ניצחון מפתיע: טירה ניצחה 2:1 את הפועל הרצלייה

טירה סופרת עוד ניצחון תחת המאמן החדש נועם שוהם, זאת בזכות שערים של אלירן שמש ודודו אדרי, כאשר עמית יעקב רק צימק לזכות הרצליה, שסופרת הפסד שני ברציפות והפער בינה לבין טבריה שבמקום הראשון גדל לארבע נקודות. בראא קאסם הורחק בדקות הסיום. נועם שוהם: "ניצחון של הקרבה ולא של כדורגל גדול"

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 25-12-2021
  • 12:30

טירה ממשיכה את הרצף החיובי, וסופרת כבר משחק שלישי ללא הפסד וניצחון שני מאז מינויו של נועם שוהם, וזאת לאחר שהיא מנצחת 2:0 את הפועל הרצליה בניצחון מפתיע מאוד.

 

הרצליה הגיעה למשחק הזה כפייבוריטית הברורה, כאשר בעשרת המשחקים שקדמו למשחק הזה הם הפסידו רק פעם אחת, ועד לפני רגע החזיקה בהזדמנות לעלות למקום הראשון, כשהשפער בינה לבין טבריה מהמקום הראשון עמד על נקודה אחת בלבד. כעת, החבורה של בנודיס סופרת שני הפסדים ורואה את הצמרת מתרחקת ממנה.

 

מנגד טירה ממשיכה להציג יכולת טובה, היא כבר אוספת שבע נקודות מתוך תשע מאז מינוי נועם שוהם, והיא כבר מתייצבת לאט לאט באזור הצמרת.

 

המחצית הראשונה הייתה זאת דווקא הרצליה שהכתיבה את הטון, אך לא השכילה לכבוש והקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים. לאחר ההפסקה טירה עלתה במטרה לכבוש, וצמד שערים מהיר של אלירן שמש ודודו אדרי (דקות 53 ו-57) נתן לקבוצה את ההובלה, כשעמית יעקב הצליח רק לצמק בדקה ה-80. בדקה ה-90 בראא קאסם הורחק.

 

לאחר המשחק מאמן המנצחת, נועם שוהם סיכם ואמר: " ניצחון של אופי, ניצחון של הקרבה ולא של כדורגל גדול, אבל משמעת ומחויבות הם אלו שניצחו את המשחק היום."

 

לגבי השינוי שחל בקבוצה מאז מונה אמר המאמן: "הקבוצה עוברת תהליך של שינוי דרסטי בכל המובנים, שינוי בכל הצד הלוגיסטי, בצוות האימון ובסגל השחקנים. אני שמח שההנהלה נותנת לי את האפשרות לעשות את השינויים האלה תוך כדי תנועה ובנייה מחודשת, ונצטרך להביא תוצאות. זה לא פשוט, אבל שרוצים, יש אמונה ועובדים קשה אז הכול אפשרי. היינו בסגל קצר מאוד היום, עשינו גם שינוי במערך של הקבוצה ואני שמח שהשחקנים הגיבו טוב לשינוי, הם מאוד רוצים להצליח, ואני אעשה את הכול כדי שהשחקנים האלו יהיו יותר טובים ויתחברו לקבוצה טובה ומנצחת."

 

עוד סיפר שוהם על היעדים שהוא הציב לטירה: "היעד כרגע זה להיות קבוצה חזקה בכל המובנים, גם הגנתית וגם התקפית, ולבוא כל שבוע לעשות את העבודה, ולתת לקהל הגדול של טירה הרבה שמחה וגאווה בשחקנים האלה. שעוברים תהליך ושינוי כמו שאנחנו עוברים, מסתכלים ממשחק למשחק, וזה מה שהשחקנים ואני עושים. המטרה שבוע הבא היא טייבה בבית, וזה מה שמעניין את כולנו כרגע"

 

לבסוף סיכם מאמן טירה ואמר: "אעשה הכול כדי שהשחקנים האלו יהיו יותר טובים ויתחברו לקבוצה טובה ומנצחת"

גולר לירן ביטון בתחזית ליגה א׳ צפון מחזור 13

נועם שוהם: "היעד כרגע זה להיות קבוצה חזקה בכל המובנים" (צילום" יח"צ)

טירה עם ניצחון נוסף (צילום: חג'אג' ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. התחילו לרוץ (אורקול 25-12-2021, 12:37)
    השחקנים התחילו לרץ להילחם לא משחקים בעמידה יש שינוי בקבוצה שילנו סוף סוף
  2. להחתים מאמן גם שנה הבאה (ברכאת 25-12-2021, 12:39)
    צריך מחתים מאמן שנה הבאה עכשיו עבד יא מלך טירה להחתים שהם מאמן גם לשנה הבאה עכשיו אם לא יקחו אותו
  3. משה דוברה (סלים דוברה 25-12-2021, 12:57)
    משה דוברה מס 1
  4. להחתים זה מאמן לעוד שנה עכשיו (ברכאת 25-12-2021, 13:09)
    עבד ימלך להחתים שהם מאמן זה לעוד שנה עכשיו לפני יילך
  5. שחקנים רצים (מחנוד 25-12-2021, 13:10)
    זה שחקנים רצים לא הולכים סוף סוף משחקים חזק קבוצה טובה עכשיו
  6. אמיר כהן פנוי (מיקוש 25-12-2021, 17:27)
    להחתיים את אמיר לעוה הבאאה אללוף בלפרק קבוצות
  7. טירה חבל על הזמן אתם בחיים לא תעלו . נתראה בסוף (הוגה דעות 25-12-2021, 20:58)
  8. כפר קאסם (טהה 28-12-2021, 09:51)
    לאן יברח המאמן הוא שלוש שנים יושב בבית