יכולה לנצח כל קבוצה בליגה. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

בני יהודה ת"א-הפועל פ"ת

שי אבני: בני יהודה חוותה את המשבר על תחילת העונה ומעכשיו היא תהיה בריצה מטורפת לעליית ליגה. הקבוצה אף הצליחה בגביע המדינה והדיחה את הפועל ת"א מליגת העל. פ"ת ספגה עד עכשיו רק עשרה שערים ומעניין איך היא תתמודד מול בני יהודה. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

ריינה חוגגים העונה. יחגגו גם מול הפועל ר"ג? צילום: חגאג רחאל

 

מכבי בני ריינה-הפועל ר"ג

שי אבני: ריינה שבמקום השני פוגשת את ר"ג מהמקום ה-14. הבדלי הרמות גדולים מדי וריינה חייבת לנצח אם ברצונה להמשיך את הריצה לעליית ליגה.

הניחוש שלי: מכבי בני ריינה.

 

הפועל ראשל"צ-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: אמנם בית"ר ת"א אחרונה אך הפועל ראשל"צ היא הקבוצה עם המומנטום השלילי ביותר בחודש האחרון. אוטוולד פשוט לא מצליח להביא את אפקט המאמן החדש אלא בדיוק להפך. אם הוא לא ינצח במשחק זה-אני לא מאמין שהחיבור ביניהם יישאר. הניחוש שלי: בית"ר ת"א/ בת ים.

עו"ד שי אבני. מכיר את הליגה הלאומית.

הוסף תגובה
תגובות
  1. גרוע ביותר (רועי 27-12-2021, 11:56)
    שתיים משמונה פגיעות. מרשים!!